De Amerikaanse Politiek: De Regering Trump II

Lijkt me ook gewoon raar dat ze zo'n stuff nog ter plaatse op een printer op een openbaar netwerk (of toch het hotel zijn netwerk) moeten gaan printen. Ge zou verwachten dat ze dat al op voorhand hebben gedaan of toch hun eigen printers mee zouden hebben zodat ze geen data over dat netwerk moeten versturen?

Lijkt me ook gewoon raar dat ze zo'n stuff nog ter plaatse op een printer op een openbaar netwerk (of toch het hotel zijn netwerk) moeten gaan printen. Ge zou verwachten dat ze dat al op voorhand hebben gedaan of toch hun eigen printers mee zouden hebben zodat ze geen data over dat netwerk moeten versturen?
Het leek me ook raar om journalisten toe te voegen aan een "geheime" groupchat op Signal ivm een een aanval op de Houthi's in Jemen...

Ik kan er nu wel inkomen dat met zo een evenementen last minute veranderingen zijn (de lunch is bv. niet doorgegaan), maar je zou inderdaad wel kunnen verwachten dat ze iets securer werken.

Het maakt het leven voor de meegereisde FSB’ers wel gemakkelijk.

AP25229111548424.jpg

Inclusief oliepan om olielekken op te vangen. Wat een beeld.

Begin augustus was het Defcon, de grootste hacker beurs ter wereld. Micah Lee is journalist, schrijver en coder heeft een uiteenzetting gedaan van de Signal Gate. Het is een beetje technisch maar het toont aan hoe laks er toch weer met (cyber)security is omgesprongen.

Na de inwerkingtreding van de omstreden UK Online Safety Act is er dan toch een sprankeltje hoop voor onze Britse vrienden die niet staan te springen voor een complete Nanny State+Big Brother situatie.
En dit dankzij de druk vanuit de Trump admin.

Als het goed is, mag het ook gezegd worden.

.....dan toch een sprankeltje hoop voor onze Britse vrienden die niet staan te springen voor een complete Nanny State+Big Brother situatie.
En dit dankzij de druk vanuit de Trump admin.

Als het goed is, mag het ook gezegd worden.
Ah ja, natuurlijk... de US wil de enige zijn die alle toegang naar iedereen hebben.

Wat een held. Ik ben grote fan.

Zit De Morgen hier trouwens mee te lezen? Thomas Van de Wal, u there?

Absoluut geen fan van Newsom maar hij heeft de opdracht ten minste wel begrepen. Veel andere Democraten zijn ofwel actief aan het collaboreren, volgen braafjes de spelregels in de waan dat het nog 2000 is of blijven in de luwte om hun donors niet tegen de borst te stuiten.

Intussen babbelen we niet meer (genoeg) over de Epstein files, mission accomplished denkt Trump.

De Maga boys liggen wel nog altijd wat in de knoop.

Want al hun tegenstanders zijn pedofielen. En nu wordt hun held opeens ook hiermee in verband gebracht.

Degoutante ventjes als Fuentes zich al fel tegen Trump gekeerd. En ook aan het opperen voor een nog extremere kandidaat de volgende keer.

Absoluut geen fan van Newsom maar hij heeft de opdracht ten minste wel begrepen. Veel andere Democraten zijn ofwel actief aan het collaboreren, volgen braafjes de spelregels in de waan dat het nog 2000 is of blijven in de luwte om hun donors niet tegen de borst te stuiten.
Weet teweinig over Newsom en zijn bestuur in Californië maar zijn aanpak om Trump te kopiëren kan mij wel bekoren :biglaugh:

Wat een held. Ik ben grote fan.

Zit De Morgen hier trouwens mee te lezen? Thomas Van de Wal, u there?

Newsom is zowat de meest prominente figuur uit de Democratische partij tegenwoordig, dus die tweets van hem zijn wel behoorlijk wijdverspreid geraakt in allerhande (sociale en klassieke) media. Daarvoor hoeft een Morgen-journalist heus niet langs Beyondgaming te passeren, hoor.

Trump zijn motivatie is hebzucht en afgunst. Ik zie niet in wat prijs je daar mee kan winnen.
Trump: Ik wil de nobelprijs van de vrede!
Noorwegen: Sorry maar dat zit er niet in.
Trump: Ik krijg deze prijs OF ik zorg ervoor dat de tarieven voor Noorwegen stijgen naar 500 %!

Allez de Trump phone is een Galaxy s26 of een IPhone 16 in een ander jasje volgens reclame op Sociale Media en op de officiële website is een goedkoop Chinees model.

Terug
Bovenaan