Cyberpunk 2077

Action PC PS5 PS4 XBOX Cyberpunk 2077

Je had het al moeten hebben hé. :)
Het zijn bijna sales op Steam. Koop CP apart met korting en wacht op de paassales van 2024 voor de DLC met korting? Je gaat toch 100+ uren spenderen in CP alleen al.
Het is niet dat cyberbunk van in het begin een dikke hit was hé, ik ken veel mensen die achter hun launch fiasco het nog steeds niet willen kopen zelfs niet in sale.

Nu missen ze wel een goede game en zeker de DLC is fenomenaal goed.
 
Het is niet dat cyberbunk van in het begin een dikke hit was hé, ik ken veel mensen die achter hun launch fiasco het nog steeds niet willen kopen zelfs niet in sale.

Nu missen ze wel een goede game en zeker de DLC is fenomenaal goed.

Enkel op oude consoles. Op PC draaide dat van in't begin goed hoor.
 
Nee totaal niet veel mensen met problemen met goede hardware forums stonden vol ook

Ik had toen ook een zeer deftige pc en Hilde voor geen meter, was pas achter maand of 2 dat het beter bolde.
CP2077 draaide vanaf dag 1 wel degelijk goed op PC. Er waren wel mindere aspecten zoals multithreading op Ryzen CPUs dat niet naar behoren werkte, maar voor de rest was het op vlak van performance dik in orde voor een game dat redelijk veeleisend was op vlak van hardware.

Cyberpunk 2077 v1.0 draaide zelfs vlotter dan The Witcher 3 v4.0 (Next-Gen Update), want daar liep iets mis met de switch van DX11 naar 12.
TW3 4.0 had aanwezigheid van shader compilation stuttering, iets waar Cyberpunk 2077 nooit last van ondervond.
 
Laatst bewerkt:
CP2077 draaide vanaf dag 1 wel degelijk goed op PC. Er waren wel mindere aspecten zoals multithreading op Ryzen CPUs dat niet naar behoren werkte, maar voor de rest was het op vlak van performance dik in orde voor een game dat redelijk veeleisend was op vlak van hardware.

Cyberpunk 2077 v1.0 draaide zelfs vlotter dan The Witcher 3 v4.0 (Next-Gen Update), want daar liep iets mis met de switch van DX11 naar 12.
TW3 4.0 had aanwezigheid van shader compilation stuttering, iets waar Cyberpunk 2077 nooit last van ondervond.
Reddit steam en de cyberpunk forum stonden vol van pc builds die het zouden moeten draaien maar dat het voor geen meter bolde op high end pc systemen, daarom dat er ook een pak refunds waren op steam zelf en andere platformen.

Dat het beter draaide op pc dan op console is ook waar maar daar was het een echte ramp, pc had ook veel bugs en crashes steam user reviews in het beginnen zeiden dit ook.
 
Reddit steam en de cyberpunk forum stonden vol van pc builds die het zouden moeten draaien maar dat het voor geen meter bolde op high end pc systemen, daarom dat er ook een pak refunds waren op steam zelf en andere platformen.

Dat het beter draaide op pc dan op console is ook waar maar daar was het een echte ramp, pc had ook veel bugs en crashes steam user reviews in het beginnen zeiden dit ook.
kheb feitelijk quasi geen problemen ondervonden met cyberpunk op pc
 
kheb feitelijk quasi geen problemen ondervonden met cyberpunk op pc
Ik ook niet. Denk dat het eerder console-guys zijn die willen afgeven op CDPR. Had eigenlijk nooit op oude consoles uitgebracht mogen worden.
Ik speelde 3 jaar geleden op een 1070Ti en hoewel ik natuurlijk geen RT had bolde dat deftig op medium tot high.


On-topic. Net zoals bij Witcher 3 is de DLC nog beter dan de main game. Wat een verhaallijn toch in Phantom Liberty, wat een rollercoaster.
 
Ik ook niet. Denk dat het eerder console-guys zijn die willen afgeven op CDPR. Had eigenlijk nooit op oude consoles uitgebracht mogen worden.
Ik speelde 3 jaar geleden op een 1070Ti en hoewel ik natuurlijk geen RT had bolde dat deftig op medium tot high.

On-topic. Net zoals bij Witcher 3 is de DLC nog beter dan de main game. Wat een verhaallijn toch in Phantom Liberty, wat een rollercoaster.
Wat mij betreft een van de beste AAA devs qua schrijven van personages en scenario's. In een setting als Cyberpunk zou het al te makkelijk zijn om te vervallen in satire en cynisme maar in 2077 en Phantom Liberty staat de menselijke connectie volledig centraal.

Phantom Liberty is daar een geweldig voorbeeld van: je denkt initieel dat de expansie draait rond het redden van de president maar dat is uiteindelijk maar een voetnoot. Best gedurfd, andere games zouden dit het hoofddoel maken. Maar Cyberpunk draait niet om het redden van de wereld, enkel om het redden van jezelf (zowel letterlijk als figuurlijk) in een dystopische individualistische consumptiemaatschappij.
 
Net PL uitgespeeld. Fantastische uitbreiding, zoals we gewoon zijn van CDPR. Enige jammere vond ik dat je midden in de main story beland, en ik dus mijn vorige karakter niet kon gebruiken.
 
Reddit steam en de cyberpunk forum stonden vol van pc builds die het zouden moeten draaien maar dat het voor geen meter bolde op high end pc systemen, daarom dat er ook een pak refunds waren op steam zelf en andere platformen.

Dat het beter draaide op pc dan op console is ook waar maar daar was het een echte ramp, pc had ook veel bugs en crashes steam user reviews in het beginnen zeiden dit ook.
Toen CP uitkwam draaide ik de game op een Ryzen 2700x en een 2070 RTX kaart. Game was vrij stabiel en ik had geen enkele crash. Bugs yeah sure maar dat heeft elke game. Zoals @Furon zegt game was veel beter dan Witcher 3 op gebied van performance. Bij release van witcher 3 kan ik mij nog talloze crashes en performance problemen herinneren op PC.
 
Voor het eerst een fysieke PS5-versie op 5 december. 👟🥕

The release contains the base game with every update ever released, including the free Update 2.0, which overhauled many of the game’s systems such as dynamic skill trees, vehicle combat and enhanced enemy and police AI, and added various new weapons, vehicles, and clothes, as well as all free DLCs and the Phantom Liberty expansion.


6b6c4130816269b7c2d55bec5a18074ed85f3499-1280x720.jpg
 
Op 5 december een nieuwe grote update.

Met tal van nieuwe toevoegingen in de eigenlijke game, waaronder een heuse metro met 19 stations, alsook enkele nieuwe toegankelijkheidsopties waaronder een grotere HUD en het kunnen uitschakelen van de timer van de Breach Protocol minigame.

Missed the latest episode of REDstreams because you spent the day saving presidents in distress? Not to worry, we’ve got you covered!

Travel by NCART metro

Travel around Night City with ease thanks to Night City Area Rapid Transport metro services. Stop worrying about the traffic and enjoy the view thanks to the 5 metro lines stopping on a total of 19 stations spread throughout the city. Service available only after V receives the text message from NCART.

Radio on the go

This one is for all of the travelling audiophiles in our community! We’ve added a radioport that allows V to listen to the radio while exploring Night City on foot or riding the metro. It comes with adjustable volume and it will automatically turn off when game audio is crucial — for example during conversations.

Improved boss fights

We’ve introduced a number of improvements to boss fights, most notably to the one with Adam Smasher. It is now more iconic, as Smasher will better adapt to the tactics used by players, will be much more relentless and will use Sandevistan — much like he was in Cyberpunk: Edgerunners.

Attention all petrolhe… <ekhm> CHOOH2-heads!

We’ve got a lot of new stuff for all motoring enthusiasts out there!
  • New vehicles, including new motorbikes and a real classic: a cabriolet version of Porsche 911!
  • Replayable car races, available after the race with Claire is finished.
  • More immersive motorbike riding — including ability to throw knives while riding, leaning, doing wheelies and even flips!
  • New car chases — if you mess with the gangs while doing gigs, they might hunt you down later!
  • Newly opened highway.
Making Cyberpunk even more accessible

We’ve moved all of the existing accessibility options and added a handful more to a new Accessibility tab in game settings. Would you like a simplified UI? Or maybe larger fonts? We’ve got you covered! You can read more about our accessibility features here:



 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan