De Amerikaanse Politiek: De Regering Trump II

Trump heeft besloten om Macron te vernederen:

DJT's Truth Social post:

sjTa988.jpeg
Wat bedoelt die man weer met "much bigger than that"? Regime change, Iran tot in het stenen tijdperk bombarderen?

lijkt me weer een oerdomme zet -> wat heb je er nu in godsnaam bij te winnen om een president van een groot Europees land belachelijk te maken?

Zoiets gaat Macron van zijn leven niet vergeten terwijl Trump er toch absoluut niets bij wint om zoiets te posten, echt oerdomme kerel die Trump, onbegrijpelijk dat zo iemand het tot president kan schoppen.

Tis toch ne kleuter he :laugh:

Mijn gokje is: Trump vond het eten daar niet lekker en moest absoluut een authentieke Amerikaanse McDonalds Burger hebben.

lijkt me weer een oerdomme zet -> wat heb je er nu in godsnaam bij te winnen om een president van een groot Europees land belachelijk te maken?

Zoiets gaat Macron van zijn leven niet vergeten terwijl Trump er toch absoluut niets bij wint om zoiets te posten, echt oerdomme kerel die Trump, onbegrijpelijk dat zo iemand het tot president kan schoppen.

with friends like these, who needs enemies?

Trump heeft altijd het laatste woord, altijd gelijk en het alleenrecht op 'publicity seeking'.
Macron heeft geprobeerd, maar dan is openbare vernedering je deel.

Bij Trump wordt alles gezegd/geschreven vanuit emotie. Bijzonder weinig vanuit "nadenken". Dat is ook direct zijn grootste probleem en helaas ook voor de mensen waar hij beleid voor moet uitvoeren.

Bij Trump wordt alles gezegd/geschreven vanuit emotie. Bijzonder weinig vanuit "nadenken". Dat is ook direct zijn grootste probleem en helaas ook voor de mensen waar hij beleid voor moet uitvoeren.
Iets zegt me dat Macron dit niet gaat vergeten en gaat wachten op een zoete wraak

Hier zie je perfect hoe sadistisch men te werk gaat bij ICE.

1. Man met asielaanvraag heeft een hoorzitting voor de immigratierechter wegens aanklacht van illegaliteit door de openbare aanklager.
2. Bij opening van de zitting laat de openbare aanklager onmiddellijk de aanklacht van illegaliteit vallen
3. Op dit exact moment is er geen aanklacht. De immigrant verlaat de rechtbank.
4. Bij het buiten wandelen van de rechtszaal wordt de man onmiddellijk opgepakt, want:
5. Op dit exact moment heeft hij geen rechtsgeldige asielaanvraag meer lopen. Die is minuten ervoor komen te vervallen (zie punt 2)
6. Hij is nu illegaal in het land en heeft geen due process lopen. Hij mag opgepakt en gedeporteerd worden.

Ziekelijk.

Hier zie je perfect hoe sadistisch men te werk gaat bij ICE.

1. Man met asielaanvraag heeft een hoorzitting voor de immigratierechter wegens aanklacht van illegaliteit door de openbare aanklager.
2. Bij opening van de zitting laat de openbare aanklager onmiddellijk de aanklacht van illegaliteit vallen
3. Op dit exact moment is er geen aanklacht. De immigrant verlaat de rechtbank.
4. Bij het buiten wandelen van de rechtszaal wordt de man onmiddellijk opgepakt, want:
5. Op dit exact moment heeft hij geen rechtsgeldige asielaanvraag meer lopen. Die is minuten ervoor komen te vervallen (zie punt 2)
6. Hij is nu illegaal in het land en heeft geen due process lopen. Hij mag opgepakt en gedeporteerd worden.

Ziekelijk.
Ik zie het verband niet tussen 5 en 2. Hij laat de aanklacht vallen; waarom is de asielaanvraag dan niet meer rechtsgeldig?

Ik zie het verband niet tussen 5 en 2. Hij laat de aanklacht vallen; waarom is de asielaanvraag dan niet meer rechtsgeldig?
In bepaalde omstandigheden kan de immigratiedienst mensen deporteren zonder gerechterlijke tussenkomst. Mensen die daarvoor in aanmerking komen, komen desondanks soms toch voor een immigratie rechter om over de deportatie te beslissen. Zolang die zaak loopt kunnen ze niet gedeporteerd worden. In die gevallen vraagt de ICE nu aan de rechter om de zaak te laten vallen, de overheid pusht niet meer voor een beslissing tot deportatie, maar omdat die persoon ook zonder rechtszaak gedeporteerd kan worden, en er nu geen rechtszaak meer aanhangig is die deportatie tijdelijk onmogelijk maakt wordt ie meteen gearresteerd en gedeporteerd door de immigratiedienst.

ah, nu weten we waarom hij zo dringend moest terugkeren van de G7 top, hij moest de voorbereidingen coordineren :)
Nogal chance dat er geen belangrijker problemen zijn voor hem, zijn land, en de wereld op dit moment, zodat hij tijd heeft om zich op die palen te focussen.

ah, nu weten we waarom hij zo dringend moest terugkeren van de G7 top, hij moest de voorbereidingen coordineren :)
Nogal chance dat er geen belangrijker problemen zijn voor hem, zijn land, en de wereld op dit moment, zodat hij tijd heeft om zich op die palen te focussen.

Hij staat nog niet genoeg voor paal.

Nu heeft hij zijn eigen Northpole en southpole, misschien blijft hij dan even weg van Groenland.
De landmeters hebben de positionering van de poles zo moeten uitmeten dat het middelpunt tussen de Noord en de zuidpool nu ook door de oval Office loopt zodat hij zijn bureaustoel zo perfect kan positioneren dat hij ook kan zeggen dat de evenaar door zijn gat loopt. :unsure:

Terug
Bovenaan