Crypto debit/credit cards

Net gebeld met Colruyt. Ze aanvaarden VISA en MC NIET. Punt. Voor de nieuwe kaarten die er aan komen (zoals HelloBank Visa Debet) zullen ze enkel werken omdat ze nog via het bancontact systeem zullen gaan, en niet via het VISA of MC netwerk.
Ik heb expliciet gevraagd of mijn crypto Visa Debet kaart zal aanvaard worden in de toekomst en dat zit er niet aan te komen.
Best frappant eigenlijk dat er in een land als België nog betaalterminals zijn die MC en VISA niet aanvaarden. Tijdens het reizen is er één kaart die zekerheid geeft dat ik overal ga kunnen betalen (waar ze een betaalterminal hebben that is) en dat is m'n VISA of MC kaart. VISA wordt iets meer aanvaard dan MC, maar dat geen van beiden aanvaard wordt is toch wel vreemd bij zo'n grote keten in een ontwikkeld land.
 
Best frappant eigenlijk dat er in een land als België nog betaalterminals zijn die MC en VISA niet aanvaarden. Tijdens het reizen is er één kaart die zekerheid geeft dat ik overal ga kunnen betalen (waar ze een betaalterminal hebben that is) en dat is m'n VISA of MC kaart. VISA wordt iets meer aanvaard dan MC, maar dat geen van beiden aanvaard wordt is toch wel vreemd bij zo'n grote keten in een ontwikkeld land.
Heeft gewoon te maken met de kost per transactie. Sinds een aantal jaar is het verboden om een toeslag te vragen voor betaling met kaart en sommmige winkeliers kiezen er dus voor om bepaalde kaarten niet te aanvaarden.
 
Net gebeld met Colruyt. Ze aanvaarden VISA en MC NIET. Punt. Voor de nieuwe kaarten die er aan komen (zoals HelloBank Visa Debit) zullen ze enkel werken omdat ze nog via het bancontactsysteem zullen gaan, en niet via het VISA of MC-netwerk.
Ik heb expliciet gevraagd of mijn crypto Visa Debitkaart zal aanvaard worden in de toekomst, en dat zit er niet aan te komen.
heb pertang vanmiddag nog betaald met mijn ruby card in de colruyt :unsure:
 
Heeft gewoon te maken met de kost per transactie. Sinds een aantal jaar is het verboden om een toeslag te vragen voor betaling met kaart en sommmige winkeliers kiezen er dus voor om bepaalde kaarten niet te aanvaarden.
Colruyt heeft eigenlijk nooit VISA aanvaard maar dat zal idd de hoofdreden zijn.
 
Ik had hier nu de intentie via Curve mijn Beobank Visa te koppelen om zo op Crypto.com CRO te kunnen vastleggen voor een Ruby kaart maar Beobank aanvaard blijkbaar geen crypto transacties. Ze schrijven wel blogs ovet bitcoin. Good lord
 
Ik had hier nu de intentie via Curve mijn Beobank Visa te koppelen om zo op Crypto.com CRO te kunnen vastleggen voor een Ruby kaart maar Beobank aanvaard blijkbaar geen crypto transacties. Ze schrijven wel blogs ovet bitcoin. Good lord
Advies van Beobank
Het speculatieve en dus riskante karakter van de munt baart ons zorgen. De sterke koerswijzingen en het gebrek aan controle houden teveel risico’s in. Beobank raadt u dan ook af om in bitcoins te beleggen of om ze als betaalmiddel te gebruiken.


:tongue:
 
Die gratis netflix en spotify is wel leuk 🙂

Ik zit zelf nog niet bij crypto.com , zo een pullback is wel leuk natuurlijk als je denkt in te stappen
 
1 ETH gewisseld voor wat CRO munten, geprofiteerd van de stabiele ETH koers, en waarempel laatste 24h: ETH + 6.12%, CRO +14.53%.
(3622 EUR => 4437 EUR :woohoo: )

Geen slechte gok, alhoewel dat die ETH wel nog steeds plezant is. Achjah die 1 ETH heb ik binnenkort wel terug.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: XA4
Die gratis netflix en spotify is wel leuk 🙂

Ik zit zelf nog niet bij crypto.com , zo een pullback is wel leuk natuurlijk als je denkt in te stappen
Ik heb lang getwijfeld waar ik een kaart zou aanvragen.
Netflix heb ik, maar betalen we niet (zit op account van iemand anders) en Spotify gebruik ik niet.
En aangezien ik al een account had bij Binance, heb ik onlangs de Binance kaart aangevraagd.

Broer heeft de Ruby Steel van crypto.com, maar gaat binnenkort de Frosted Rose Gold regelen.
 
35k voor 180 dagen staken vind ik wel een beetje teveel. Desondanks dat die tier wel serieus plezant uit ziet, maar ik vlieg niet veel dus de lounge haal ik er al niet uit. Binance heb ik ook al in bezit, 't kost toch niks :tongue: .

Had balls deep in CRO kunnen gaan, maar ik ben nog steeds meer bullish op ETH.
 
Ik had hier nu de intentie via Curve mijn Beobank Visa te koppelen om zo op Crypto.com CRO te kunnen vastleggen voor een Ruby kaart maar Beobank aanvaard blijkbaar geen crypto transacties. Ze schrijven wel blogs ovet bitcoin. Good lord
Oei? Ik gebruik alleen maar mijn Beobank kredietkaarten om geld naar mijn crypto.com kaart over te schrijven.
 
Crypto.Com heeft iets nieuws toegevoegd aan hun cards pagina: https://crypto.com/cards

Voor de moment zijn er geen forex en transactiekosten voor buitenlandse uitgaven (ik zit nu in het buitenland btw), maar afgaande van hun aanpassing is de kans groot dat er binnenkort beperkingen komen.
 
Ik heb 3 weken geleden mijn Crypto.com kaaart geupgrade van Ruby naar Jade green, echter is de status nog steeds issued.. bij Crypto.com krijg ik niemand te pakken
 
Ik heb 3 weken geleden mijn Crypto.com kaaart geupgrade van Ruby naar Jade green, echter is de status nog steeds issued.. bij Crypto.com krijg ik niemand te pakken
Kunt ge uw nieuwe al virtueel gebruiken?

Ik heb de indruk dat ze per batch werken en éénmaal per maand doorsturen. Ben ook nog op de fysieke kaart aan het wachten maar kan virtueel al gebruiken.

En de support? Ja dat kan wel 24 uur duren.
 
Laatst bewerkt:
Kunt ge uw nieuwe al virtueel gebruiken?

Ik heb de indruk dat ze per batch werken en éénmaal per maand doorsturen. Ben ook nog op de fysieke kaart aan het wachten maar kan virtueel al genruiken.

En de support? Ja dat kan wel 24 uur duren.


Yesss, heb al betaald met deze kaart online.
Wel kut want heb enkele grote aankopen gedaan die ik graag gereward had gezien. :p
 
Terug
Bovenaan