Crypto - Nieuws en algemene discussie

aaah icx waar ik ooit eens 1000 euro van gekocht heb ergens in 2018... .Still a very long way to go.
Heb ze wel gedumpt aan 150 euro.
Buy high sell low!
Rien ne va plus.

Achjah toch ook al is 600 euro verloren aan woefkes. Nog steeds salty van. Eerste keer dat ik eens een keertje full meme coins ging doen. Lekker mijn fikken verbrand.

Had ik bij mijn eerste gedacht gebleven (Polkadot) zat ik nu op een lekkere 2-3x.

LTC pumping again :love:
Ik geloof er niet echt in dat het effectief nog iets gaat worden na deze bull cycle.

Project is al dood sinds mid 2019: https://github.com/litecoin-project/litecoin/graphs/contributors
Wordt echt geen zak meer aan gewerkt. Eén code fout en dit project kan zo fout gaan.

Als je de milestones ziet, 4 jaar over datum.

In de komende bear market gaat die coin waarschijnlijk echt zwaar het bijl krijgen wegens teveel alternatieven.

Ik geloof er niet echt in dat het effectief nog iets gaat worden na deze bull cycle.

Project is al dood sinds mid 2019: https://github.com/litecoin-project/litecoin/graphs/contributors
Wordt echt geen zak meer aan gewerkt. Eén code fout en dit project kan zo fout gaan.

Als je de milestones ziet, 4 jaar over datum.

In de komende bear market gaat die coin waarschijnlijk echt zwaar het bijl krijgen wegens teveel alternatieven.
LTC gaat richting 1K <3

Mits goede timing kan je wel uw aantal BTC x2 doen met LTC, maar 't is gene long term hold.
Kocht ge een maand geleden dan zijt ge nu wel gestegen in BTC.

Doorheen de bullrun denk ik wel dat ze nog eens een rally zullen doen zoals eerder dit jaar, maar ge smijt uw LTC best buiten dan, want ze zullen terug naar af gaan en nog dieper zakken dan ervoor.

Biden zou een of ander papierke voor een soort tax getekend hebben.
Damn you Biden!

Gene paniek zolang het november is, history repeats.
In 2017 was er ook zo'n dipje halverwege november. Ook hier bounced hij af op de 0.786 met de support waar de wave gestart is (60K)
HODL boys!

Ik stond al aan de kant grotendeels.

Hopelijk ferm diep. (Je mag dat niet zeggen, maar ik zeg het toch. :shy:)

Btc zit nu in een supportbox, eens zien of het daarin blijft.

Dan shoppen.

Terug
Bovenaan