Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wat is de inflatie? Hoeveel nettowinst blijft er over?AXS staken aan 110%. Als je daar een groot bedrag staked, verdien je daar dagelijks ook wel netjes uwe boterham mee.
10 000eur droppen en je hebt +- 1000eur per maand dabei.
Toch niet aan mij besteed. Als alles ineens de bear op gaat kan je direct de waarde van AXS delen door 2 doen. Dan mag je nog aan 110% staken. Dat compenseer je niet meer.AXS staken aan 110%. Als je daar een groot bedrag staked, verdien je daar dagelijks ook wel netjes uwe boterham mee.
10 000eur droppen en je hebt +- 1000eur per maand dabei.
Heb daar in juni €125 ingestoken, ik blijf daar gewoon vanaf die in januari er voor 125 hadden ingestoken en het in augustus hebben verkocht zullen wel gevloekt hebben de afgelopen maand..Zou het nog verstandig zijn om SHIB nog wat bij te houden of stilletjes aan verkopen....
Ik heb laatst gestort via bitvavoVraagje: hoe stort je tegenwoordig nog geld op binance?
Via een ander platform (bitstamp ofzo) en dan USDT overzetten naar binance wallet?
Gewoon met een visa/mastercard. Vannacht nog gedaan voor die BitShiba en dat geld staat er instant op.Vraagje: hoe stort je tegenwoordig nog geld op binance?
Via een ander platform (bitstamp ofzo) en dan USDT overzetten naar binance wallet?