Crypto - Nieuws en algemene discussie

Hier lukt het ook niet om geld op coinbase of binance te zetten.

An error occurred.
Your credit card provider has disabled cryptocurrency purchases.

Hier lukt het ook niet om geld op coinbase of binance te zetten.

An error occurred.
Your credit card provider has disabled cryptocurrency purchases.
probeer eens bij bitvavo. Met instantoverschrijving heb je dan enkele minuten later al je coins.

Als we s2f dienen te geloven Ist 100k btc op het einde vant jaar. Ik vermoed dat er veel altjes hun sat waarde gaan zien verdampen

Ik denk eerder dat shittycoins klappen gaan krijgen. In tegenstelling tot de vorige bullrun van 2017 hebben veel alt's nu effectief wél usecases en adopties. Dus ik zie er eerder een doge en consoorten uitgeflikkerd worden.

Ik was daarstrax efkens euromiljardair.
Checkte m'n trustwallet en viel bijna van mijne stoel.
M'n MLTPX had plots een waarde van 32 000 000 000 €.
Maar alles verdampt na een uurtje.

Ik ga me de screenshot uitprinten en inkaderen. :biglaugh:

200.gif

Ziet er inderdaad wel zot uit op de chart...

Bleh ada. Op een maand ver 2000 sats verloren.
Voor de mensen die in euro rekenen….
Bij 100k ada heb je 2btc verloren oftewel 94k
In euro value nog steeds van 2,5 naar 1,9. Maw 50k.
Zijn andere alts zo ook aan het bloeden?
ADA ziet er eigenlijk uitbraakwaardig uit.

Heeft een spitse zigzag frietzakpunt gevormd tot het uiterste tipje. Op maand/jaarbasis zie je het goed.
(Highs lower, en de lows higher.)

Dus het moet iets doen.

(Mss verkoop ik ook totale bullshit.)

Laatst bewerkt:
Ongetwijfeld een noobvraag, maar kan iemand dit verklaren: ik verkoop in augustus wat ADA en houd er na de fee van Coinbase zo'n € 250 aan over (die in de Euro wallet zit). Vandaag log ik nog eens in, en is de waarde van die Euro wallet plots gedaald naar iets van een € 216, waarvan ik er max € 187 zou kunnen uitcashen naar mijn rekening?

Ik had het ook gezien op coinmarketcap. Zal wel een bug geweest zijn zeker?

Ja, en als die ernaast zitten ben je 80% kwijt. Woops.

Iedere cyclus heeft zijn eigen wishful thinking narratief waarom het deze keer anders zal zijn en niet meer zal crashen. Ik herken het uit 2017 toen men ook aan het dromen was van logaritmische groei en paradigma's.
In januari hoorde je ook dat we deze bullrun geen 30% dips meer zouden zien. Ook de cycle extension is zo'n narratief van TA'en die opeens ergens fundamentele veranderingen bespeuren ...
Iedereen (behalve JanusDR) zou die cycle extension wel zien zitten maar ik denk dat die verhaaltjes in de eerste plaats dienen om in december de grootste zot te overtuigen om de hele handel op de kopen terwijl iedereen naar de exit holt.

Ik blijf bij het S2F plan en zorg ervoor dat ik december genoeg winsten bijeen geharkt om voor de rest van mijn leven flamouzen bijeen te buffelen.
BTC is wel hard omhoog gegaan vandaag. Als het zo verder gaat zal het niet lang duren eer we over de ATH zitten. En eens daarover kan de FOMO echt in gang schieten, en dan denk ik dat de cyclus dit jaar niet anders gaat zijn dan de vorige cycli, met de klassieke blow-off-top aan't einde van het jaar.
Om een extended cycle te zien zou het nu juist niet te snel mogen stijgen, maar zouden we een tragere graduele stijging moeten zien.

Laatst bewerkt:
200.gif

Ziet er inderdaad wel zot uit op de chart...
Heb geprobeert ma noppes. 🤭
Ik had het ook gezien op coinmarketcap. Zal wel een bug geweest zijn zeker?

BTC is wel hard omhoog gegaan vandaag. Als het zo verder gaat zal het niet lang duren eer we over de ATH zitten. En eens daarover kan de FOMO echt in gang schieten, en dan denk ik dat de cyclus dit jaar niet anders gaat zijn dan de vorige cycli, met de klassieke blow-off-top aan't einde van het jaar.
Om een extended cycle te zien zou het nu juist niet te snel mogen stijgen, maar zouden we een tragere graduele stijging moeten zien.
Was idd een bug. Op de telegrampagina wel enkele (10)duizenden volgers bij op korte tijd.
Gratis reclame dus voor de bekendheid zal het wel ni slecht zijn.
Sinds gisteren toch +55%.

als je naar de top 50 kijkt, en zelfs daaronder, zie je toch veel coins die al projecten hebben lopen of een partnership hebben met grotere projecten...Het kaf zal nu van het koren worden gescheiden.

Het wordt eens tijd dat die plaats maken voor deftige projecten...
Maar wat is een partnership? Ik vind dat toch allemaal ook maar vrij dubieus.

Het ene is gewoonweg een casestudy uitschrijven, het ander is daadwerkelijk gebruik.

Vaak komt er een twitter "partnership met fortune500 bedrijf !!!" Maar twitter is natuurlijk beperkt in zijn info dus je weet niets van welke schaal, hoeveel personeel, welke projecten,...

Prachtig voorbeeld:

1 maand later:

En veel geluk om iets te kunnen vinden waar Santander zelf de bron is over hun gebruik Ripple. Je vindt niets.
Niks te vinden.

Maar wat is een partnership? Ik vind dat toch allemaal ook maar vrij dubieus.

Het ene is gewoonweg een casestudy uitschrijven, het ander is daadwerkelijk gebruik.

Vaak komt er een twitter "partnership met fortune500 bedrijf !!!" Maar twitter is natuurlijk beperkt in zijn info dus je weet niets van welke schaal, hoeveel personeel, welke projecten,...

Prachtig voorbeeld:

1 maand later:

En veel geluk om iets te kunnen vinden waar Santander zelf de bron is over hun gebruik Ripple. Je vindt niets.
Niks te vinden.

Ik sprak over usecases en adopties. Daarvoor hebben ze nog niets te maken met partnerships of een effectieve samenwerking.
De technologie wordt onderzocht en bekeken waar het effectief kan gebruikt worden in bedrijven/instituties.

Tot over enkele jaren waren ze er niet aan uit of bitcoin nu effectief ging dienen voor geldtransacties of gewoon digitaal goud is...
Ik denk dat bijna alle projecten nog vollenbak in ontwikkeling zijn en alles van hun roadmap aan het klaarstomen zijn.
Maar daar zie je nu al welke gefund worden door grote instituties, waar dus logischer wijze effectief muziek in zit.
Het kaf wordt stilaan van het koren gescheiden.

De media zorgt tegenwoordig voor de grootste fud die er is. Als er ook maar 1tje wat schrijft, springen ze allemaal op de kar. Dan is het niet moeilijk om een project te maken of te kraken.

Terug
Bovenaan