Crypto - Nieuws en algemene discussie

Die zit er wel boenk op voor augustus en september. Augustus sloot af op 47K en nu zitten we op 43K, tenzij BTC vanavond nog plots gaat moven. Eigenlijk ondanks al de bearishness deze maand zitten we maar +-10% lager.

Das idd wel straf.
Ik zie een double bottom komen op de 1h. 1h is te negeren, maar bounced daar wel al constant op de EMA's.
Mini cup and handle/bullflag op de 4h.
Lijkt nu ook beetje boven de resistance van de falling wedge uit te steken.

Een 3-tal weken eens met al mn geld in Celer Network gesprongen, moet zeggen dat dat een hele goeie beslissing is gebleken. Al merk ik dat het deze week wel momenteel gedaan is met de pret van Celer.

Een 3-tal weken eens met al mn geld in Celer Network gesprongen, moet zeggen dat dat een hele goeie beslissing is gebleken. Al merk ik dat het deze week wel momenteel gedaan is met de pret van Celer.
CELR heeft wel al eens een gelijkaardige pullback gehad midden september, ziet er gewoon als 1 grote bull flag uit op de daily, CELR is natuurlijk wel heel hard gestegen, dus niet abnormaal dat het nu terugvalt

Nu dat september gedaan is hebben ze de stop er afgehaald :)
Maar ik vond het al straf dat gisteren BTC even op 44K stond en terug naar 43K ging, gewoon om Plan B zijn voorspelling te doen uitkomen.

Maar ja, ik zou idd nog wat voorzichtig zijn tot het >45 staat en blijft. Dan denk ik dat we op korte termijn toch uit die downtrend zijn, en als BTC dan nog >53K gaat (boven de piek van september) dan hebben de bulls vrij spel en denk ik wel dat we ook richting >60K zijn vertrokken

Laatst bewerkt:
Tussen alle technische praat in, hoe cool is dees :)
Hamster dealt in crypto!

Screenshot-2.jpg

De uitbraak is er echt nu??

aaahh

-
"Harde beelden tonen hoe Antwerpse drugsmaffia 'Choco' en twee handlangers mishandelt omdat ze lading cocaïne laten schieten"

Kids, don't do drugs, do crypto!

Kan je met een pc van 300 euro!

Hopelijk doet ADA nog eens een move.

Ligt op een supportlijn te rusten na een lange schuifaf lower highs.

(En met al het goede nieuws onlangs...)

Terug
Bovenaan