Cyberpunk 2077

Action PC PS5 PS4 XBOX Cyberpunk 2077

En ik gebruik beide.... :eviltongue:
Waarom kiezen of iets demoten als je kunt genieten van beide tegelijk :biglaugh:

Rondlopen en shooten = muis + keyb, vliegen of rondrijden = controller.
Heb ik zin om in de sofa te hangen, beeld switchen van pc monitor naar de grotere tv + controller over de leuning zwieren voor controller only play.

Toch mooie tijden waarin we leven he met al die keuzes :)
 
Ik vind het eigenlijk zot dat je zo'n game met een controller zou spelen. Zoveel opties, dit is een PC game bij uitstek.

De release op oude consoles was wel schandalig slecht ja. Ben een dikke fan van CDPR maar die release had niet mogen gebeuren.

Huh wat :unsure: waarom zou ge dit soort game met gebogen rug over een toetsenbord hangend spelen zelfs. Dit is juist het type game om in de zetel te spelen...
 
Off topic: is toch kei omslachtig om uw pc, stroomkabel, muis/toetsenbord te verhuizen naar de living & terug? :unsure:
Pc en living is bij mij in dezelfde ruimte.
Dus ik moet niets verhuizen.

Mijn pc zit aangesloten op zowel mijn pc monitor alsook met een tweede kabel die onder de zetels door uitkomt aan TV.

Dus heb ik zin om iets enkel met controller te spelen, dan schakel ik gewoon naar het tv scherm met mijn afstandsbediening en dan hang ik ook in de zetel. :)
 
Huh wat :unsure: waarom zou ge dit soort game met gebogen rug over een toetsenbord hangend spelen zelfs. Dit is juist het type game om in de zetel te spelen...
Vind ik niet. Zeker de FPS side of things niet. M/KB heb je daarvoor nodig.
En wat die gebogen rug daarin te zoeken heeft versta ik al helemaal niet. Couch potato is zo ook iets hé. :)
 
Nogmaals aangekocht op steam maar hij speelt nog altijd niet deftig op men pc 40 A30 FPS zet ik hem op medium of low dan is het gewoon hetzelfde jammer maar dan koop ik hem aan op ps5.
 
Nogmaals aangekocht op steam maar hij speelt nog altijd niet deftig op men pc 40 A30 FPS zet ik hem op medium of low dan is het gewoon hetzelfde jammer maar dan koop ik hem aan op ps5.
Als het wijzigen van je settings niks wijzigt, is de kans groot dat je CPU de bottleneck is.
 
Terug
Bovenaan