Crypto - Nieuws en algemene discussie

KuCoin is mijn fav.

Er zijn steeds meer en meer berichten over mensen waarbij deposits/withdrawals geblokkeerd worden, of andere problemen, en hun support doet gewoon niks. Ik blijf er persoonlijk weg van.

Mensen, haal uw crypto weg van Kucoin! Er is wat gaande. Co-founders gearresteerd.

Ik hoor dat sommige mensen all problemen hebben om hun crypto eraf te halen.
@Legatus , pas op!
 
kHad daar enkel mijn Tao staan. Heb ze zonet allemaal gelukkig naar mijn Bittensor wallet kunnen versluizen. Op Reddit, Twitter, .. lees ik er voorlopig nog niets van, maar eieren > geld ofzo... Benieuwd of ik skywriter eeuwig dankbaar ga moeten zijn :)
 
Iemand een idee waarom Dusk aan het stijgen is? Ben daar DCA ingestapt toen die 1 euro stond. Ik sta eindelijk weer break-even. Geen idee of ik die nog ga bijhouden.
 
Ik ga mijn coins die op binance staat toch ook eens weghalen.

Kraken is nog de enige exchange waar ik zit die ik vertrouw tegenwoordig.
 
Voor degenen met Prime, vanaf volgende week vrijdag zal je Didi Taihuttu en z'n gezin kunnen volgen in de serie "All-in the Bitcoin Family".
 

25 jaar… damn
Hij heeft dan ook bewust geld naar zichzelf zitten sluizen waarvan hij wist dit nooit te kunnen terugbetalen. Heeft blijkbaar ook vuil gespeeld tijdens zijn proces: getuigen (proberen?) te manipuleren is 1 van de acties die werden uitgevoerd.
Denk dat het vooral het bewuste hieraan is dat hem zo straf ten laste wordt gelegd.
 
Iemand een idee waarom Dusk aan het stijgen is? Ben daar DCA ingestapt toen die 1 euro stond. Ik sta eindelijk weer break-even. Geen idee of ik die nog ga bijhouden.
Aangekondigde partnerships met securities exchange + mainnet die eraan komt. Ik zou ze voorlopig nog bijhouden.
 
Nog een dikke 3-tal weken voor de halving… we zijn zo dichtbij… en de prijs blijft consolideren… binnenkort spannende tijden tegemoet.

Om aan 100k te komen dienen we nog +40% te stijgen. Niet onrealistisch. Benieuwd wat het zal worden en of de meeste prijs actie in 2024 zal voorkomen of in 2025. Voorgevoel zegt 2024. Let’s see.
 
Als ik het goed begrijp probeer je ons te informeren over je voorspelling die het volgende inhoudt:
- “Als dit gebeurt”, “als dat gebeurt”…
- “we kunnen stijgen of dalen…”
En rekening houdend met je vorige voorspelling die niet is uitgekomen, is je TA-analyse niet overtuigend of nuttig. Het verliest de geloofwaardigheid die het zelfs niet had.

Jij selecteert een historische grafiek waar je overeenkomende stijgingen/dalingen ziet en voorspelt daarmee de toekomst. We hebben hier geen final boss in een of andere game waar die boss dezelfde attack moves/patronen heeft en ongeacht de moeilijkheid, als je de moves uit je hoofd leert dat je je kan aanpassen daarop en die boss kan verslaan. Nee zo is de beurs of bitcoin niet.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan