Corona-vaccin: ga je ervoor of niet?

Zal jij je laten vaccineren?

  • Ja, onmiddellijk

    Stemmen: 238 75,6%
  • Ja, na een maand ofzo

    Stemmen: 11 3,5%
  • Ja, na een drietal maanden

    Stemmen: 7 2,2%
  • Ja, maar pas na een lange tijd (bv een jaar)

    Stemmen: 17 5,4%
  • Nee, maar niet uit vrees voor het vaccin (bv medische reden)

    Stemmen: 3 1,0%
  • Nee, maar wel als het verplicht wordt

    Stemmen: 19 6,0%
  • Nee, ook niet als het verplicht wordt

    Stemmen: 20 6,3%

  • Totaal aantal stemmers
    315
Belachelijk? Ik denk dat men de waarde van voobeeldgedrag van prominente figuren onderschat.

Als jij dit belachelijk vindt, heb ik het recht om uw redenering ook belachelijk te vinden.
Het is gewoon een feit dat een politieker (of gelijk welke andere prominente figuur) in dit geval altijd verliest. Als ze zich publiek laten vaccineren heb je een groep die gaat roepen dat ze voorgetrokken worden, doen ze het niet is het verdacht dat zij zich niet als eerste laten vaccineren.
Eens hun groep aan de beurt is zullen ze er wel als eerste bijzitten, en er zullen bij de 65+ groep ook wel genoeg prominente figuren zijn die men in het bijzijn van de media gaat vaccineren.
 
Ik werk zelf al maanden (in de zorg) op COVID-units, en ik kan jullie verzekeren dat het personeel niet perse beter is ingelicht. Ik hoor hier op COVID afdelingen zelfs theorieën van 5g en Bill Gates en microfoons in chirurgische maskers passeren :')
 
Ik werk zelf al maanden (in de zorg) op COVID-units, en ik kan jullie verzekeren dat het personeel niet perse beter is ingelicht. Ik hoor hier op COVID afdelingen zelfs theorieën van 5g en Bill Gates en microfoons in chirurgische maskers passeren :')
Ik heb dit nooit begrepen hoe dit kan zelfs. Zo dat non-belief gedoe oppikken (en verspreiden), terwijl ze oog in oog staan met het virus. Of zelfs weigerachtig tegenover het vaccin staan, terwijl je zou denken dat ze de wetenschap zouden geloven en steunen net omdat ze in de zorg staan.
 
Ik werk zelf al maanden (in de zorg) op COVID-units, en ik kan jullie verzekeren dat het personeel niet perse beter is ingelicht. Ik hoor hier op COVID afdelingen zelfs theorieën van 5g en Bill Gates en microfoons in chirurgische maskers passeren :')
Zo'n mensen mogen ze van mij direct ontslaan. Dat ge twijfelt over de mogelijke gevolgen van een vaccin, tot daar aan toe. Maar om echt zo'n dingen te geloven..
 
Ik zal het verduidelijken: verpleegkundigen :').

Uit wat ik zie kan ik enkel besluiten dat die mensen info halen uit verkeerde bronnen. Fake news, verkeerde nieuwssites, en elkaar opjutten... Maarja, uiteindelijk staat uw functie niet gelijk aan intelligentie en inzicht he.

"ge kunt een varken een kostuum aandoen, 't blijft een varken."
 
ik heb een 'bv' als Facebook vriend en die post altijd zo van die zever. Als er dan wordt gereageerd "ga eens praten met de slachtoffers" dan is't van "ik sla regelmatig praatjes... met mensen die in het ziekenhuis hebben gelegen ook, met dokters die in labo’s werken,..."

ge doet gij justekes niets mens behalve artikels naar fake nieuwssites posten
 
Ik werk zelf al maanden (in de zorg) op COVID-units, en ik kan jullie verzekeren dat het personeel niet perse beter is ingelicht. Ik hoor hier op COVID afdelingen zelfs theorieën van 5g en Bill Gates en microfoons in chirurgische maskers passeren :')
Zo'n mensen mogen ze van mij direct ontslaan. Dat ge twijfelt over de mogelijke gevolgen van een vaccin, tot daar aan toe. Maar om echt zo'n dingen te geloven..
Ik zal het verduidelijken: verpleegkundigen :').

Uit wat ik zie kan ik enkel besluiten dat die mensen info halen uit verkeerde bronnen. Fake news, verkeerde nieuwssites, en elkaar opjutten... Maarja, uiteindelijk staat uw functie niet gelijk aan intelligentie en inzicht he.

"ge kunt een varken een kostuum aandoen, 't blijft een varken."
Mijn broer werkt in de medische sector (hij is onder meer lic kinesitherapie )

De universitair geschoolde collega's willen zich bijna allemaal zo snel mogelijk laten inenten, bij de verplegers zijn er al redelijk wat twijfels, bij de verzorgers heel wat die twijfelen omdat "ze kritisch zijn"
 
Mijn broer werkt in de medische sector (hij is onder meer lic kinesitherapie )

De universitair geschoolde collega's willen zich bijna allemaal zo snel mogelijk laten inenten, bij de verplegers zijn er al redelijk wat twijfels, bij de verzorgers heel wat die twijfelen omdat "ze kritisch zijn"
Na mijn dagelijkse Darwin-award voor iedere idioot die het mondmasker onder de neus draagt, zal ik binnenkort mijn criterium moeten aanpassen naar diegene die zich niet wenst te vaccineren omwille van complottheorieën. :rolleyes:
 
  • Leuk
Waarderingen: ugar
Na mijn dagelijkse Darwin-award voor iedere idioot die het mondmasker onder de neus draagt, zal ik binnenkort mijn criterium moeten aanpassen naar diegene die zich niet wenst te vaccineren omwille van complottheorieën. :rolleyes:
Misschien geen darwin awards meer uitreiken maar awards voor niet-darwin gedrag. Veel werk minder werk imo.
 
Kan je verduidelijken waarom je deze video met samenzweringstheorieën hier deelt? Wat is jouw visie hierop? Gewoon een filmpje komen posten, zondermeer, en dan weer vertrekken is een zeer gemakkelijke en luie manier om "discussie" te voeren.
Waar zie jij samenzweringstheorieën ?
 
Laat uw ogen is nakijken. Dat filmpje is gewoon één verzameling van onwaarheden.
Kan zeker zijn dat wat getoond wordt flauwe kul is. Dat neemt niet weg dat er mss wel waarheid in zit.
En als dat nog niet zo is, is het aan iedereen vrij om te geloven wat hij wil zonder dat er mee gelachen wordt
 
Kan zeker zijn dat wat getoond wordt flauwe kul is. Dat neemt niet weg dat er mss wel waarheid in zit.
Neen, er zit geen waarheid. Stop met dat soort onzin te geloven.
En als dat nog niet zo is, is het aan iedereen vrij om te geloven wat hij wil zonder dat er mee gelachen wordt
Het staat iedereen vrij te geloven in dat soort onzin.
En het staat mij vrij te lachen met mensen die zo dom zijn dat ze dat soort onzin geloven.
 
Kan zeker zijn dat wat getoond wordt flauwe kul is. Dat neemt niet weg dat er mss wel waarheid in zit.
En als dat nog niet zo is, is het aan iedereen vrij om te geloven wat hij wil zonder dat er mee gelachen wordt
Beetje tegenstrijdig he, moest het waarheid zijn zou het geen flauwe kul zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: ugar
Terug
Bovenaan