Crypto - Nieuws en algemene discussie

Dit lijkt meer gewoon op het gevecht tegen de $40000 dan een dump. Dat zijn we nu toch wel al gewoon zonder er telkens een reden voor te moeten zoeken.
 
Dit lijkt meer gewoon op het gevecht tegen de $40000 dan een dump. Dat zijn we nu toch wel al gewoon zonder er telkens een reden voor te moeten zoeken.
Veel weerstand op 40-41K, en de prijs van BTC was ook te hard ineens gestegen. Van 29.5K naar 40.5K op minder dan 1 week is een stijging van ruim 37%. Niet onwaarschijnlijk dat er dan een kleine correctie volgt :) Elke reden is dan goed om een dump te triggeren.
 
Laatst bewerkt:
Is Cardano (ADA) nog steeds een goede investering? Ben wat voorzichtig met de cryptomunten; zou er maandelijks zo’n 50€ willen insteken.
 
dubbel. Tis terug aan het vallen in satoshis. Euro value stijgt wel maar dit is enkel te danken aan de BTC die weer in opmars bezig is.
In augustus komen de smart contracts live maar dan is het maar de vraag of het een rondje buy the rumour sell the news gaat zijn en we een buildup gaan krijgen naar augustus toe om dan te droppen.
Long term hold +1 jaar denk ik wel dat het een goede keuze is.
Ik zou crypto's kopen voor de lange termijn (2025-2030) :)
 
Is Cardano (ADA) nog steeds een goede investering? Ben wat voorzichtig met de cryptomunten; zou er maandelijks zo’n 50€ willen insteken.
Ik zal die 'ik ga daar eens iedere maand 50€ insteken' logica nooit niet snappen hoor.
Dat is zo van wel willen maar niet kunnen of durven.
Pak gewoon 1000 of 2000 euro, zwier dat in bitcoin en ethereum en laat dat 5 jaar staan.
 
Ik zal die 'ik ga daar eens iedere maand 50€ insteken' logica nooit niet snappen hoor.
Dat is zo van wel willen maar niet kunnen of durven.
Pak gewoon 1000 of 2000 euro, zwier dat in bitcoin en ethereum en laat dat 5 jaar staan.
Lump sum investeren en paper hands gaan niet goed samen. 😐

Gezien de volatiliteit zijn er voor iemand die nog maar net met crypto (of eender welke andere investering) begint genoeg redenen om te DCA'en. Maar zoals bij elke strategie zijn er ook nadelen natuurlijk.

Ja, er zijn veel studies die aangeven dat het op lange termijn gezien gemiddeld meer oplevert om lump sum te investeren ipv te DCA'en. Maar die studies houden natuurlijk wel geen rekening met het mentale welzijn of de gemoedsrust van de belegger...
 
Ik zal die 'ik ga daar eens iedere maand 50€ insteken' logica nooit niet snappen hoor.
Dat is zo van wel willen maar niet kunnen of durven.
Pak gewoon 1000 of 2000 euro, zwier dat in bitcoin en ethereum en laat dat 5 jaar staan.
Natuurlijk zijt ge wel best dat ge uwen entry een beetje goed timet dan. Nu hebt ge 1/3 minder Bitcoin voor hetzelfde geld dan een week geleden.
 
Natuurlijk zijt ge wel best dat ge uwen entry een beetje goed timet dan. Nu hebt ge 1/3 minder Bitcoin voor hetzelfde geld dan een week geleden.
En voor hetzelfde geld had ge 2/3 minder of 1/3 meer.

Als je als investering 5/10 jaar wil holden, dan is timen volledig nutteloos. Dat is alleen maar interessant als je op kortetermijnschommelingen wil traden.
 
Ik zal die 'ik ga daar eens iedere maand 50€ insteken' logica nooit niet snappen hoor.
Dat is zo van wel willen maar niet kunnen of durven.
Pak gewoon 1000 of 2000 euro, zwier dat in bitcoin en ethereum en laat dat 5 jaar staan.

hmm ik zal mijn hermesportefeuille dan maar nemen en er even 2k uithalen dan maar :unsure:
 
hmm ik zal mijn hermesportefeuille dan maar nemen en er even 2k uithalen dan maar :unsure:
Als je geen 2k kan missen, dan heb je imo geen geld op overschot om te investeren.

50€, dat is toch eerder iets om eens naar de cinema, restaurant of bellewaerde park te gaan.
 
Als je geen 2k kan missen, dan heb je imo geen geld op overschot om te investeren.

50€, dat is toch eerder iets om eens naar de cinema, restaurant of bellewaerde park te gaan.

Dat moet vooral iedereen voor zichzelf uitmaken.
Collega van mij invest ook zulke bedragen en is gelukkig als hij al 10 EUR winst heeft gemaakt.
 
Van 5 euro kon je ooit haast 200.000 euro maken met bitcoin :p
(veel meer zelfs toen die nog geen euro waard was)

Geld op overschot om te investereren!
 
Terug
Bovenaan