Crypto - Nieuws en algemene discussie

Niet van wakker liggen met zo'n kleine bedragen. Uiteindelijk stelt het probleem zich ook pas eenmaal je het geld terug op je eigen bankrekening laat storten.
 
Uiteindelijk valt dat onder het goede huisvaderprincipe, als je elke maand 100 euro stort en er verder afblijft (dus niet zit te traden op regelmatige basis). Dan moet je daar geen belastingen op betalen (of ingeven in de belastingen).
 
vandaag stijgt ie alvast lekker, ben benieuwd naar de koers eind deze week
ETH blijft bengelen tussen 2700-2800$. Ziet er prima uit.

Grappig hoe het sentiment op sociale media op 2 weken tijd 180° gedraaid is. Iedereen is opeens terug hyped. Als mensen terug over hun NFT's en alt season beginnen zagen weet je dat de dip ten einde is.
 
In januari was ook iedereen bearish na die piek toen van 42K, het heeft toen niet lang geduurd. Bij elke dip/crash is het precies alsof de wereld vergaat.
 
Januari was maar een kortstondig dipje. Er was toen bij sommigen paniek, maar de meeste holders hadden er nog alle vertrouwen bij. Dat dipje heeft dan ook niet lang geduurd want het werd onmiddelijk opgekocht. Juli was toch nog iets van een andere orde. Dat zie je ook in deze topic. De stijging en de hype daarvoor was dan ook immens. Dat moest wel enkele maanden afkoelen, net zoals in 2019.
 
Bitcoin schiet nog eens uit de startblokken. Toch best wel gek dat zo een marketcap op een uurtje of twee met 2 a 3K kan stijgen. Hoeveel geld wordt daar niet tegenaan gegooid
Volkomen logisch. Dit is wanneer een groot deel toestaanders die exact dezelfde TA gebruiken, in massa de finale confirmatie zien dat BTC 'echt wel terug aan het stijgen' is / trend reversal en geen bulltrap meer is.

En hopla BTC 42800$. Ape that shit. 🙈🙉🙊
 
Laatst bewerkt door een moderator:
"Tesla accepting bitcoin payments again" => Direct 50K
Terwijl niemand een Tesla met BTC koopt. 't is meer de narrative dat telt dan iets anders.
 
Ja idd, ik zit nog steeds bijlange niet aan mijn winsten die ik had voor de "crash".
Maar goed, als de stijgende lijn zich doortrekt ziet het er goed uit.
 
Ja idd, ik zit nog steeds bijlange niet aan mijn winsten die ik had voor de "crash".
Maar goed, als de stijgende lijn zich doortrekt ziet het er goed uit.
Ca va hier. Nog 20k te gaan. Heb er vorige maand natuurlijk nog wat extra euros in gestoken.
 
Terug
Bovenaan