Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goh, de Conservatieven / MAGA in zijn geheel. Heel dat "woe is me" attitude die ze hebben is redelijk tenenkrommend.Dat is toch om onnozel van te worden. Wat voor een teer zieltje heeft die Trump wel niet zeg?
De ironie ontgaat hen.r/Conservatives zei:We knew he was never going to apologize Disney has made it clear they will protect the little shithead. I find it funny they hide behind “free speech” yet for years they canceled a ton of conservatives
Hoe hypocriet kan je eigenlijk wezen. Misschien moet ze ook eens tegen haar man fulmineren want wat Kimmel zei is koorpraat in vergelijking met wat Trump al allemaal gezegd heeft. Hoe mensen eigenlijk die zielepoot nog kunnen steunen en verdedigen, ik snap het oprecht niet.First lady haalt uit
Bij Melania kwam het duidelijk anders binnen. "Kimmels haatdragende en gewelddadige retoriek is bedoeld om ons land te verdelen", klinkt het bij de first lady op X.
"Zijn monoloog over mijn familie is geen comedy, zijn woorden zijn corrosief en verdiepen de politieke ziekte in de VS."
Alle whataboutisms terzijde, het is ook niet nodig dat men zich tot hetzelfde niveau verlaagt. Aanstaande weduwe, 86 47... allemaal vrij smakeloos en overbodig. Is het de bedoeling dat dat interessant is, of grappig, of...? Wie naar zo'n shows kijkt of zulke mensen volgt, dat snap ik niet, van eender welke politieke strekking, want het entertainmentgehalte ontgaat me volledig. In dit topic lees ik vaak terechte inhoudelijke kritiek, dat is veel interessanter. Posts die kappen "voor de sport" sla ik hier ook over.Hoe hypocriet kan je eigenlijk wezen. Misschien moet ze ook eens tegen haar man fulmineren want wat Kimmel zei is koorpraat in vergelijking met wat Trump al allemaal gezegd heeft. Hoe mensen eigenlijk die zielepoot nog kunnen steunen en verdedigen, ik snap het oprecht niet.
Alle whataboutisms terzijde, het is ook niet nodig dat men zich tot hetzelfde niveau verlaagt. Aanstaande weduwe, 86 47... allemaal vrij smakeloos en overbodig. Is het de bedoeling dat dat interessant is, of grappig, of...? Wie naar zo'n shows kijkt of zulke mensen volgt, dat snap ik niet, van eender welke politieke strekking, want het entertainmentgehalte ontgaat me volledig. In dit topic lees ik vaak terechte inhoudelijke kritiek, dat is veel interessanter. Posts die kappen "voor de sport" sla ik hier ook over.
Yeah... no. Dit is echt by far textbook: jarenlang zelf de lat onder de grond leggen, maar zodra iemand terugroast, plots verontwaardigd roepen dat “men zich niet tot dat niveau mag verlagen”. Be the bigger man, zeker? Wat is het volgende? “Hij bedoelde -insert dwaze low IQ statement hier- niet zo”? Of “je moet dat gewoon in de context van zijn stijl zien”? Jezus Christus, dat dat voor sommigen nog altijd als excuus passeert, is echt wereldvreemd.Alle whataboutisms terzijde, het is ook niet nodig dat men zich tot hetzelfde niveau verlaagt. Aanstaande weduwe, 86 47... allemaal vrij smakeloos en overbodig. Is het de bedoeling dat dat interessant is, of grappig, of...? Wie naar zo'n shows kijkt of zulke mensen volgt, dat snap ik niet, van eender welke politieke strekking, want het entertainmentgehalte ontgaat me volledig. In dit topic lees ik vaak terechte inhoudelijke kritiek, dat is veel interessanter. Posts die kappen "voor de sport" sla ik hier ook over.
Alle whataboutisms terzijde, het is ook niet nodig dat men zich tot hetzelfde niveau verlaagt. Aanstaande weduwe, 86 47... allemaal vrij smakeloos en overbodig. Is het de bedoeling dat dat interessant is, of grappig, of...? Wie naar zo'n shows kijkt of zulke mensen volgt, dat snap ik niet, van eender welke politieke strekking, want het entertainmentgehalte ontgaat me volledig. In dit topic lees ik vaak terechte inhoudelijke kritiek, dat is veel interessanter. Posts die kappen "voor de sport" sla ik hier ook over.
Ricky Gervais'Niet nodig'.
Ik ga even Ricky Gervais quoten:
![]()
Des goûts et des couleurs... Er moesten in die show veel mensen mee lachen dus het was een goeie mop voor het publiek dat dat leuk vond.
De laatsten pre-Trump die zo hard lagen te zagen over moppen en humor moeten die terroristen ten tijde van Charlie Hebdo geweest zijn. Leven en laten leven. Dat is waar de Amerikaanse grondwet voor gemaakt is.

Ik zie het probleem niet. Free speech.Alle whataboutisms terzijde, het is ook niet nodig dat men zich tot hetzelfde niveau verlaagt. Aanstaande weduwe, 86 47... allemaal vrij smakeloos en overbodig. Is het de bedoeling dat dat interessant is, of grappig, of...? Wie naar zo'n shows kijkt of zulke mensen volgt, dat snap ik niet, van eender welke politieke strekking, want het entertainmentgehalte ontgaat me volledig. In dit topic lees ik vaak terechte inhoudelijke kritiek, dat is veel interessanter. Posts die kappen "voor de sport" sla ik hier ook over.
Ricky Gervais
Dan ga ik hem ook even quoten:
"To me, an "offensive" joke is one that's lame, badly delivered and not funny enough."
Waarom kreeg Chris Rock een klets van Will Smith? Omdat weinig comedians het niveau halen van Ricky om met grove grappen weg te komen.
Kimmel al zeker niet, en geloof me, dat gaat echt niet om zijn politieke strekking, en dat geldt voor de meeste "roasters" daar.
En het is niet omdat ik verzuurd ben, deze kan ik bvb wel smaken
The Strait of Hormuz helpline | PUPPET REGIME
"Maar gezien jij zowat bij alles wat een beetje naar kritiek op Trump neigt in een kramp schiet, verwacht ik dat natuurlijk niet."Dat zijn voor mij dingen waar ik nooit over discussieer. Humor is humor. Maakt mij niet uit wat je daarvan vindt. De ene vindt het ene grappig, de andere het andere. Het is niet omdat ik FC De Kampioenen totaal niet grappig vind, dat ik vind dat dat niet meer moet bestaan. Er is een publiek voor, whatever dan. Of ik dat grappig vind is niet relevant. Ik heb ook dingen die ik beter vind dan andere dingen.
Trump en zijn clan kunnen gewoon niet tegen moppen die over hem gaan. Dat heb je met grote ego's en narcisten. Dat gaat zodanig ver dat hij ze wilt censureren. Dat en dat alleen is het strijdpunt. Hetgeen waar we allemaal over op de barricades horen te staan. Of je de humor ervan kan smaken doet er niet toe, je verdedigt moppen mogen maken met hart en ziel want dat is het fundament van 'free speech' en onze Westerse waarden. Maar gezien jij zowat bij alles wat een beetje naar kritiek op Trump neigt in een kramp schiet, verwacht ik dat natuurlijk niet.
Voor zover dat hele gedoe met Will Smith niet 1 grote act was, heeft Gervais daar toen over gezegd: "De slag keurde ik af. Je moet met alles kunnen lachen. Maar ik zou het mopje zelf niet gemaakt hebben want het ging over de ziekte van iemand, ik zou gelachen hebben met de geruchten over hun huwelijksproblemen."
Niets meer, niets minder.
Yeah... no. Dit is echt by far textbook: jarenlang zelf de lat onder de grond leggen, maar zodra iemand terugroast, plots verontwaardigd roepen dat “men zich niet tot dat niveau mag verlagen”. Be the bigger man, zeker? Wat is het volgende? “Hij bedoelde -insert dwaze low IQ statement hier- niet zo”? Of “je moet dat gewoon in de context van zijn stijl zien”? Jezus Christus, dat dat voor sommigen nog altijd als excuus passeert, is echt wereldvreemd.
Kijk, je mag Kimmel gerust smakeloos vinden. Niemand moet dat grappig vinden. Maar wat mij stoort, is die selectieve "fatsoen" die altijd pas verschijnt wanneer Trump of zijn kamp (lees: cult) het mikpunt zijn. Trump leeft al jaren van beledigingen, bijnamen, persoonlijke aanvallen en politieke escalatie. Dan is het zogezegd “zijn stijl”, “je moet dat niet letterlijk nemen”, “hij overdrijft nu eenmaal”. Maar zodra iemand hem roast, krijgen we plots een preek over beschaving. Iets met selectieve verontwaardiging enzo. I mean, heb je deze thread wel gevolgd voorbije jaren? Het is echt waanzinnig hoe mensen zich in bochten hebben gewrongen om hem te "verdedigen".
En ja, je kan perfect zeggen: “ik vind dit flauw/grof/niet grappig.” Fair enough. Maar doe dan niet alsof dit HET morele dieptepunt is in een politiek klimaat dat Trump zelf jarenlang mee heeft helpen verzieken. Je kan niet eerst de toon van het debat structureel omlaag trekken en dan verontwaardigd zijn dat satire niet meer klinkt als een TED talk ofzo...
"Bij de minste twijfel dat iemand Trump niet genoeg haat” is wel een mooie poging om het punt te herframen, maar dat is niet wat ik zeg. Ik zeg niet dat je Trump genoeg moet haten. Ik zeg dat ik het nogal selectief vind wanneer de "lat der fatsoen" plots bovengehaald wordt vanaf Trump zelf het mikpunt is.Dat noem ik pas "in een kramp schieten", maar dan bij de minste twijfel dat iemand Trump niet genoeg haat.
Zou Melania dan toch wat gelijk hebben als ze het heeft over polarisatie? (graptjen he, eer ik heel de hoop hier op mijn nek krijg)
Serieus nu, ik heb nog steeds het recht om bvb die weduwe grap te slecht te vinden om de grofheid ervan te verantwoorden. Dus inderdaad Smodge: Please be the bigger man, ik vind modder van beide zijden gewoon niet fijn om te lezen of horen.
Ik had dit zelfs niet door.Volgens Smodge werd het al snel "selectief fatsoen", "bochten wringen om te verdedigen" en een hele preek.
Het is al de tweede of derde keer dat je stelt "Je hebt totaal gelijk, maar... [steekt preek af ] "Ik ga in herhaling vallen, wat ik blijkbaar in P&A vaak moet doen omdat mensen slecht kunnen lezen/begrijpen (?): Je mag die weduwegrap slecht, grof en ongrappig vinden. Volledig akkoord zelfs dat dat perfect kan. Maar “modder van beide zijden” klinkt hier wel heel gratuit lol. Trump heeft van persoonlijke aanvallen, beledigingen en politieke modder zowat zijn handelsmerk gemaakt. Als je dan pas streng op toon wordt wanneer een comedian terugroast, dan voelt dat niet als principiële afkeer van "modder", maar idd, selectieve verontwaardiging.
Dus ja: vind Kimmel gerust slecht. Have at it. Maar doe niet alsof de kritiek daarop losstaat van de context waarin Trump zelf jarenlang de toon heeft gezet.
Ofwel geef je iemand gelijk, ofwel niet” is echt een hele rare versimpeling. Je kan iemand gelijk geven op punt A en oneens zijn met punt B hé . Dat heet geen bocht, maar effectief lezen wat er staat.Het is al de tweede of derde keer dat je stelt "Je hebt totaal gelijk, maar... [steekt preek af ] "
Dat doet me denken aan "ik ben geen x, maar... [x rant] "
Ofwel geef je iemand gelijk, ofwel niet, maak je keuze aub.
Komt daarbij nog een redenering waar er van een letterlijke afkeer tov "modder van beide zijden" plots selectieve verontwaardiging gemaakt wordt. Waar las jij dat ik het minder smakeloos vindt wanneer Trump met modder gooit? En jij stelt mijn begrijpend lezen in vraag? Mooi is dat.