De Allerslimste Mens Ter Wereld 2022

Oh zo jammer dat Delphine er uit ligt, vooral omdat Eva De Roo niet de meest leuke kandidate is

En doe daar dan nog eens Margriet Hermans, Herman Brusselmans, Barbara Saraffian, Wim Opbrouck, ..., ... bij
Wie houden we dan nog over als echte goeie juryleden?
Kom, laat maar komen.
Ik mis eigenlijk eens Frank Focketyn of Wim Helsen in die jury.

Verder was het vandaag wel een rare aflevering. De Roo is maar een geval apart en Cleymans is ook zo'n sfeerspons.

Ok nu vind ik het pas echt jammer dat Delphine naar huis is. Of het moest zijn dat em grappiger is als kandidaat dan als jurylid
Ja, in dat triootje kandidaten ziet er nu niemand meer waarvoor ik supporter... Integendeel, ze mogen alledrie zo rap mogelijk naar huis en liefst niet meer in de finaleweken opduiken.

Een leuke jury zal het moeten goedmaken de komende dagen...

blij dat delphine er eindelijk uit is. die is goed voor 1, max 2 afleveringen
Ik zal ook blij zijn als Jelle en Eva eruit liggen.

Ben niet echt een fan van Bart Cannaerts, maar denk dat die (in tegenstelling tot de twee hierboven) af en toe nog wel een komische bijdrage zal hebben...

Ik hoop wel dat ze daarna weer eens een echt toffe kandidaat bovenhalen... heb de indruk dat ze een deel van beste kruid hebben verschoten in de eerste aflevering(en) met Ella, Jonas en Gert (en een beetje Jeroom, een personal favorite maar ik snap dat niet iedereen die zijn duidelijk ingestudeerde mopjes kan pruimen ;-) )

Merol, Olga Leyers, Joke Emmers, Tine Embrechts, Xavier Taveirne, Geert Meyfrood, de twee Gillessen
misschien kunnen die nog iets betekenen.
En wie weet komen andere kandidaten weer beter uit de hoek dan we verwachten.

Edit: ik vergeet Astrid Stockman nog: een toppertje voor mij!

Laatst bewerkt:
Noem de man eens gewoon bij zijn echte naam; Jelle Cleymans dus.
Vind het vooral verontrustend dat hij hem niet Jens noemt. :fingerguns:

Ik haak ook af als de kandidaten mij minder boeien. Jonas Geirnaert was op dat vlak wel een voltreffer. En ik vind Delphine enkel plezant als het klinkt met de andere kandidaten.

Op zich is het goed dat Jonas naar huis is en hij niet opgebrand is tegen dat het de finale is. Want meestal winnen diegene de er lang inzitten de finale niet (toch volgens mijn buikgevoel, niet gecheckt).

Vind het vooral verontrustend dat hij hem niet Jens noemt. :fingerguns:

Ik haak ook af als de kandidaten mij minder boeien. Jonas Geirnaert was op dat vlak wel een voltreffer. En ik vind Delphine enkel plezant als het klinkt met de andere kandidaten.
Jens was sympathiek en tof.

Maar als ge een creepy nummer (zoek gewoon is tijgers op) schrijft daar dan commentaar op krijgt en reageert met 'ze hebben mij vrouwonvriendelijk genoemd' terwijl dat niet waar is dan is dat wat puberaal in mijn ogen. En dan vind ik Evert iets meer toepasselijk, dus ik blijf bij Evert.

Terug
Bovenaan