De Amerikaanse Politiek: De Regering Trump II

Die big smile op Trump zn gezicht, hilarisch gewoon. Kinderlijke blijdschap van de POTUS in een fake filmpje, wie had dit kunnen verzinnen.

Die big smile op Trump zn gezicht, hilarisch gewoon. Kinderlijke blijdschap van de POTUS in een fake filmpje, wie had dit kunnen verzinnen.
Trump is heiliger dan de Paus. :unsure: Zeg dat Einstein Epstein het gezegd heeft. Alle beschuldigingen zijn 'fake news'.
Men kan zich beter concentreren op de echte dictator genaamd Obama!

De grootste ironie is dat Trump's buitenlandminister zelf achter de conclusie stond dat Rusland een rol gespeeld heeft in de presidentsverkiezingen van 2016, zij het onrechtstreeks.

Qua fatsoen is het eigenlijk gewoon beneden alle peil dat een president zo'n AI-videos/memes deelt...
Er zijn effectieve dictators met meer fatsoen en respect denk ik dan.

Het is duidelijk een afleidingsmanoeuvre van de Epstein files, en erg opzichtig ook, mag hopen dat dat niet werkt.
Anderzijds met de Republikeinen en Trump maar ook de Democraten met Clinton zit je daar met 2 machtspartijen waarvan géén één écht geneigd gaat zijn tot volledige transparantie in dat dossier.

En ondertussen zitten alle MAGA zombies dat fake news over Obama lustig te delen en retweeten. Amerika zit echt wel op een eenzaam dieptepunt wat betreft het fatsoen van een president. Zotte tijden.

En we zijn nog maar 12,5% ver.

Ik weet eingelijk niet zo goed wat ik moet denken van deze jongere generatie conservatieven. Moet ik nu lachen of huilen...

Ons vredelievend Connor (waar bovenstaande video start) is ondertussen (blijkbaar) van zijn werk ontslagen.

Ik weet eingelijk niet zo goed wat ik moet denken van deze jongere generatie conservatieven. Moet ik nu lachen of huilen...

Ons vredelievend Connor (waar bovenstaande video start) is ondertussen (blijkbaar) van zijn werk ontslagen.
En al genoeg geld ingezameld om even zijn rekeningen te kunnen betalen, 23000 dollar ofzo.

Kennelijk was hij wel al begin dit jaar ontslagen.

On Wednesday, NPR’s Jack Corbett pointed out that there was an option on Pay.gov, the Treasury’s online payment platform, where Americans could go to throw their Venmo dollars at the gargantuan national debt. You can also use PayPal. The page is titled “Gifts to Reduce the Public Debt

:rofl: ge kunt een schenking doen om de US schuldenberg te verminderen. Als je vindt dat je nog niet genoeg belasting betaalt.

Ben eens benieuwd hoe zwaar Trump gaat uithalen naar southpark.
er is al wel een reactie geweest, maar nog niet van T. zelf:
Earlier in the day, the White House issued a statement on the 27th season premiere, which aired Wednesday night.

“This show hasn’t been relevant for over 20 years and is hanging on by a thread with uninspired ideas in a desperate attempt for attention,” White House spokesperson Taylor Rogers said in the statement. “President Trump has delivered on more promises in just six months than any other president in our country’s history – and no fourth-rate show can derail President Trump’s hot streak.”

Dit is gewoon een scene rechtstreeks uit een komediefilm. :rofl:

Ik heb nog niemand gezien die er zo fucking genoeg van heeft gehad recht in Trump zijn gezicht.
Context:
Trump, die al langer kritiek heeft op Powell wegens het uitblijven van renteverlagingen, greep de verbouwingskost van 3,1 miljard dollar aan om extra druk te zetten. Powell corrigeerde hem en wees erop dat Trump bedragen door elkaar haalde met een oudere renovatie.

Dat Powell hem corrigeert en hem met de feiten confronteert lijkt Trump niet te raken, hij ratelt maar door en blijft 'zijn waarheid' verkondigen.

1. Trump beseft echt niet waarover hij het heeft. Hij heeft toch adviseurs genoeg zou je verwachten?
OF
2. Hij probeert weer eens de waarheid te verdraaien om, in dit geval, Powell in een slecht daglicht te plaatsen.

Biden werd door Trump en aanhang op het eerste punt afgestraft, want te oud, seniel, Sleepy Joe,... .
Dat tweede punt, feiten verdraaien en leugens verkondigen, daar ziet de aanhang geen graten in, want alles is goed om Amerika 'great' te maken?
Zorgelijk.

2. Hij probeert weer eens de waarheid te verdraaien om, in dit geval, Powell in een slecht daglicht te plaatsen.
Trump doet dit al heel zijn leven. Ik volg hem al een beetje sinds hij bekend werd om zijn faillissementen en toch weer rijk te worden.
En daar zie je ook in interviews dat hij keihard liegt en de journalisten in hun hemd zet door alles te verdraaien met nieuwe leugens.
Het is gek hoe moeilijk het is om met hem een interview te doen daardoor.

Ook duidelijk dat Trump zelf niet op de hoogte is van de zaak. Als je naar zijn papier kijkt zie je duidelijk dat er zaken voor hem aangeduid en gemarkeerd zijn.

Hij heeft natuurlijk ook zijn kopstukken en nauwste medewerkers die al liegend door het leven gaan, maar vraag me toch af: die mensen die al die zaken voorbereiden zijn ongetwijfeld gewone medewerkers die niet met elke regeringswissel veranderen. Die moeten toch ook supergefrustreerd zijn. Die doen moeite om te onderzoeken, info uit te spitten. En dan T. : "whatever, I'm not reading that".

Hij heeft natuurlijk ook zijn kopstukken en nauwste medewerkers die al liegend door het leven gaan, maar vraag me toch af: die mensen die al die zaken voorbereiden zijn ongetwijfeld gewone medewerkers die niet met elke regeringswissel veranderen. Die moeten toch ook supergefrustreerd zijn. Die doen moeite om te onderzoeken, info uit te spitten. En dan T. : "whatever, I'm not reading that".
Ik denk dat je daar fout zit.
Die "multi government" people die jij aanhaalt zijn ofwel vervangen door Trump ja knikkers, ofwel gebriefd dat ze enkel Trump's narratief mogen gebruiken of anders een andere job mogen gaan zoeken (als er al niet gedreigd wordt om carrières te vernietigen)

T. bezoekt Schotland. Het welkom is niet echt hartelijk te noemen
1000028042.jpg

Terug
Bovenaan