Crypto - Nieuws en algemene discussie

Het is toch maar een mislukte kopie van de grafiek van begin dit jaar.
Of een kopie van juli t.e.m. september. De globale uptrend sinds juli is nog niet gebroken. Zoom uit naar de weekly chart en dan is er echt wel niks aan de hand.

BSs5xPY.png

Het zou zelfs nog tot 53K mogen droppen op dit moment, en dan zitten we nog in de uptrend. En de RSI zit ook nog niet in de gevarenzone op de weekly. Ook nog geen bearish divergence op de RSI zoals we begin dit jaar wel hadden. Dus ik denk dat we ons nog geen grote zorgen moeten maken, op dit moment.

Laatst bewerkt:
Of een kopie van juli t.e.m. september. De globale uptrend sinds juli is nog niet gebroken. Zoom uit naar de weekly chart en dan is er echt wel niks aan de hand.

BSs5xPY.png

Het zou zelfs nog tot 53K mogen droppen op dit moment, en dan zitten we nog in de uptrend. En de RSI zit ook nog niet in de gevarenzone op de weekly. Ook nog geen bearish divergence op de RSI zoals we begin dit jaar wel hadden. Dus ik denk dat we ons nog geen grote zorgen moeten maken, op dit moment.
Klopt inderdaad van de 53k. Ik lees links en rechts dat dit allemaal een wyckoff kan zijn. Dat we nu fase D geprint wordt om nu over te gaan naar E (nog iets dieper vallen). Maar 53k is wel echt de limiet. Alles daaronder is héél bearish.

Enig voordeel voor nu: er is een bullish divergence op de RSI van de 4h.

Klopt inderdaad van de 53k. Ik lees links en rechts dat dit allemaal een wyckoff kan zijn. Dat we nu fase D geprint wordt om nu over te gaan naar E (nog iets dieper vallen). Maar 53k is wel echt de limiet. Alles daaronder is héél bearish.

Enig voordeel voor nu: er is een bullish divergence op de RSI van de 4h.
Het zou dan ook niet te verwonderen zijn dat er nu een korte relief rally komt en dan een volgende drop naar 53K, de whales zullen zo veel mogelijk weak hands uit de markt willen halen.
En als iedereen bang wordt en short gaat op BTC, dan zullen ze de prijs pumpen. Dat zou een klassieker zijn.

(ik begin al te denken zoals een whale, maar ik heb helaas zo veel BTC niet om mijn plannen uit te voeren)

Het zou dan ook niet te verwonderen zijn dat er nu een korte relief rally komt en dan een volgende drop naar 53K, de whales zullen zo veel mogelijk weak hands uit de markt willen halen.
En als iedereen bang wordt en short gaat op BTC, dan zullen ze de prijs pumpen. Dat zou een klassieker zijn.

(ik begin al te denken zoals een whale, maar ik heb helaas zo veel BTC niet om mijn plannen uit te voeren)

Ik denk dat dat inderdaad een goede manier is van denken. Ik begin ook zo te denken. Geeft me langs de ene kant wel een gerust(er) gevoel.
Het contradictorisch het ook allemaal is in deze tijd, ik begin er daardoor meer in te geloven in een supercycle.
Of de 200k marketcap gewijs mogelijk is, laat ik in de midden. Maar als whales er nu zo om vechten om zoveel mogelijk btc te accumuleren, hebben ze er alle baat bij om de prijs zo hoog mogelijk te duwen voor er een bearmarket komt.
Stel hypothetisch dat de prijs naar een 180-200k gaat en btc zakt doorgaans zo'n 60% dan is de prijs van de btc in de bearmarket nog hoger als de prijs nu. Kan euforisch denken zijn, kan ook effectief de play zijn. We'll see.
Dus fingers crossed op zo'n scenario.

Ik denk dat, hoe explosiever de stijging gaat zijn, hoe groter de correctie tijdens/hoe langer de duur, van de bear market. Dus als er een piek van 100K is, dan gaat de prijs misschien 60% droppen, maar als de piek 400K is (ergens begin volgend jaar), dan kan het gemakkelijk 85% droppen. Maar ik vind 400K deze cyclus niet waarschijnlijk, dat is eerder moonboy talk. Hoe groter de marketcap, hoe moeilijker het wordt om de prijs te moven.

Ik denk dat, hoe explosiever de stijging gaat zijn, hoe groter de correctie tijdens/hoe langer de duur, van de bear market. Dus als er een piek van 100K is, dan gaat de prijs misschien 60% droppen, maar als de piek 400K is (ergens begin volgend jaar), dan kan het gemakkelijk 85% droppen. Maar ik vind 400K deze cyclus niet waarschijnlijk, dat is eerder moonboy talk. Hoe groter de marketcap, hoe moeilijker het wordt om de prijs te moven.

Persoonlijk zie ik 200k+ heel moeilijk haalbaar. Dat is de huidige marketcap x4. Om eventjes gezwicht te geven, Apple en Microstof staan op 2.5T dollar as we speak...om BTC eventjes naar 4T te duwen, gaat er serieus wa centen nodig zijn.
Persoonlijk zie ik 100-135k haalbaar en dan tikken we tegen dezelfde marketcap als de 2 grootste stocks ter wereld.

Willy Woo, groot profeet in de crypto space, zei al eerder dat dit mogelijks de laatste cycle is voor BTC (en eventueel crypto in zijn geheel). Dat vanaf de verzadiging zou toeslaan waardoor grote moves in crypto eerder van zeldzame aard zullen zijn.
Neemt niet weg dat low-midcap projecten geen gekke sprongen meer zouden kunnen maken.

Die TA onzin hier in deze thread man 😂

Blijft toch altijd zuur die correcties.

Portefeuille is nu ongeveer €30k minder waard dan enkele dagen geleden. :-/

Dan nog maar wat blijven werken zeker.

Terug
Bovenaan