Crypto - Nieuws en algemene discussie

Hoewel ik denk dat de laatste maanden van het jaar traditioneel bullish zijn, zou volgens sommige van de technische analysten de cyclus nog 6 maanden kunnen duren of langer (lengthening cycles)
Ja, en als die ernaast zitten ben je 80% kwijt. Woops.

Iedere cyclus heeft zijn eigen wishful thinking narratief waarom het deze keer anders zal zijn en niet meer zal crashen. Ik herken het uit 2017 toen men ook aan het dromen was van logaritmische groei en paradigma's.
In januari hoorde je ook dat we deze bullrun geen 30% dips meer zouden zien. Ook de cycle extension is zo'n narratief van TA'en die opeens ergens fundamentele veranderingen bespeuren ...
Iedereen (behalve JanusDR) zou die cycle extension wel zien zitten maar ik denk dat die verhaaltjes in de eerste plaats dienen om in december de grootste zot te overtuigen om de hele handel op de kopen terwijl iedereen naar de exit holt.

Ik blijf bij het S2F plan en zorg ervoor dat ik december genoeg winsten bijeen geharkt om voor de rest van mijn leven flamouzen bijeen te buffelen.

Zou 450k shibs genoeg zijn? :D

Ik heb 2 cijfers meer nu.
Ik volg het van dichtbij op.
Indien hoog genoeg gegaan, een groot deel terug trekken, het patroon afwachten, ziet dat er goed uit na consolidatie en komen we op een tipje met uitbraak naar boven, terug geld opzetten.
(Ja ik heb tijd te veel.)

De winst verdeel ik over andere coins nu.

(Tijd om terug te gaan trekken nu denk ik wel :-/
Gisteren had die een stijging van gelijke hoogte, toen consolidatie.
Is vandaag van 0,000010 euro naar 0,000015 euro gegaan al.)

hmm die blijft maar gaan

Laatst bewerkt:
Ik heb ook nog een kleine 2 miljoen shibs staan, waar ik niet meer naar omkeek.
Liefst nog een nulleke of 2 meer weg van die gebakken lucht, laat ze maar doen! :biglaugh:

Tjaaa.. die "shiba army" dudes zien overal waanbeelden en trekken overal de link naar Elon :biglaugh:
Denk niet dat de mensen die ineens zoveel kopen op paar dagen dat puur doen omdat die eens een puppy post eerlijk gezegd.

Interessant. Bitcoin heeft zonet een gigantisch inverse head-and-shoulders patroon gevormd van half april tot nu. De target is 77K als die opwaarts uitbreekt :)

Ik wou een account bij Coinbase aanmaken, maar nu krijg ik als melding dat mijn kredietkaart bij Argenta niet aanvaard wordt omdat ze geen crypotvaluta toelaten...

Ik heb met mijn Belfius kaart ook al geprobeerd om geld op Binance te storten en 't was ook niet gelukt. Geld overschrijven naar Kraken dat werkt dan weer wel.

Debitkaart lukt het wel bij Coinbase? Ik moet drie cijfers ingegeven (die op een kredietkaart staan), maar zie niet hoe dit te omzeilen.
Ik denk achteraan op uw kaart maar weet het niet vanbuiten. Ofwel in het klein gedrukt ofwel de 3 laatste cijfers van een lange code.

All hail shiba.

Echt ik hoop dat dat doge 2.0 wordt.

Rijk worden door stront, een droom die werkelijkheid zou worden.

Niet normaal shit everywhere.
Zou mooi zijn.
Had deze coin met de interesten van affilaties gekocht. Dus volledig gratis geld 😎
Momenteel een 6,5milj shib. Zie het wel zitten als deze doge volgt 🤑

Shib breekt weer uit

(of niet :-/ , soit die zal nog wel hoger gaan in de nabije toekomst vermoed ik.)

(Zou nog op Robinhood komen, whales shib kopen in. Shiboshis nft's)

(Gewoon, shit sells)

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan