Crypto - Nieuws en algemene discussie

Als ik het goed begrijp probeer je ons te informeren over je voorspelling die het volgende inhoudt:
- “Als dit gebeurt”, “als dat gebeurt”…
- “we kunnen stijgen of dalen…”
En rekening houdend met je vorige voorspelling die niet is uitgekomen, is je TA-analyse niet overtuigend of nuttig. Het verliest de geloofwaardigheid die het zelfs niet had.

Jij selecteert een historische grafiek waar je overeenkomende stijgingen/dalingen ziet en voorspelt daarmee de toekomst. We hebben hier geen final boss in een of andere game waar die boss dezelfde attack moves/patronen heeft en ongeacht de moeilijkheid, als je de moves uit je hoofd leert dat je je kan aanpassen daarop en die boss kan verslaan. Nee zo is de beurs of bitcoin niet.

Kijk, dat is niet wat er gezegd is geweest. Er zijn duidelijke targets. En hoever we potentieel kunnen zakken. De low target is idd (nog) niet behaald.

Verder, als TA totaal troep is. Waarom zijn we dan bijna 1:1 hetzelfde patroon aan het printen?

En als je het Wyckoff distributie patroon neemt (100 jaar oud ondertussen), leg dat dan maar eens over de BTC 2021-2022 chart.

Verder heeft het geen zin want je zal het blijven ontkennen.
 
Kijk, dat is niet wat er gezegd is geweest. Er zijn duidelijke targets. En hoever we potentieel kunnen zakken. De low target is idd (nog) niet behaald.

Verder, als TA totaal troep is. Waarom zijn we dan bijna 1:1 hetzelfde patroon aan het printen?

En als je het Wyckoff distributie patroon neemt (100 jaar oud ondertussen), leg dat dan maar eens over de BTC 2021-2022 chart.

Verder heeft het geen zin want je zal het blijven ontkennen.
Dus jij bent ondertussen al stinkend rijk dankzij uw TA?
 
7 groene monthly candles opeenvolgend. Toch ongezien. Ik gok in mei een ATH van 78.8k en daarna correctie en desillusie :D

Wie start een poll? :p

*Bij de volgende higher high toch beetje profits pakken
 
Laatst bewerkt:
7 groene monthly candles opeenvolgend. Toch ongezien. Ik gok in mei een ATH van 78.8k en daarna correctie en desillusie :D

Wie start een poll? :p

*Bij de volgende higher high toch beetje profits pakken
Ik denk dat de ATH tussen 95-105k gaat vallen voor deze bullrun.
 
Nog 19 dagen tot de halving!

7 groene monthly candles opeenvolgend. Toch ongezien. Ik gok in mei een ATH van 78.8k en daarna correctie en desillusie :D

Wie start een poll? :p

*Bij de volgende higher high toch beetje profits pakken
Dat is wel heel conservatief… maar 15% boven de vorige ATH
 
Nog 19 dagen tot de halving!


Dat is wel heel conservatief… maar 15% boven de vorige ATH
Tis ook maar natte vingerwerk :p Zoals ik het graag zie verlopen:

- nieuwe higher high binnen de 2 maand
- tijdens de zomer retracement richting 50-60k (ook geen zin om achter mijne pc te zitten ^^)
- na de zomer beginnen we aan de run om easily de 100k te doorbreken

pls make it happen :D
 
Halving #1 in 2012:
  • Price at time of halving: $13
  • Following year’s peak in 2013: $1,152
Halving #2 in 2016:
  • Price at time of halving: $664
  • Following year’s peak in 2017: $17,760
Halving #3 in 2020:
  • Price at time of halving: $9,734
  • Following year’s peak in 2021: $67,549
Halving #4 in 2024:
  • Price at time of halving: $70,000
  • Following year’s peak in 2025: ??????
Ik gok op $140,000 - $200,000.
 
Laatst bewerkt:

Nieuwe video is uit, waar hij een sPeCtAcuLaiRe voorspelling maakt dat de top in 2025 boven 500,000 zal zitten. Lekker hopium pompen in het publiek 😂
Geen idee war te verwachten tbh. Ik vind 500k helemaal absurd. Maar vond 60k in 2021 ook absurd.
ALS de geschiedenis zich herhaalt, krijgen we terug een absurde ath.
 
yd0DY4al.jpg

Verder, als TA totaal troep is. Waarom zijn we dan bijna 1:1 hetzelfde patroon aan het printen?
Gewoon wat random Excel functies eens naast elkaar gelegd:
TA3.png

Als ze echt random zouden zijn, waarom zijn ze dan bijna 1:1 hetzelfde patroon aan het printen.

Voor de zekerheid nog een tweede gedaan misschien was het gewoon toeval:
TA4.png

Als ik een exponentieel stijgende trend aka "bull run" superponeer op beide excel data dan zal ik juist dezelfde patronen kunnen aangeven.

Misschien kunnen we gaan discuteren over die patronen in de Excel Random functie en voor alle figuren namen gaan verzinnen.
 
Laatst bewerkt:
yd0DY4al.jpg


Gewoon wat random Excel functies eens naast elkaar gelegd:
TA3.png

Als ze echt random zouden zijn, waarom zijn ze dan bijna 1:1 hetzelfde patroon aan het printen.

Voor de zekerheid nog een tweede gedaan misschien was het gewoon toeval:
TA4.png

Als ik een exponentieel stijgende trend aka "bull run" superponeer op beide excel data dan zal ik juist dezelfde patronen kunnen aangeven.

Misschien kunnen we gaan discuteren over die patronen in de Excel Random functie en voor alle figuren namen gaan verzinnen.
Spijtig voor u, maar 'trading charts' zijn in essentie een reflectie van menselijk gedrag. Dat is waarom die patronen herkenbaar zijn en er bepaalde slaagkansen aan vasthangen. Je kan altijd eens 'the predictability of human behavior' literatuur googlen.
 
Net de 4 afleveringen van All-In The Bitcoin Family gezien. Best wel interessant, spijtig dat het maar 4 afleveringen zijn.

Volgend seizoen zal hij bekend maken hoeveel bitcoins hij heeft, maar naargelang wat hij loste in dit seizoen zullen het er alleszins 500+ zijn.
 
14 dagen tot de halving… het is heel rustig met een constante prijs… stilte voor de storm? Wat het ook wordt, het is mogelijk dat we nog 1 tot zelfs 1,5 jaar moeten wachten voor de ATH van deze cycle. Dat is nog zo lang…
 
Ik heb geen grote verwachting van de halving. Zover ik zie heeft het nog nooit een grote impact gehad op de koers op korte termijn (lees eerste weken/maand)
 
Terug
Bovenaan