ElkeGaming
Active member
Helaas is minen gewoon dood ook met zonnepanelenHier in België enkel interessant als je toch stroomoverschot hebt met je zonnepanelen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Helaas is minen gewoon dood ook met zonnepanelenHier in België enkel interessant als je toch stroomoverschot hebt met je zonnepanelen.
Er zit terug activiteit in bitcoin… de voorbode voor de volgende top? Of zal die er niet komen…
LOLDamn.. ziet er niet goed uit voor BTC..
Idd geen slechte entry, maar houd er rekening mee dat we mogelijk nog richting 0,035 gaan. Ben zelf ook aan het twijfelen om m'n eerste deel btc al om te zetten, maar vind het precies nog wat vroeg. Al is DCA nooit een slecht idee natuurlijk.ETH/BTC ratio begint er interessanter uit te zien. Zojuist wat ETH gekocht aan +-2190 usdt en als het verder dropt nog bijkopen.
Het valt natuurlijk niet uit te sluiten dat de heropleving van korte duur is en dat we nog wel wat meer naar beneden gaan. Valt moeilijk te zeggen.Idd geen slechte entry, maar houd er rekening mee dat we mogelijk nog richting 0,035 gaan. Ben zelf ook aan het twijfelen om m'n eerste deel btc al om te zetten, maar vind het precies nog wat vroeg. Al is DCA nooit een slecht idee natuurlijk.
Terug buitengeworpen aan 2508, ETH presteert eigenlijk wel slecht als je vergelijkt met BTC of met SOL bijvoorbeeld. Ik ga zien of er nog een volgende drop komt en dan ETH kopen of BTC met de bedoeling om te flippen naar ETH later eventueel. BTC was eigenlijk een betere aankoop geweest maar ja, winst is winst.Idd geen slechte entry, maar houd er rekening mee dat we mogelijk nog richting 0,035 gaan. Ben zelf ook aan het twijfelen om m'n eerste deel btc al om te zetten, maar vind het precies nog wat vroeg. Al is DCA nooit een slecht idee natuurlijk.
Terug buitengeworpen aan 2508, ETH presteert eigenlijk wel slecht als je vergelijkt met BTC of met SOL bijvoorbeeld. Ik ga zien of er nog een volgende drop komt en dan ETH kopen of BTC met de bedoeling om te flippen naar ETH later eventueel. BTC was eigenlijk een betere aankoop geweest maar ja, winst is winst.
Misschien best toch wachten met ETH tot ETH/BTC onder 0,04 zit of een ommekeer is ingezet.
Alles hangt volgens mij af van het algemeen marktsentiment. Komt er een recessie dan denk ik toch dat BTC ook in eerste instantie mee de dieperik ingaat, los van de 4-jarige cycli. Dat BTC zo vroeg al een ATH zette kwam doordat er ook een bullmarket was op de beurzen.
ETH zal terug shinen, ben ik zeker van. Het is alleen nu de tijd nog niet. Er zijn al zoveel ETH-killers gepasseerd, maar ETH is nog steeds de grootste. Ik zie SOL alleszins niet groter worden dan ETH en het is ook higher risk dan ETH. ETH blijft één van de blue chips, maar je moet wel beseffen dat er tijden zijn dat BTC beter performt dan ETH en ook andersom.
Toch nog eens een update gevraagd aan collega gezien de recente events:
Bijkomend ook nog goed nieuws:
- 400 € "geïnvesteerd"
- abonnement 240 €/maand
- 1960 € vorige maand, vandaag 2200 €
- gaat naar conventie in Mexico in Oktober of November, extra opleiding, sprekers die +10 miljoen/jaar verdienen - the usual stuff
- Kost 100 € inclusief 3 nachten in 5* hotel en vlucht met privé jet (30 personen) en een paar redelijke decadente feestjes als ik hem mag geloven.