Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Natuurlijk. Dat lijkt mij evident.Ik kan me niet ontdoen van het gevoel dat Zelensky gelyncht is en met voorbedachte rade . . . .
Of net wel natuurlijk, heel de wereld hangt aan zijn lippen - en geen enkel persoon van betekenis zal hem wijzen op zijn manier van spreken, let op - ik wil nog eens zien of de VS ook zo gaat handelen, dat is meestal iets anders bij Trump. Voor hetzelfde geld is het volgende week handje schud en schoudertje klop of liggen Poetin en Trump al rollebollend elkaar te verwijten in datzelfde kantoor.Heel die episode toont gewoon nog maar eens aan dat Trump geen leider is, laat staan een wereldleider.
Europa moet nu alleen verder!
Gerucht? Trump is al bijna 40 jaar een Russische asset met codenaam 'Krasnov'.Al dit doet het gerucht van dat Trump een Russische asset zou zijn, groeien!
Is dat geen claim van een voormalige KGB-spion? Een claim zoals er zovele zijn?Gerucht? Trump is al bijna 40 jaar een Russische asset met codenaam 'Krasnov'.
These are not the acts of people who expect to lose power any time soon, or ever. They are racing to the point where they will not be able to afford to lose control of the mechanisms they are ripping up and remaking in their image. What such people will do when they believe that mounting a coup is the lesser risk to their fortunes and power cannot be predicted.
Dat bedacht ik me gisterenavond nog:
Trump, Vance en Musk prediken traditionele waarden.
Maar Trump en Musk hebben al hoeveel kinderen bij hoeveel vrouwen?
14e kind bij 3 vrouwen voor Musk. Druk baasje.
Hoe de conservatieven dat goed praten, wil ik zelfs niet te weten komen.
Waarom klinkt RFK jr alsof ie elk moment gaat huilen of doodvallen?
theconversation.com
![]()
Robert F. Kennedy Jr. reveals why he has a raspy voice – spasmodic dysphonia explained
Changes to the voice could signal ill health. An anatomist explains.theconversation.com
Ironisch genoeg komt dit vaker voor bij mensen die mazelen hebben gehad, en zou het mazelenvaccin dit voorkomen.
Beter dan kinderen te aborteren zeker?14e kind bij 3 vrouwen voor Musk. Druk baasje.
Hoe de conservatieven dat goed praten, wil ik zelfs niet te weten komen.
Beter om niet aan kinderen te beginnen als je toch niet van plan bent een vaderrol op te nemen, is mijn idee.Beter dan kinderen te aborteren zeker?
Vrouwen als broedmachines, zoals in The Handmaid's Tale...Musk wil zijn genen zo breed mogelijk verspreiden en wil een gigantisch aantal nakomelingen verwezenlijken waardoor hij een bijna industriële aanpak op poten heeft gezet gebruik makende van IVF en surrogaat moeders voor zijn reproductie doeleinden. Sommige van zijn kinderen hebben niemand die ze moeder noemen.
"While having a second family used to be shrouded in secrecy and shame, Musk appears to be publicly building three at once, and with little public reprobation. In fact, Forbes has proclaimed Musk’s technologically centered method of family building “the future of reproduction.” What the sexual revolution began, by upsetting gender roles and obscuring the necessary link between marriage and procreation, the reproductive revolution continues, shattering our conceptions of motherhood and fatherhood and severing the bond between parents and children."
Heel traditioneel allemaal ;p
Vrouwen als broedmachines, zoals in The Handmaid's Tale...