EspExpat
Banned
rationele reconstructie, geluk rationeel proberen te verklaren![]()
16 van mijn laatste btc trades waren winstgevend. Ik doe meestal x20-33 leverage.
Puur geluk zeker?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
rationele reconstructie, geluk rationeel proberen te verklaren![]()
Volgens mij zuigt gij het gewoon uit uw duim en hebt ge tot dusver veel geluk met uw trades. Maar zelfs een goede trader gaat wel eens een slechte maand hebben.
En een goede trader die volgt een vooropgestelde strategie , als ge op gevoel of "creativiteit" begint te traden dan gaat het meestal mis. Het heeft te maken met risk management, zien dat ge rap uit uwen trade zijt met minimaal verlies als de koers van BTC de verkeerde kant opschiet.
Ik neem aan dat ge elke maand met een nieuwe bankroll begint vanaf 0, want anders kunt ge wel eens een maand hebben waar ge -100% gaat en alles kwijtspeelt ook, of een groot deel. +200-400% kan nooit zonder risico te nemen.
Wat is volgens jou de range waarin de BTC top zal plaatsvinden deze bull run? 2024-202516 van mijn laatste btc trades waren winstgevend. Ik doe meestal x20-33 leverage.
Puur geluk zeker?
Wat is volgens jou de range waarin de BTC top zal plaatsvinden deze bull run? 2024-2025
Je moet in feite dus constant achter je PC (of smartphone) zitten en opvolgen wanneer je een trade doet. Je moet niet zeggen, ik stap vandaag in een trade en ik zie morgen of binnen een paar dagen wel. Allez zo zie ik het toch. Zeker aan 20x leverage.![]()
16 van mijn laatste trades waren winstgevend. De laatste mindere trade was toen Iran raketten afvuurde op Israel. Had toen alles met de bounce terugverdiend. Meestal gebruik ik 5-7% van de bankroll per trade.
Vaak heb ik 0 trades per week. Gewoon omdat ik geen mening heb.
Traden doe je niet wanneer je er zin in hebt, (zoals de meeste 'traders'), maar wel wanneer de markt 'nu' zegt. Iemand die altijd meerdere trades open heeft staan is a moron en een gokker.
Je moet in feite dus constant achter je PC (of smartphone) zitten en opvolgen wanneer je een trade doet. Je moet niet zeggen, ik stap vandaag in een trade en ik zie morgen of binnen een paar dagen wel. Allez zo zie ik het toch. Zeker aan 20x leverage.
Ik ben geen trader, maar was benieuwd of jouw creativiteit een idee kon geven over de volgende top.Voor een trader maakt het niet uit. Indien je een trader bent dan stel je een minder intelligente vraag.
Ik ben geen trader, maar was benieuwd of jouw creativiteit een idee kon geven over de volgende top.
Waarschijnlijk zal BTC crashen op een moment dat niemand nog een crash verwacht. Ik had al langer een drop richting 50k verwacht die er niet is gekomen.
Btc heeft toch een dubbele top gezet lijkt het.
Wat is er niet normaal? Ik kijk hier al niet meer van opRood!!!! Niet normaal.

Ik lig er ook niet wakker van. Ma djuWat is er niet normaal? Ik kijk hier al niet meer van op![]()
Rood!!!! Niet normaal.

Cva nog altijd 86% winstGisteren was -1,5% ofzo
Vandaag portfolio up + 7,11%
Weekly +3,15%
YTD +80,40%
Vraag me af hoe uw portfolio er dan uit ziet![]()