Spector
Well-known member
All hail shiba.
Echt ik hoop dat dat doge 2.0 wordt.
Rijk worden door stront, een droom die werkelijkheid zou worden.
Niet normaal shit everywhere.
Zou 450k shibs genoeg zijn?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
All hail shiba.

Ja, en als die ernaast zitten ben je 80% kwijt. Woops.Hoewel ik denk dat de laatste maanden van het jaar traditioneel bullish zijn, zou volgens sommige van de technische analysten de cyclus nog 6 maanden kunnen duren of langer (lengthening cycles)
Zou 450k shibs genoeg zijn?![]()

andere bank zoeken eIk wou een account bij Coinbase aanmaken, maar nu krijg ik als melding dat mijn kredietkaart bij Argenta niet aanvaard wordt omdat ze geen crypotvaluta toelaten...

Met de debetkaart lukt het wel, kredietkaart geen ervaring mee.Ik wou een account bij Coinbase aanmaken, maar nu krijg ik als melding dat mijn kredietkaart bij Argenta niet aanvaard wordt omdat ze geen crypotvaluta toelaten...
Ik heb via belfius gestort op Bitvavo.Ik heb met mijn Belfius kaart ook al geprobeerd om geld op Binance te storten en 't was ook niet gelukt. Geld overschrijven naar Kraken dat werkt dan weer wel.
Met de debetkaart lukt het wel, kredietkaart geen ervaring mee.
Ik denk achteraan op uw kaart maar weet het niet vanbuiten. Ofwel in het klein gedrukt ofwel de 3 laatste cijfers van een lange code.Debitkaart lukt het wel bij Coinbase? Ik moet drie cijfers ingegeven (die op een kredietkaart staan), maar zie niet hoe dit te omzeilen.
Zou mooi zijn.All hail shiba.

Net gekeken. Achteraan uiterst rechtse bovenhoek. De drie laatste cijfers (hier groepje van 4 beginnend met een nul)Debitkaart lukt het wel bij Coinbase? Ik moet drie cijfers ingegeven (die op een kredietkaart staan), maar zie niet hoe dit te omzeilen.