Crypto - Nieuws en algemene discussie

Heeft er iemand ervaring met bitrefill? Je zou daarmee kunnen vouchers kopen van onder andere amazon, coolblue en bol.com. Zou je dan ook meerdere vouchers kunnen combineren?
Je bedoelt om grotere bedragen op je "kooprekening" te krijgen?
Via Engie koop ik soortgelijke vouchers van bv Zalando. Je voegt die vouchers toe aan je rekening en dat wordt samen 1 bedrag. Ik denk wel dat zij een maximum hebben ingesteld. Bv totaal max €300 ofzo op je kooprekening.
Voor Bol koopt mijn vriendin die via het werk. 7% korting. Zelfde systeem. Vouchers kopen, codes toevoegen en komt samen op de kooprekening.
Gelijkaardig systeem als Bitrefill, denk ik. Niet?
Als het dit is wat je bedoelt.
 
Via mijn werk heb ik ook zoiets (onlangs ontdekt) maar nog nooit van gebruik gemaakt. Vouchers van coolblue zijn max 250 euro per voucher via die bitrefill, maar de vraag is, hoeveel vouchers kan je maximaal spenderen per order.
 
Update: collega is nu officieel onderdeel van het piramidespel - eerste voordracht gegeven en 15 mensen kunnen overtuigen in te stappen voor abonnement van 250 €/maand, als beloning 600 € gekregen.

Ik ken de wetgeving niet maar volgens mij zijn dit weldegelijk strafbare praktijken, maar goed - wie ben ik in deze.
 
Is inderdaad strafbaar, met mogelijk een boete tot 100000 euro en/of een gevangenisstraf tot 5 jaar.
 
Laatst bewerkt:
Heeft er iemand ervaring met bitrefill? Je zou daarmee kunnen vouchers kopen van onder andere amazon, coolblue en bol.com. Zou je dan ook meerdere vouchers kunnen combineren?

Dus stel ik koop een tv van 2000 euro dan 8 coolblue vouchers via bitrefill :)
Geen ervaring, maar thanks voor de tip. Dat kende ik nog niet en is wel een interessant alternatief tot "uitcashen" naar fiat.
 
Update: collega is nu officieel onderdeel van het piramidespel - eerste voordracht gegeven en 15 mensen kunnen overtuigen in te stappen voor abonnement van 250 €/maand, als beloning 600 € gekregen.

Ik ken de wetgeving niet maar volgens mij zijn dit weldegelijk strafbare praktijken, maar goed - wie ben ik in deze.
Ongelooflijk dat de mensen die zich ermee bezig houden niet snappen hoe hard ze anderen in het zak zetten. Ik trek mijn ogen zelf open dat 15 mensen instappen uit 1 zo'n voordracht.
 
Update: collega is nu officieel onderdeel van het piramidespel - eerste voordracht gegeven en 15 mensen kunnen overtuigen in te stappen voor abonnement van 250 €/maand, als beloning 600 € gekregen.

Ik ken de wetgeving niet maar volgens mij zijn dit weldegelijk strafbare praktijken, maar goed - wie ben ik in deze.
Die heeft een carrière in de sales gemist!
 
Heeft er iemand ervaring met bitrefill? Je zou daarmee kunnen vouchers kopen van onder andere amazon, coolblue en bol.com. Zou je dan ook meerdere vouchers kunnen combineren?

Dus stel ik koop een tv van 2000 euro dan 8 coolblue vouchers via bitrefill :)
Jep, al gebruikt icm coolblue. Je kan idd meerdere vouchers combineren
 
Ongelooflijk dat de mensen die zich ermee bezig houden niet snappen hoe hard ze anderen in het zak zetten. Ik trek mijn ogen zelf open dat 15 mensen instappen uit 1 zo'n voordracht.
Die heeft een carrière in de sales gemist!
Let op - dat is een voordracht voor reeds bestaande niet betalende leden, maar die dus wel al vertrouwd zijn met de gang van zaken- er zijn geen woorden voor om te beschrijven hoe mijn collega daardoor begeesterd is - ik herinner mij een aflevering van de familie Backeljau met een sekte - daar lijkt het echt op.

De passie en drive waarmee hij verteld over de voordrachten, de events ... het is zoals een concert van Taylor Swift bezoeken: iedereen daar aanwezig voelt zich in de 7de hemel en loopt over van euforie.
 
Dat klinkt toch echt gelijk een Ponzi scheme zoals Bitconnect.


Zou daar toch mee oppassen , want als ze daar achter komen dat hij actief leden ronselt voor zijn "investeringsschema" kan hij in de gevangenis vliegen.
 
Terug
Bovenaan