Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als uw volledig spaargeld er in zit wel jaToch wel wa zweetpollekes ...![]()

Als uw volledig spaargeld er in zit wel ja![]()
Mensen die zich zonder voorkennis hebben ingekocht midden oktober, omdat ze ergens de woorden metaverse en nft hebben horen vallen, die nu foldenIk dacht dat de 60K het ging houden eerlijk gezegd. Ik had gisteren nog ne stop-loss gezet en vannacht teruggekocht met een stop-buy, natuurlijk te vroeg teruggekocht.

De gelijkenis met eerder dit jaar is er toch wel. Toen hadden we 4 toppen en nu hebben we onze tweede top gehad. Nu op naar een derde (hoogste) top en dan weer de dieperik in?
![]()
Dus, nu weer een hogere top, crash, nog een topje, diepe crash. Dus roll over.De gelijkenis met eerder dit jaar is er toch wel. Toen hadden we 4 toppen en nu hebben we onze tweede top gehad. Nu op naar een derde (hoogste) top en dan weer de dieperik in?
![]()

Maar waarom, het is toch maar 10% gezakt?Toch wel wa zweetpollekes ...![]()
Ik weet niet of die bear market zal volgend jaar beginnen. Als we geen blow off top gaan zien zal er eerder een klein bear marketje volgen zoals we dit jaar al gehad hebben van een paar maand. Iedereen verwacht een bull run met een blow off top, juist daarom zal het misschien niet gebeuren. Als iedereen verwacht dat het op die manier gaat verlopen, dan gaat dat ook weer onzekerheid geven bij traders wanneer het niet zo verloopt.Ik vermoed nu wel dat er misschien nog een diepere correctie inzit.
Longposities + stoplosses eruit halen, schudden aan de boom voor de paperhands om lager te kunnen inkopen om dat (HOPELIJK) te knallen.
Effenaan winst onderweg uithalen. En dan idd de bear in eind dit jaar begin volgend jaar.
Ge moogt dat wel zeggen.Ik stond al aan de kant grotendeels.
Hopelijk ferm diep. (Je mag dat niet zeggen, maar ik zeg het toch.)
Btc zit nu in een supportbox, eens zien of het daarin blijft.
Dan shoppen.

Omdat alle coins gepegged zijn met btc. Hun euro/dollar metric is gewoon hun satoshi value hoor.Het blijft toch opmerkelijk dat eens bitcoin dipt, de gehele markt mee dipt... WHY?
jep nen echten dubbelen frietzak en dan als een frikandel (curryworst?) naar omhoogEn hebben we nu een mooie v-shaped recovery op dagbasis die tegelijk een inverse head and shoulders blijkt te zijn?
Dus vanaf nu weer up?![]()
![]()
)