Crypto - Nieuws en algemene discussie

Als ik zou willen daytraden/swingtraden met crypto, welk platform zou daar best voor kunnen dienen? Vnl transactiekosten, gezien het dan gaat over kleine procentjes :)

Shiba en Smooth Love Potion :eek:

F*ck you ada. :cautious:

Die blijven maar stijgen.

Ik wist het, ik had meer geld op shit moeten inzetten.

Laatst bewerkt:
Deed m'n wallet net even open die zei €0

Was efkes mini-hartaanval.

Bleek een bug te zijn want paar sec later refreshte hij 😅

Altseason is over denk ik. BTC is zelfs al even boven de 50K geweest op Binance. Als BTC aan een rally zou beginnen gaan de alts crushed worden in satoshi waarde.

Altseason is over denk ik. BTC is zelfs al even boven de 50K geweest op Binance. Als BTC aan een rally zou beginnen gaan de alts crushed worden in satoshi waarde.
ik kijk enkel in EUR of BUSD waarde ;)

ondertussen btc 50k

Laatst bewerkt door een moderator:
En wat als altseason nog moet beginnen? dan sta je daar mooi met je sats ;)
Ge trade uw alts in voor BTC en vice versa wanneer BTC zijn rally heeft gehad. Als ge u daarmee natuurlijk wilt bezighouden. Is goeie manier om wat extra te verdienen maar dan zijt ge natuurlijk aan het traden.

Ge trade uw alts in voor BTC en vice versa wanneer BTC zijn rally heeft gehad. Als ge u daarmee natuurlijk wilt bezighouden. Is goeie manier om wat extra te verdienen maar dan zijt ge natuurlijk aan het traden.
Tussendoor wat profits pakken uit alts in BTC , als een alt een rally gehad heeft is idd niet slecht.

Er moet toch ooit een grote zuivering komen aan al die alts. Serieuze dotcom bubble feeling bij dit.

als je naar de top 50 kijkt, en zelfs daaronder, zie je toch veel coins die al projecten hebben lopen of een partnership hebben met grotere projecten...Het kaf zal nu van het koren worden gescheiden.
Dogecoin en shiba bv. Dat is nu eens echt complete lucht. Daar zit helemaal niets achter buiten Elon Musk.

Het wordt eens tijd dat die plaats maken voor deftige projecten...

Het patroon van shiba ziet er momenteel toch uit om nog hoger te gaan weer.

(Een spits toegenepen punt, waarbij het uiteinde nu weer naar boven gaat en de weerstand heeft gebroken.)

---
En het is al direct zover....

Laatst bewerkt:
'crushed worden in satoshi' -> tijdelijk 30% ofzo achteruitboeren ofzo.
Na de BTC rally komt er wel weer een nieuw alt seizoen en het leuke is dat zelfs voor de verliezer de troostprijs winst in euro waarde zal zijn.

Maak de borsten maar nat, jongens en meisjes.
De komende 3 maanden zien we, als alles goed loopt, de verwachte massieve pump en de laatste leg-up van deze cyclus.

Bet more.

Laatst bewerkt door een moderator:
Na de BTC rally komt er wel weer een nieuw alt seizoen en het leuke is dat zelfs voor de verliezer de troostprijs winst in euro waarde zal zijn.

De komende 3 maanden zien we, als alles goed loopt, de verwachte massieve pump en de laatste leg-up van deze cyclus.

Bet more.
Tijd om mijn stoploss bij te schroeven dus

All hail shiba.

Echt ik hoop dat dat doge 2.0 wordt.

Rijk worden door stront, een droom die werkelijkheid zou worden.

Niet normaal shit everywhere.

Bet more.
Hoewel ik denk dat de laatste maanden van het jaar traditioneel bullish zijn, zou volgens sommige van de technische analysten de cyclus nog 6 maanden kunnen duren of langer (lengthening cycles)

ik kijk enkel in EUR of BUSD waarde ;)

ondertussen btc 50k
Winst maak ja quasi altijd in een bullrun, dus de maatstaf van success is toch wel je aantal BTC doen toenemen in plaats van kleiner te zien worden. Je kan van 1 BTC naar 0,5 BTC en nog altijd winst hebben in Euro, maar als je van 1 naar 2 BTC kan gaan, dan heb je het goed gedaan vind ik.

Terug
Bovenaan