Crypto - Nieuws en algemene discussie

Ik zal die 'ik ga daar eens iedere maand 50€ insteken' logica nooit niet snappen hoor.
Dat is zo van wel willen maar niet kunnen of durven.
Pak gewoon 1000 of 2000 euro, zwier dat in bitcoin en ethereum en laat dat 5 jaar staan.
Niet iedereen wilt hier meteen enkele duizenden euro's inpompen.
De 'grote' winsten op crypto's zijn imo gepasseerd, maar alles is beter dan je geld op de bank te laten staan.
Ik probeer mijn geld te spreiden (aandelen, fondsen, ...), maar aangezien ik nogal nieuw ben in de cryptowereld heb ik nog niet de drang om er meteen 'veel' geld in te pompen.
 
Het begint hier toch te kriebelen om terug wat geld in crypto te steken. Ben aan het twijfelen om eind volgende week of eind augustus (natte vinger) terug een paar k euro in 2 of 3 cryptocoins te steken.
 
Niet iedereen wilt hier meteen enkele duizenden euro's inpompen.
De 'grote' winsten op crypto's zijn imo gepasseerd, maar alles is beter dan je geld op de bank te laten staan.
Ik probeer mijn geld te spreiden (aandelen, fondsen, ...), maar aangezien ik nogal nieuw ben in de cryptowereld heb ik nog niet de drang om er meteen 'veel' geld in te pompen.
Als je daar 2 jaar lang iedere maand 50€ inpompt is dat ook meer dan duizend euro. Het bedrag komt op hetzelfde uit. Maar wel 24x meer werk.
 
Ge zou moeten een ledger kopen, uw coins daarop knallen en dan een paar jaar laten staan. De drempel is denk ik groter om vlug te panic sellen wanneer het slecht gaat dan wanneer uw coins op een exchange staan.
Maar als ge elke keer maar voor 50 euro koopt, dan zal het wel veel kosten om uw coins te moven elke keer.
Om geen hardware wallet te moeten kopen, kunt ge natuurlijk een wallet aanmaken op uw PC ook (als het niet om heel grote bedragen gaat) of met Trust Wallet o.i.d. werken (maar 't kan nog altijd qua veiligheid niet op tegen hardware wallets).
't voordeel van een lump sum is, dat ge maar 1 keer transactiekosten betaalt, en 1 keer wanneer ge uw coins naar een exchange terugmovet natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben nog steeds bitcoinloos nu, maar ik heb nog die 2k euro aan XMR die ik tijdens deze fase aanhield.
 
Vrij zeker ja. Af en toe een bounce is normaal he ;)
En vanaf welk moment verander je van gedacht dat het geen bounce in een bear market is, maar een verderzetting na een correctie in een bull market?

Bitcoin terug op 60k$?
40k$ kunnen vasthouden in september?
 
En vanaf welk moment verander je van gedacht dat het geen bounce in een bear market is, maar een verderzetting na een correctie in een bull market?

Bitcoin terug op 60k$?
40k$ kunnen vasthouden in september?
In een bullmarket worden nieuwe highs gemaakt dus vanaf 60-65k mss.
Ik hoop dat het gebeurt maar ik vrees ervoor.
 
Ja idd ofwel kopen bij een grote dip

Als het een grote dip is koop je waarschijnlijk niet bij omdat je dan denk dat het bear market is, net zoals afgelopen maand. :p

Ge kunt het allemaal zeggen, buy the dip etc, maar ge moet het nog doen ook :)

Kopen op een ATH is nu niet meteen wat ik zou doen. Als ge dat deed toen de 20K grens doorbroken was, dan had ge ook wel dikke winsten gehad, dat wel.
 
Ge kunt het allemaal zeggen, buy the dip etc, maar ge moet het nog doen ook :)
Ik denk niet dat ik de enige hier ben die ETH opgeraapt heeft toen het voor 1600€ op de grond lag.
De truc is om een realistisch plan op te stellen (BTC 100k) en je daar dan ook aan te houden. Al de rest zijn emotie-gedreven handelingen waar je achter spijt van krijgt.
 
wat verwachten jullie van de koers van ETH de komende dagen/maanden?
Hetzelfde blijven of stijgen.
 
Terug
Bovenaan