Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De lambo komt niet snel genoeg@Caracalla @StruikGewas
Wat is de redenering hierachter ? Intrinsiek is er niets veranderd aan de waarde van ADA, je hebt niet verkocht aan 2 EUR dus waarom wel aan 1,8 EUR ?
Ik wil hier niet Jannus 2 uithangen met overvloedige economische theorieën maar ben wel oprecht geïnteresseerd of er maar enige analyse of denkwerk aan het kopen van crypto vooraf gaat bij BeyondGaming crypto traders...

hahhahahaha zalig. Ik had een letterlijk al een bericht getypt maar terug gedeleted:De lambo komt niet snel genoeg![]()

Ja ma das serieuze hindsight.Aan de andere kant moet ge ook niet enkel kijken naar wat ge had kunnen doen als ge X of Y had gedaan.
Ik bezie Ada gewoon als een deel vaste waarde in mijn portefeuille en laat dat rustig staken.
Voor BTC en SOL kunt ge dezelfde redenering maken. Als ge dat in Shiba had gestoken waart ge nu multi-miljonair![]()
Content dat ik mijn Wex op den dead-cat bounce heb buitengeshot
Ik heb nog 1567 WAULTx, welgeteld 0.006 BNB
En nog 0.10 USD in Wex dat ik nog staan had
Ik zal er niet meteen rijk van worden
Ja, klopt wel.Puur op intuïtief dus, zo loop je natuurlijk steeds achter
)Ik zou ten eerste al nooit naar een Youtuber kijken om beslissingen te nemen over mijn financiën, Youtubers hebben volgens mij maar één doel en dat is zelf winst maken, wat ze hiervoor moeten verkondigen aan hun kijkers zal hun weinig uitmaken.Ja, klopt wel.
Zeg me eens welke youtuber ik moet volgen om mee te zijn? (serieuze vraag)
Als je de markt wilt timen moet je heel snel zijn in crypto.Patience, my young padawan.Ja cardano gaat bij mij binnenkort ook buiten ze.
"patience, my young padawan" van een tijdje terug is al opgebruikt.
portofeuille is niet gezakt tov gisteren door SOL en LRC. Mijn 2 schatjes op deze moment.
Als ETH nog wat verder dipt koop ik ook bij.