Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Almaci debatteert vaak met een soort 'verhevenheid' alsof ze wil uitstijgen boven alle laagwaardige discussies en discours. Maar dan doet ze vaak wat ze andere partijen verwijt. Voor mij persoonlijk getuigt dat van schijnheiligheid. Feit dat ze vaak ook rond de pot draait en niet rechtuit wil antwoorden is volgens mij een reden voor de slechte resultaten van Groen. Moest men daar bij Groen nu iemand anders op de voorgrond zetten die wel recht-toe-recht-aan is en afstappen van bepaalde dogma's, denk dat Groen het dan veel beter zou doen in Vlaanderen want nu kan het voor hen niet anders zijn dan teleurstellend.Gisteren De Afspraak op Vrijdag. Almaci is echt een van de politici die het meest intellectueel oneerlijk debatteert. Alleen meent ze volgens mij wel alles wat ze zegt![]()
Het was de CEO van Engie België die daar zat hè. Hij vertelde toch maar gewoon hoe de vork in de steel zit vanuit hun perspectief? De regering heeft zo lang getalmd met het aansnijden van dit topic dat er nog maar 1 mogelijke uitkomst is.Die woordvoerder van Engie in De Zevende Dag was vandaag toch echt een wandelend cliché. Zo het typetje van mooi & afgemeten praten zonder veel te zeggen. Even twijfelde ik of dit de sketch van De Ideale Wereld was, of nog het origineel.

Is Keyngaert ter sprake gekomen? Die is destijds ook tijdelijk op non-actief gezet wegens zijn rol in die affaire maar andere mediakanalen hebben daar (bijna) geen enkele aandacht aan besteed uiteraard. Vandenbempt zal zijn collega's wel uit de wind zetten.Zulke bedragen cash afhalen? Je moet als kleine garnaal eens 5k bestellen, ze vragen u al het ei uit het gat.
Belgische voetbalbond speelt gewoon spelletje mee cfr constructie rond Lemmens.
Eigenlijk zouden al die clubs moeten degraderen.
En dan zielig doen om die RSZ die ze zouden moeten betalen.
Pff.
Gaat mij ook niet wijsmaken dat voetbaljournalisten dat niet wisten. Beetje zoals de wielerjournalisten niks wisten over doping.
Op het legacyforum zat ja. Hij is bij mijn weten nooit overgestapt naar dit forum en hij was al een tijdje postinactief op het vorige forumDie spreker die te gast was in Terzake daarnet ivm kernenergie , is dat diegene die hier ook op het forum zit/zat?
Ja, de antwoorden leken mij de gekende diplomatische antwoorden.Ook wel beetje naive vraagstelling.
Verwacht je nu echt dat die op die vragen gaat antwoorden?
"Ja, Coens is een pipo"
"Nee, fiscale fraud is voor mij niet Belangrijk"
"Mijn coalitiepartners zijn niet loyaal"
Niet iedereen is een Bouchez die gewoon alles en iedereen onder de bus smijt...
Ik vond het ergerlijker dat 5x dezelfde vraag gesteld werd.
Ja, de antwoorden leken mij de gekende diplomatische antwoorden.
Je kunt toch niet verwachten dat zij op een zodanige manier gaat antwoorden dat zij aantoont dat ze binnen CD&V niet op dezelfde lijn zitten. Allez kom... het is niet omdat je minister wordt, dat je daardoor al uw hersencellen verliest.
Niet per se akkoord.En dus kan je heel dat toneel gewoon beter afvoeren. Ik zie absoluut de meerwaarde niet (meer) in van politici nog een platform te geven in praatprogramma's. Het enigste wat je te horen krijgt zijn de talking points op hun debatfiches.