Crypto - Nieuws en algemene discussie

Puur op intuïtief dus, zo loop je natuurlijk steeds achter
Eerlijk... wie leest al die whitepapers of doet er hier aan TA. :D
Ja cardano gaat bij mij binnenkort ook buiten ze.
"patience, my young padawan" van een tijdje terug is al opgebruikt.
portofeuille is niet gezakt tov gisteren door SOL en LRC. Mijn 2 schatjes op deze moment.
Als ETH nog wat verder dipt koop ik ook bij.
Maar er komt wel wat aan.
PAB, dexes,...
Fear is the path to the dark side. Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering

OGN is wat uitgebroken, als je die zijn patroon bekijkt, die kan nog hoger

CVC begint ook een frietzakpunt te vormen om eens uit te breken.

Decentraland moet ook weldra eens iets gaan doen.

--
Decentraland lijkt uit te breken.

Meer dan lijkt ondertussen. Zit toch boven de weerstandlijn ondertussen.

Laatst bewerkt:
Vandaag is SHIB wat omhoog maar het zet steeds lower highs, lijkt mij dat het liedje ver uitgezongen is.
't Is al neerwaarts uitgebroken uit een descending triangle en nu lijkt het een nieuwe descending triangle te vormen.
Ik zou dan nog eerder op LTC gokken, dat pumpt altijd wel eens in een bullrun, en staat nog altijd laag tov BTC. Maar dan zou ik wachten tot LTC/BTC nog wat zakt eerst want enkele dagen geleden waren die fors gestegen. Of als BTC topt later deze bullrun dan een beetje in LTC steken.

Laatst bewerkt:
Teveel Star Wars quotes hier xD. Maar in verband met ADA is idd gewoon wachten. Als een munt lang niets gedaan heeft is het beter om hier in te blijven zitten dan bij de andere munten de groene candles achterna te gaan.

Iemand bekend met LTO Network?
Top Europees blockchain project met partnership met de Verenigde Naties, échte real life use cases en zelfs de Belgische overheid maakt er gebruik van. Beschikbaar op Bitvavo, Binance, Kucoin listing onlangs, alles...en toch maar 80 Miljoen € marketcap...Ik hoop altijd steeds dat dit plots een 10-15x doet. Volume is plots serieus aan het stijgen wel de laatste dagen en na lange tijd eindelijk aan het uitbreken precies 🤔
Nu bijna 100% op een week gedaan ;)

Iemand bekend met LTO Network?
Top Europees blockchain project met partnership met de Verenigde Naties, échte real life use cases en zelfs de Belgische overheid maakt er gebruik van. Beschikbaar op Bitvavo, Binance, Kucoin listing onlangs, alles...en toch maar 80 Miljoen € marketcap...Ik hoop altijd steeds dat dit plots een 10-15x doet. Volume is plots serieus aan het stijgen wel de laatste dagen en na lange tijd eindelijk aan het uitbreken precies 🤔
Ingestapt op 0,40c. Staat nu op 0,50 dus mag niet klagen. Maar aangezien de mcap nog zo laag is(en de andere redenene die je opnoemt) zie ik die ook wel veel harden stijgen ..

Ingestapt op 0,40c. Staat nu op 0,50 dus mag niet klagen. Maar aangezien de mcap nog zo laag is(en de andere redenene die je opnoemt) zie ik die ook wel veel harden stijgen ..
Jep, zat al maanden in consolidatie/accumulatie. Join zeker de telegram groep 😉 Er komt nog veel nieuws en volgende week wordt de roadmap voor de komende maanden aangekondigd

Jep, zat al maanden in consolidatie/accumulatie. Join zeker de telegram groep 😉 Er komt nog veel nieuws en volgende week wordt de roadmap voor de komende maanden aangekondigd
In crypto telegram chatgroepen kom ik niet meer. Dat is pure cringe. Die announcementchannels zijn dan weer wel handig

In crypto telegram chatgroepen kom ik niet meer. Dat is pure cringe. Die announcementchannels zijn dan weer wel handig
Van LTO is nog een deftige, 2.5k in de prijsgroep en 15k in de algemene waar dat prijs niet besproken mag worden, alleen updates en aankondigingen over het project zelf, leuke community hoor en veel NL'ers en nog wat Belgen natuurlijk.

Van LTO is nog een deftige, 2.5k in de prijsgroep en 15k in de algemene waar dat prijs niet besproken mag worden, alleen updates en aankondigingen over het project zelf, leuke community hoor en veel NL'ers en nog wat Belgen natuurlijk.
Oh ok dan zal ik toch eens een kijkje nemen!

Terug
Bovenaan