Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat verlies je sowieso. Zwijgen en hem in zijn echokamer laten is zowat het beste dat je kan doen, tenzij je over een straffe comebackline beschikt en dat deed ze hier nog bovenop. ZaligHulde aan die journaliste om zo kalm te blijven.
Moest die kerel tegen mij zeggen "You're a horrible person, you're a disgrace" dan zou hij een soortgelijk antwoord krijgen, president of niet.

Was het niet journalistiek correcter geweest om gewoon te vragen of hij het manifesto gelezen had, en wat hij ervan vond? Had natuurlijk wel minder sensatie opgeleverd.
Walked right into that one.
Er is veel mis met journalistiek in de VS en hoe vlot Trump zijn fratsen mogen passeren terwijl bij Biden voor hetzelfde de voorpagina's vol stonden, maar dit is wel uitstekend gedaan.
Jah, scheelt maar een factor 1300 hé...
In Trump wiskunde zullen ze dan 20% achter zitten op schema.
Waarom zou dit niet politiek correct zijn? Ze begint eigenlijk gewoon met op te sommen wat hij in zijn manifest zei en hij begint zelf over iets anders. Dat je daar als journalist op inspeelt is gewoon goede journalistiek, geen sensatiezucht.Was het niet journalistiek correcter geweest om gewoon te vragen of hij het manifesto gelezen had, en wat hij ervan vond? Had natuurlijk wel minder sensatie opgeleverd.
Ik lees vooral dat ze er nog altijd niets aan gaan doen.de GOP heeft het stilaan gehad met Pete Hegseth
En het gebrek aan managementervaring was al geweten toen hij bevestigd werd door het parlement, beetje laat om daar nu mee af te komen.Ik lees vooral dat ze er nog altijd niets aan gaan doen.
Die hearings in het congres zijn bij momenten zo absurd en er komt nooit iets van.
echt he, kheb daar al zo'n paar stukskes van gezien en dat is tenenkrommend. Die antwoorden altijd naast de kwestie en dat is dan zonder uiteindelijke gevolgen. Zelfs als ze simpele ja/nee vragen niet willen beantwoorden, gebeurt er eigenlijk niets met hen. Ik heb dat eens op Reddit gevraagd aan wat de gevolgen kunnen zijn en toen kreeg ik dit antwoord:Ik lees vooral dat ze er nog altijd niets aan gaan doen.
Die hearings in het congres zijn bij momenten zo absurd en er komt nooit iets van.
Dat begint toch Marie Antoinette-vibes te krijgen hoor, een oversized ballroom is waar het land nood aan heeft ...
waarschijnlijk nog enkele vriendjes in den bouw die nog geen geld verdiend hebben aan hem.Dat begint toch Marie Antoinette-vibes te krijgen hoor, een oversized ballroom is waar het land nood aan heeft ...
Breng hem niet op ideeën. Hij heeft onlangs al terug death penalty via firing squad terug gebracht.Inclusief einde met guillotine?
CNN heeft een artikel gewijd aan die hypocrisie: https://edition.cnn.com/2026/04/27/politics/trump-violent-rhetoric-analysisKimmel wordt geviseerd door Melania Trump en den Donald, want Kimmel heeft al grappend iets gezegd over Melania ("she has a glow like an expectant widow”) VOOR de aanslag van het voorbije weekend.
Oei oei, dat mag niet zulle. Cancel hem, ontsla hem!
Trump bedreigt voor de ogen van de ganse wereld een land/beschaving met de woorden (niet humoristisch!) "A whole civilization will die tonight, never to be brought back again."
Geen probleem, moet kunnen.
Ja jongens....
Allee hop, ABC/Disney heeft de FCC achter hen aan.Kimmel wordt geviseerd door Melania Trump en den Donald, want Kimmel heeft al grappend iets gezegd over Melania ("she has a glow like an expectant widow”) VOOR de aanslag van het voorbije weekend.
Oei oei, dat mag niet zulle. Cancel hem, ontsla hem!
Trump bedreigt voor de ogen van de ganse wereld een land/beschaving met de woorden (niet humoristisch!) "A whole civilization will die tonight, never to be brought back again."
Geen probleem, moet kunnen.
Ja jongens....