[DCU] DC Universe

Gezien het budget, zonder marketingkosten (waar ze nu niet te veel aan geven), wordt dat een flop ja als de voorspellingen kloppen. Ik hoop op populariteit vanuit Latijns-Amerika gezien de hoofdrolspeler.

Ik blijf er bij, The Flash is gewoon een goede superheldenfilm. Ik kan meer dan 5 superheldenfilms van de MCU opsommen die slechter zijn en toch meer hebben opgebracht.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lav
Ik vond hem alvast veel grappiger dan verwacht, heb me erg geamuseerd met hem te zien! Ik heb geen flauw idee in welk universum dit barry allen moest voorstellen maar het werkte wel
 
Vond The Flash zeker niet slecht. Leuk om Keaton terug te zien.
Hopelijk kan Gunn de DC(E)U eens deftig op gang trekken.
 
Ik sta alvast niet te springen voor de zoveelste batman / superman...

Ik wel :)
Het leuke aan Batman is dat hij op zoveel manieren te interpreteren en schrijven is, zelfs na 10 batman films is het de laatste (The Batman) die mijn lievelings is. Bijna iedere auteur geeft zijn eigen invulling en ben zeer benieuwd om wat meer van Morrison's Batman & Robin inspiratie op het grote scherm te zien.
Ook Superman is een personage waar je net verhalen met kunt vertellen dat je bij geen enkele andere held kunt, jammer gewoon dat het volle potentieel van dat soort verhalen nog niet veel op groot scherm gezien is.

Maar tegelijkertijd ben ik ook zeer enthousiast voor de niet-Trinity personages die ook vefilmd gaan worden, alles hangt gewoon af wie aan het project verbonden is en wat voor verhaal men brengt maar ik vind dat alles dat we tot nu toe weten er wel goed uit ziet
 
Ik sta alvast niet te springen voor de zoveelste batman / superman...
Ditto, al heeft de laatste Batman mij wel aangenaam verrast.

Maar ik heb mij eigenlijk meer geamuseerd met en ben meer geïnteresseerd geraakt in de DCU met de Arrowverse reeksen dan met alle Batman en Superman films samen.
 
Ik wel :)
Het leuke aan Batman is dat hij op zoveel manieren te interpreteren en schrijven is, zelfs na 10 batman films is het de laatste (The Batman) die mijn lievelings is. Bijna iedere auteur geeft zijn eigen invulling en ben zeer benieuwd om wat meer van Morrison's Batman & Robin inspiratie op het grote scherm te zien.
Ook Superman is een personage waar je net verhalen met kunt vertellen dat je bij geen enkele andere held kunt, jammer gewoon dat het volle potentieel van dat soort verhalen nog niet veel op groot scherm gezien is.

Maar tegelijkertijd ben ik ook zeer enthousiast voor de niet-Trinity personages die ook vefilmd gaan worden, alles hangt gewoon af wie aan het project verbonden is en wat voor verhaal men brengt maar ik vind dat alles dat we tot nu toe weten er wel goed uit ziet

Naar mijn mening hebben ze écht een kans gemist om een donkere film te maken met 'Batfleck'. Die werd (of wordt) niet geaccepteerd door de DC fans want "Batman doesn't kill". En toch vind ik de eerste scène van Batfleck één van de beste scènes van de DCEU/MCU. De muziek, spanning, de angst van de vrouwen ondanks dat ze gered zijn...

9mgi6Mbl.jpg



Ik ga hem missen als Batman!
 
"Na vier weken is Barbie in de Verenigde Staten niet meer de meest succesvolle film in de bioscoop. De DC superheldenfilm Blue Beetle pakte daar de box office kroon met een weekendrecette van 25,4 miljoen dollar. Barbie moest het, een maand na de première, doen met 21,5 miljoen. In Nederland blijft de Barbie-film nog steeds ongekend populair en pakte afgelopen weekend (donderdag tot en met zaterdag) eindelijk de eerste positie in de FDN box office chart. Hoewel de film de afgelopen vier weken meer bezoekers trok, zorgde de hogere opbrengsten van premium formats (IMAX, Dolby Cinema) ervoor dat Oppenheimer meer geld in het laatje bracht.

Barbie bracht afgelopen weekend meer dan 1,038 miljoen euro op en Oppenheimer meer dan 1,032 miljoen. Het verschil in omzet vergeleken met de rest van de chart is gigantisch. Zo moest Meg 2: the Trench, de nummer drie in de lijst, het doen met ruim 350.000 euro en de hoogste nieuwe binnenkomer Blue Beetle bracht ruim 277.000 euro op."

https://www.entertainmentbusiness.n...enheimer-niet-van-box-office-troon-te-stoten/
 
Terug
Bovenaan