Crypto - Nieuws en algemene discussie

Ah, ik ga te vaak kijken, maar toch weer 140 euro rijker geworden sinds de laatste keer.
Zo moet dat.

Tegelijk passeert er een artikel over verdoken armoede.

Life is good.

Unversteuerter schweinehundekapitalismus🙏

Laatst bewerkt:
ICX schiet hier gewoon los naar de 2de plaats in m'n portefuille.
jim-carrey-look.gif

Ik heb ook al domme trades gedaan, dacht in 2014 dat BTC dood was toen het 150 euro stond en dat het een dead cat bounce was toen ze terug 300 euro deden. Toen 8 BTC verkocht, om mijn inleg te verkopen van een mining projectje met een paar kameraden. Ik heb er dan uiteindelijk wat pc apparatuur aan overgehouden :) We zijn toen gestopt met minen want het bracht niet genoeg meer op.
Ik bekeek dat toen ook meer als een spelletje, niet als een serieuze belegging ofzo. Ik had toen geen BTC meer tot ergens in 2017. Ik heb dan nog XLM gehad en van miserie verkocht omdat het niks deed. Daarna pumpt dat natuurlijk zoals altijd. HODL is dikwijls nog de beste strategie in crypto. Het aantal coins dat ik verkocht heb die dan wat later pumpten zijn op 1 hand niet te tellen.

Laatst bewerkt:
Ja als BTC echt omhoog schiet dan gaan de alts klappen krijgen. Daarmee als je alts hebt en ze zijn enorm gestegen, dan is het niet slecht om een deel daarvan in BTC om te zetten.

CELR is de laatste tijd stevig onderuit gegaan. Hopelijk herpakken ze zich wat. Nu is mijne stake juist gedaan ...

Nog mensen op Opensea?

Laatste tijd met mijn ETH wat NFT's zitten flippen.
Totaal andere wereld dan altcoins, ook op twitter en discord. Heel leuk eigenlijk!

Nog mensen op Opensea?

Laatste tijd met mijn ETH wat NFT's zitten flippen.
Totaal andere wereld dan altcoins, ook op twitter en discord. Heel leuk eigenlijk!

Al zitten rondneuzen.

Al vind ik de opstartkost (als ik het zo mag noemen) aan de dure kant voor iets wat momenteel lukraak is qua interesse van kopers?

Al zitten rondneuzen.

Al vind ik de opstartkost (als ik het zo mag noemen) aan de dure kant voor iets wat momenteel lukraak is qua interesse van kopers?

Ja, 't is zeker niet goedkoop o.w.v. de eth fees. Zitten tegenwoordig tussen de $50-$100 voor een aankoop.
En je moet inderdaad hopen dat iemand voor een hoger bedrag van je terugkoopt :p

BTW:
https://fees.wtf/?address=plak hier uw adres
Je moet hier uw adres eens ingeven, dan kan je zien hoeveel aan fees je al gespendeerd hebt.
Is een paar maandlonen bij mij :crazy:

Terug
Bovenaan