Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ik kijk enkel in EUR of BUSD waardeAltseason is over denk ik. BTC is zelfs al even boven de 50K geweest op Binance. Als BTC aan een rally zou beginnen gaan de alts crushed worden in satoshi waarde.

En wat als altseason nog moet beginnen? dan sta je daar mooi met je satsAltseason is over denk ik. BTC is zelfs al even boven de 50K geweest op Binance. Als BTC aan een rally zou beginnen gaan de alts crushed worden in satoshi waarde.

Ge trade uw alts in voor BTC en vice versa wanneer BTC zijn rally heeft gehad. Als ge u daarmee natuurlijk wilt bezighouden. Is goeie manier om wat extra te verdienen maar dan zijt ge natuurlijk aan het traden.En wat als altseason nog moet beginnen? dan sta je daar mooi met je sats![]()
Er moet toch ooit een grote zuivering komen aan al die alts. Serieuze dotcom bubble feeling bij dit.En wat als altseason nog moet beginnen? dan sta je daar mooi met je sats![]()
Tussendoor wat profits pakken uit alts in BTC , als een alt een rally gehad heeft is idd niet slecht.Ge trade uw alts in voor BTC en vice versa wanneer BTC zijn rally heeft gehad. Als ge u daarmee natuurlijk wilt bezighouden. Is goeie manier om wat extra te verdienen maar dan zijt ge natuurlijk aan het traden.
Er moet toch ooit een grote zuivering komen aan al die alts. Serieuze dotcom bubble feeling bij dit.
Dogecoin en shiba bv. Dat is nu eens echt complete lucht. Daar zit helemaal niets achter buiten Elon Musk.
'crushed worden in satoshi' -> tijdelijk 30% ofzo achteruitboeren ofzo.Altseason is over denk ik. BTC is zelfs al even boven de 50K geweest op Binance. Als BTC aan een rally zou beginnen gaan de alts crushed worden in satoshi waarde.
Tijd om mijn stoploss bij te schroeven dus'crushed worden in satoshi' -> tijdelijk 30% ofzo achteruitboeren ofzo.
Na de BTC rally komt er wel weer een nieuw alt seizoen en het leuke is dat zelfs voor de verliezer de troostprijs winst in euro waarde zal zijn.
Maak de borsten maar nat, jongens en meisjes.
De komende 3 maanden zien we, als alles goed loopt, de verwachte massieve pump en de laatste leg-up van deze cyclus.
Bet more.
Hoewel ik denk dat de laatste maanden van het jaar traditioneel bullish zijn, zou volgens sommige van de technische analysten de cyclus nog 6 maanden kunnen duren of langer (lengthening cycles)'crushed worden in satoshi' -> tijdelijk 30% ofzo achteruitboeren ofzo.
Na de BTC rally komt er wel weer een nieuw alt seizoen en het leuke is dat zelfs voor de verliezer de troostprijs winst in euro waarde zal zijn.
Maak de borsten maar nat, jongens en meisjes.
De komende 3 maanden zien we, als alles goed loopt, de verwachte massieve pump en de laatste leg-up van deze cyclus.
Bet more.
Winst maak ja quasi altijd in een bullrun, dus de maatstaf van success is toch wel je aantal BTC doen toenemen in plaats van kleiner te zien worden. Je kan van 1 BTC naar 0,5 BTC en nog altijd winst hebben in Euro, maar als je van 1 naar 2 BTC kan gaan, dan heb je het goed gedaan vind ik.ik kijk enkel in EUR of BUSD waarde
ondertussen btc 50k