Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik mis eigenlijk eens Frank Focketyn of Wim Helsen in die jury.En doe daar dan nog eens Margriet Hermans, Herman Brusselmans, Barbara Saraffian, Wim Opbrouck, ..., ... bij
Wie houden we dan nog over als echte goeie juryleden?
Kom, laat maar komen.
Bart CannaertsIk heb gemist wie er morgen bij komt?
Ok nu vind ik het pas echt jammer dat Delphine naar huis is. Of het moest zijn dat em grappiger is als kandidaat dan als jurylidBart Cannaerts
Ja, in dat triootje kandidaten ziet er nu niemand meer waarvoor ik supporter... Integendeel, ze mogen alledrie zo rap mogelijk naar huis en liefst niet meer in de finaleweken opduiken.Ok nu vind ik het pas echt jammer dat Delphine naar huis is. Of het moest zijn dat em grappiger is als kandidaat dan als jurylid
Brusselmans is geniaalEn doe daar dan nog eens Margriet Hermans, Herman Brusselmans, Barbara Saraffian, Wim Opbrouck, ..., ... bij
Wie houden we dan nog over als echte goeie juryleden?
Kom, laat maar komen.
Noem de man eens gewoon bij zijn echte naam; Jelle Cleymans dus.De Roo vind ik sympathiek maar mss iets te braaf. Evert mocht er vandaag al uit van mij en Cannaerts kan in mijn herrinering best wel goed quizzen. We zien wel wat donderdag brengt
Ik zal ook blij zijn als Jelle en Eva eruit liggen.blij dat delphine er eindelijk uit is. die is goed voor 1, max 2 afleveringen
Vind het vooral verontrustend dat hij hem niet Jens noemt.Noem de man eens gewoon bij zijn echte naam; Jelle Cleymans dus.
Jens was sympathiek en tof.Vind het vooral verontrustend dat hij hem niet Jens noemt.
Ik haak ook af als de kandidaten mij minder boeien. Jonas Geirnaert was op dat vlak wel een voltreffer. En ik vind Delphine enkel plezant als het klinkt met de andere kandidaten.
Mag er geen jury komen van drie? Doe Wim Willaert er ook maar bij!Jury vanavond: De Beule en Verheyen dit komt goed
Gert Verheyen is toch niet zo mijn smaak qua humor anders.Jury vanavond: De Beule en Verheyen dit komt goed
Ik bedoel JanGert Verheyen is toch niet zo mijn smaak qua humor anders.