De podcast van de laatste Afspraak beluisterd... tenenkrullend, triest, bedroevend... een hoop woke gepreek zonder enig weerwoord terwijl het zou moeten gaan over een film... Ja, als je niet mee wilt doen met 'die/hun'/whatever_pronouns ben je vooral een oude zak en niet iemand die met een kritische geest en een gezonde blik op biologie naar de realiteit kijkt.
Ik zou vooral zeggen aan Jan Verheyen: als je je een dochter nodig hebt om je nieuwste iPhone in te stellen als prille 60'er, zou ik me toch eens laten controleren op jongdementie. Ik zou nog eerder naar elke andere film momenteel in de zalen gaan kijken dan de nieuwste Team Spirit, en ja, dat is inclusief de nieuwste Smurfen-film of whatever er nog draait.
Dat niveau van dat programma is toch diepere en diepere dalen aan het bereiken...
Ik zou vooral zeggen aan Jan Verheyen: als je je een dochter nodig hebt om je nieuwste iPhone in te stellen als prille 60'er, zou ik me toch eens laten controleren op jongdementie. Ik zou nog eerder naar elke andere film momenteel in de zalen gaan kijken dan de nieuwste Team Spirit, en ja, dat is inclusief de nieuwste Smurfen-film of whatever er nog draait.
Dat niveau van dat programma is toch diepere en diepere dalen aan het bereiken...
, maar de meeste politieke gasten/commentators hebben niet beauty én brains).