Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet akkoord. Hij is vooral pro extreem rechtste free speech aka spuw maar wat haat. Pro nationale soevereiniteit is mooi gezegd om gewoon te zeggen dat hij Europese landen tegen elkaar wil uitspelen omdat dit in de kaart van Amerika speelt.JD Vance een anti-Europa standpunt? Ik zie het toch eerder als pro free speech, pro nationale soevereiniteit (alsook culturele- en volkssoevereiniteit) en anti (overdreven) migratie. Dat z'n visie niet strookt met het politieke discours in de EU op dit moment, betekent niet dat het anti-Europa is. Het tegenovergestelde is waar.
En wat zijn de standpunten van Thiel?Vance heeft enkel en alleen maar een Thiel standpunt. Wat zijn baasje zegt zegt hij na.
Wat is jullie gedacht over de gezondheidsgeruchten over Trump?
Wat is jullie gedacht over de gezondheidsgeruchten over Trump?
Nu ja, hij is er bijna 80, geef die man ook eens wat rust hé. Is geen schande om eens een week rustiger aan te doenIk denk dat ie toch iets voorheeft. Een beroerte of zo. Hij is al te lang weg van de camera's.
Maar vandaag zou er een announcement zijn... Time will tell.
Oorlog op Venezuela aan het voorbereiden. Ale volgens de geruchtenmolen toch.Ik denk dat ie toch iets voorheeft. Een beroerte of zo. Hij is al te lang weg van de camera's.
Maar vandaag zou er een announcement zijn... Time will tell.
Nu ja, hij is er bijna 80, geef die man ook eens wat rust hé. Is geen schande om eens een week rustiger aan te doen
Normaal zou ik het daarmee eens zijn. Ware het niet dat hij net zijn hele campagne heeft gehamerd op hoe gezond en fit hij is, dat je op hem moest stemmen om een kandidaat te hebben die geen last zou krijgen van zijn gezondheid, en dat zijn ouderdom absoluut geen probleem zou zijn. En daarnaast is hij de president die al de meeste rust heeft genomen tijdens zijn presidentstermijn, van alle presidenten: https://didtrumpgolftoday.com/Nu ja, hij is er bijna 80, geef die man ook eens wat rust hé. Is geen schande om eens een week rustiger aan te doen
Jaarlijks werd zijn lijfarts toch opgetrommeld om te zeggen dat hij in uitmuntende conditie is.Normaal zou ik het daarmee eens zijn. Ware het niet dat hij net zijn hele campagne heeft gehamerd op hoe gezond en fit hij is, dat je op hem moest stemmen om een kandidaat te hebben die geen last zou krijgen van zijn gezondheid, en dat zijn ouderdom absoluut geen probleem zou zijn. En daarnaast is hij de president die al de meeste rust heeft genomen tijdens zijn presidentstermijn, van alle presidenten: https://didtrumpgolftoday.com/