Crypto - Nieuws en algemene discussie

Bon, BTC Taproot is actief.

Volledige second layer scriptsupport, upgradebaar zonder softfork. Wat is nu eigenlijk nog de bestaansreden van ETH? :unsure:

Idem verslikte me hier effe in mijn koffie en dacht bijna te bellen naar mijne TL om te zeggen dat ze de job kunnen steken waar het licht niet schijnt.. de cijfertjes geraken niet eens op 1 regel op mijn smartphone :shutup:
Toch voor zekerste eens een verkoop simulatie gedaan vanuit thrustwallet/pancake :biglaugh:

Idem verslikte me hier effe in mijn koffie en dacht bijna te bellen naar mijne TL om te zeggen dat ze de job kunnen steken waar het licht niet schijnt.. de cijfertjes geraken niet eens op 1 regel op mijn smartphone :shutup:
Toch voor zekerste eens een verkoop simulatie gedaan vanuit thrustwallet/pancake :biglaugh:
Hier ook proberen te verkopen, was ineens een pak minder 😪

Heeft iemand van jullie Verasity?
Lijkt mij een heel sterk project met al serieus wat mooie kleppers onder de partners.
En een marketcap die nog stevig op groeien staat!

ADA houdt al 3 dagen stand op de support lijn... maar tis een serieus gevecht tussen bears en bulls.
Het is de perfecte coin om geduld mee te kweken, al begeeft het zich ook weer stilletjes aan naar de uitgang bij mij.

Wanneer ik kijk naar andere nieuwe chains zoals SOL, AVAX of zelfs DOT dan heb ik toch de indruk dat het bij ADA niet vooruit gaat. Er zijn nu eindelijk wel smart contracts , maar de toepassingen er nog komen.

ADA heeft ook regelmatig de neiging om tergend lang in dezelfde range te traden. Ze leken even uitgebroken te zijn, maar inmiddels is de prijs weer teruggevallen en blijft het rond de 2$ schommelen.
Ik zie ook geen reden waarom ADA zou hoger moeten genoteerd staan dan SOL.

Vraagje: Ik had nog wat coins staan op Binance die ik totaal vergeten was, ik probeerde nu net een withdraw te doen, maar er komt op dat m'n kaart in mijn land not supported is, vreemd, want Belgie staat er gewoon tussen :/
Hoe doen jullie dat op Binance?

Kijk eens aan, zelfs Anuna Dewever belegt in bitcoins.

De fondsen van vzw Youth for Climate werden overgeheveld naar vzw All for Climate / Extinction rebellion en een deel van de donaties beland in OpenCollective, dat nu goed is voor meer dan 4 miljoen dollar. Om anonimiteit van de donors te bekomen kunnen donaties via cryptocoins verlopen.

Kijk eens aan, zelfs Anuna Dewever belegt in bitcoins.

De fondsen van vzw Youth for Climate werden overgeheveld naar vzw All for Climate / Extinction rebellion en een deel van de donaties beland in OpenCollective, dat nu goed is voor meer dan 4 miljoen dollar. Om anonimiteit van de donors te bekomen kunnen donaties via cryptocoins verlopen.
Het betaalmiddel dat effectief gigantisch veel energie zuipt... het minen hiervan is misschien zelfs meer vervuilend dan effectief minen.

Toch misschien een beter project gekozen voor hun vzw.

Het betaalmiddel dat effectief gigantisch veel energie zuipt... het minen hiervan is misschien zelfs meer vervuilend dan effectief minen.

Toch misschien een beter project gekozen voor hun vzw.
Dan moeten ze maar zonnepanelen kopen voor hun mining rigs he.

Dan moeten ze maar zonnepanelen kopen voor hun mining rigs he.
Misschien komt Freya Vandenbossche terug voor ze eerste generatie groenstroom certificaten te gunnen.

Ge kent da wel, zo ni op de lijst staan en dan ineens een postje graaien.

PARKOUR
cover4.jpg

Terug
Bovenaan