Die gast in de video lijkt zo'n beetje op Kevin Owens ne showworstelaar in de WWE.Aldus Het Nieuwsblad.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die gast in de video lijkt zo'n beetje op Kevin Owens ne showworstelaar in de WWE.Aldus Het Nieuwsblad.

Alweer een hint naar Idiocracy. Het plot begint zich te ontrafelenDie gast in de video lijkt zo'n beetje op Kevin Owens ne showworstelaar in de WWE.![]()

arstechnica.com
Dit lijkt me duidelijk géén geval van "my heart goes out to you".Die arm zal wellicht wel weer anders bedoeld zijn...
trumpgolftrack.com

Ik zie toch nog een kleine onzekerheid tijdens het gebaar.Die arm zal wellicht wel weer anders bedoeld zijn...
Niets, want buiten Five-Seven (die uiteindelijk ook gewoon vrijwel alle reacties op zijn foutieve posts negeert) zie je hier niemand van de Trump supporters nog posten omdat ze dit niet allemaal kunnen weerleggen.Benieuwd wat iedereen die een maand geleden zei dat de soep niet zo heet zal gegeten worden nu zegt...
Ik zie toch nog een kleine onzekerheid tijdens het gebaar.
Benieuwd wanneer ze er volop voor zullen gaan. Het gaat niet lang meer duren vrees ik.
En dan hinten naar Caesar, vermoord door zijn politieke tegenstanders omdat hij alle macht naar zich toetrok.
De VS is een autoritaire staat geworden en zijn bevolking heeft het zelf niet door..
Met wie gaan we nieuwe allianties opbouwen?Het is wel duidelijk, EU moet zich bewapenen, verzamelen en zo snel mogelijk nieuwe allianties opbouwen.

Met wie gaan we nieuwe allianties opbouwen?![]()
Canada, Mexico, de Nordics en de UKMet wie gaan we nieuwe allianties opbouwen?![]()