Crypto - Nieuws en algemene discussie

En hebben we nu een mooie v-shaped recovery op dagbasis die tegelijk een inverse head and shoulders blijkt te zijn?
Dus vanaf nu weer up? 🥺 😅
Daar is em zie :)

Bw5f6Om.png

't Is hier misschien al gezegd geweest en ik denk dat de meeste wel voorzichtig genoeg zijn. Gisteren kreeg ik een e-mail waarin stond dat er een poging gebeurd was om m'n e-mail voor mijn Binance account te wijzigen. Lay-out lijkt sterk op de officiële mails van Binance.

Er staat bij dat als ik niet geprobeerd heb om m'n e-mail adres te wijzigen, ik best al mijn gegevens hernieuw via onderstaande link.

En zo kan het snel gaan natuurlijk. Afzender: 'Binance' maar e-mail van afzender is '[email protected]'. Er staat ook uitdrukkelijk bij dat het e-mail adres gelinkt aan de account met succes gewijzigd is. Dus sommige mensen gaan dan waarschijnlijk in alle paniek snel op die link klikken.

Maar bon, ik wou dat hier toch gewoon eens melden. Be safe.

't Is hier misschien al gezegd geweest en ik denk dat de meeste wel voorzichtig genoeg zijn. Gisteren kreeg ik een e-mail waarin stond dat er een poging gebeurd was om m'n e-mail voor mijn Binance account te wijzigen. Lay-out lijkt sterk op de officiële mails van Binance.

Er staat bij dat als ik niet geprobeerd heb om m'n e-mail adres te wijzigen, ik best al mijn gegevens hernieuw via onderstaande link.

En zo kan het snel gaan natuurlijk. Afzender: 'Binance' maar e-mail van afzender is '[email protected]'. Er staat ook uitdrukkelijk bij dat het e-mail adres gelinkt aan de account met succes gewijzigd is. Dus sommige mensen gaan dan waarschijnlijk in alle paniek snel op die link klikken.

Maar bon, ik wou dat hier toch gewoon eens melden. Be safe.
Als je two way auth opstaan hebt met bijvoorbeeld google authenticator moeten ze daar ook nog voorbij geraken?

Crypro.com ook. Over Crypto.com gesproken. Holy crap. Begonnen met €4000 en nu zit ik al aan €13k:wtf: In het begin ingestapt rond 0.07.

Iemand enig idee waarom het zo hard stijgt?

Laatst bewerkt:
Het blijft toch opmerkelijk dat eens bitcoin dipt, de gehele markt mee dipt... WHY?
Omdat de meesten crypto's nog niet op eigen benen kunnen staan en teveel afhangen van de BTC price. Veel zitten nog in BTC/COIN_X trading pairs.

Enkel binnen de eerste 10 zijn er enkelen die op hun eigen benen kunnen staan. Der is slechts één uitzondering en dat is wanneer dat mensen zotte dingen beginnen te doen en scam coins en masse beginnen te verzamelen in alt-season gelijk dat het Pokémon kaarten zijn. Dan ontploft de boel buiten proportie en eindigt die met de ene na de andere rug pull, of maakt de volgende bear market die coins allemaal met de grond gelijk.

Crypro.com ook. Over Crypto.com gesproken. Holy crap. Begonnen met €4000 en nu zit ik al aan €13k:wtf: In het begin ingestapt rond 0.07.

Iemand enig idee waarom het zo hard stijgt?
Ik had gekozen om op binance te blijven en BNB te investeren. Uiteindelijk verkeerd gekozen, want BNB is minder hard gestegen dan crypto.com. Daarnaast moet je nog eens een hele omweg doen om er geld op te krijgen.:wallbash:

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan