Cyberpunk 2077

Action PC PS5 PS4 XBOX Cyberpunk 2077

Amuseer mij er weer mee maar er zit precies toch een serieuze memory leak in de huidige versie.
Als ik langer speel dan een uur dan beginnen mijn frames te droppen naar 10-20fps max, ongeacht welke lokatie ik zit.
Zodra ik mijn pc herstart en verder speel dan zit ik weer rond de 60-70fps.

2.0 is een grote verbetering tegenover vroeger maar bugfree is het zeker toch niet :).
In de paar uur dat ik heb gespeeld gelukkig geen game breaking bugs gehad maar wel zwevende chars, objecten die plots verdwijnen, vreemde AI, etc...
Maar het stoort mij niet, net zoals een Bethesda game nemen we dit erbij.
 
Deze expansie is top. Ze hebben het ene niveau hoger kunnen tillen met dikke fx en meeslepende story.
 
Amuseer mij er weer mee maar er zit precies toch een serieuze memory leak in de huidige versie.
Als ik langer speel dan een uur dan beginnen mijn frames te droppen naar 10-20fps max, ongeacht welke lokatie ik zit.
Zodra ik mijn pc herstart en verder speel dan zit ik weer rond de 60-70fps.

2.0 is een grote verbetering tegenover vroeger maar bugfree is het zeker toch niet :).
In de paar uur dat ik heb gespeeld gelukkig geen game breaking bugs gehad maar wel zwevende chars, objecten die plots verdwijnen, vreemde AI, etc...
Maar het stoort mij niet, net zoals een Bethesda game nemen we dit erbij.

Hier ook last van na 2 uur spelen ofzo. Niet constant maar als ik naar een menu of van een menu kom dan is het gewoon 5 seconden een slideshow. Heel vreemd.

Ergens gelezen dat dit in de originele versies ook was en dat het de cascade shadow resolution setting te maken had.. Zelf wel nog niet getest.

Zit nu 14 uur ver in de base game en vind het echt goed. De sfeer is gewoon heel heerlijk en het zijn interessante en leuke quests. De graphics zullen er ook wel iets mee te maken hebben 😝.
 
Het valt me op dat kleding nog zelden iets van attribute stats hebben.
Ik ben opnieuw begonnen bij de 2.0 update, ik ben nu level 26.
En ik heb al massa's clothing drops maar nog maar 2x een piece met extra stats.

Is dat volledig weg?
En zijn die enkele stukken die ik vind met "+x stat"over het hoofd gezien? :)
Of mis ik hier iets?
 
Het valt me op dat kleding nog zelden iets van attribute stats hebben.
Ik ben opnieuw begonnen bij de 2.0 update, ik ben nu level 26.
En ik heb al massa's clothing drops maar nog maar 2x een piece met extra stats.

Is dat volledig weg?
En zijn die enkele stukken die ik vind met "+x stat"over het hoofd gezien? :)
Of mis ik hier iets?
Stats worden nu enkel nog door cyberware en wapens bepaald. Kleding is allemaal fashion. Veel beter vind ik.
 
Stats worden nu enkel nog door cyberware en wapens bepaald. Kleding is allemaal fashion. Veel beter vind ik.
Allemaal? Maar ik vind wel nog kledij met stats?
Dus ofwel zijn die dan bugged? Of er zijn nog uitzonderingen?
Ik zal straks eens aanloggen en een screenschotje nemen van die stukken.

cyberstat1.jpg

cyberstat2.jpg
 
Allemaal? Maar ik vind wel nog kledij met stats?
Dus ofwel zijn die dan bugged? Of er zijn nog uitzonderingen?
Ik zal straks eens aanloggen en een screenschotje nemen van die stukken.
Sommige kledij heeft nog stats (bv. body armor) maar meeste kledij niet. Voor significante stat boosts moet je in cyberware investeren.
 
Sommige kledij heeft nog stats (bv. body armor) maar meeste kledij niet. Voor significante stat boosts moet je in cyberware investeren.
Ah ok.. is me nog altijd niet echt duidelijk waarom er dan wel nog zo een stukken zijn als het niet uitmaakt.
Maar ca va, dan weet ik alvast dat het geen belang meer heeft.
Ondertussen 2 screenschots toegevoegd hierboven.
 
Ah ok.. is me nog altijd niet echt duidelijk waarom er dan wel nog zo een stukken zijn als het niet uitmaakt.
Maar ca va, dan weet ik alvast dat het geen belang meer heeft.
Ondertussen 2 screenschots toegevoegd hierboven.

De stukken hebben geen random stats meer zoals in het begin. Maar bepaalde items hebben stats die erbij passen.
Zoals in jou screenshot: een body armor geeft beetje armor. Een bril geeft weapon zoom. Niet dat alle brillen dat doen.

Maar inderdaad, de meest impacterende stats heb je nu op cyberware.
 
Tja ik vind het eerder spijtig die change.
Mij zegt het niets hoe ik eruit zie in een solo game.
Al zeker in een spel waar je maar zelden jezelf ziet, tenzij je eens op een motor rondrijd of voor een spiegel staat.
 
Hebben ze gedaan omdat de meeste spelers constant in hun inventory zaten bij elke gear dat ze kregen. Kledij is goed voor de crafting materials.

Ook gezien dat je de voertuigen kan kopen via de pc in game. Is wel veel beter, vroeger moest je altijd naar een waypoint moest rijden om daar de auto te kopen.
 
oh boy
Als je het einde kiest van Phantom Liberty

Er is echt wel een goeie scene tussen Johnny en V op weg naar de kliniek 10/10
Maar daarna gaan er 2 jaar voorbij voordat je hersteld, al je romances van de game zijn eigenlijk over. Judy heeft een nieuwe vriendin, Panam is boos omdat je 2 jaar niks hebt laten horen en wilt niets meer van je weten + V kan geen cyberware meer gebruiken.
Tis echt wel een sad ending in alle opzichten maar V leeft wel verder.
 
Geweldige expansie, mijn GOTY momenteel. Writing, mission design, verhaal, de soundtrack...alles zat er boenk op. Ben nog niet helemaal over dat einde heen...
 
Terug
Bovenaan