Cyberpunk 2077-patch lost meer dan 500 problemen op

Van een update gesproken... Ontwikkelaar CD Projekt RED heeft vandaag de nieuwe Cyberpunk 2077-patch gelost en daarin worden heel wat zaken aangepakt. De update is maar liefst 40 gigabyte groot en zou meer dan vijfhonderd (500!) verkeerd gelopen zaken moeten oplossen.

Uiteraard is de lijst veel te groot om hier te publiceren, dus steken we het achter deze link. Via die link zie je welke aanpassingen worden doorgevoerd om Cyberpunk 2077 beter te laten draaien. Het gaat zowel om grote aanpassingen die invloed hadden op de gameplay, als om veel kleinere zaken waar amper iemand last van had.

Cyberpunk 2077.jpg
 
Heeft veel meer nodig dan dit. Het probleem zit em in the core. Domme AI en de bar slechte keuze om deze titel first person shooter te maken in een wereld waar body modification centraal staat.

Ik hoop dat ze dit alles aanpakken en zo met de next gen release uitrollen, of DLC..
 
Ik heb het een uurtje of twee gespeeld op de PS5, voor de patchen, en vond ook dat de AI echt slecht was; de wereld voelde "dood" aan zelfs met de toffe sfeer. Ik ben dan op een, voor mij, game breaking bug gestuit in de leveldesign en ben er maar mee gestopt. Ik heb ondertussen nog andere games dat ik nog moet uitspelen, dus laat ik cyberpunk nog wat aan de kant. Hopelijk dat het de No Man's Sky tour opgaat en kan ik later toch nog vol op genieten van deze game.
 
Laatst bewerkt:
Was een game waar ik wel naar uitkeek maar het is een teleurstelling gebleken. Heb het uit nieuwsgierigheid uitgespeeld op de PS5 maar ondertussen al lang weer afgegooid. Spijtig, er had meer ingezeten.
 
Terug
Bovenaan