Corona: Maatregelen, Updates & Algemene discussie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is eigenlijk een vagenronde waarin de dokter gevraagd wordt waarom er een geldstroom is naar wuhan, en dat men inderdaad testen doet om allerlei virussen, ook dus het covid virus, door deze te ‘boosten’ …

Enfin. Zever of niet. Wie zal het zeggen
Ik zal het zeggen Walter: zever.

Kzie het niet gebeuren dat de mensen nu plots met een mondmasker gaan dansen . Denk ook niet dat die sneltest echt zal worden gecontroleerd (hoe gaat dat ook praktisch) . Wat wel kan gebeuren is dat er een pak meer volk gewoon thuis blijft of naar illegale feestjes gaat.

Ofja dat iedereen gewoon constant een drankje vastgeeft kan ook natuurlijk.

Kzie het niet gebeuren dat de mensen nu plots met een mondmasker gaan dansen . Denk ook niet dat die sneltest echt zal worden gecontroleerd (hoe gaat dat ook praktisch) . Wat wel kan gebeuren is dat er een pak meer volk gewoon thuis blijft of naar illegale feestjes gaat.
Er wordt gewoon niks nageleefd.
Ik ben naar facts geweest. Bij de ingang testte men dus de covid app. De mijne was nog rood omdat ik mijn herstel nog niet gekregen had (10 dagen quarantaine).
No problem, ga maar door meneer 🤣

In Spanje was het al maanden zo, trouwens. Zo raar is dat niet.
Dat is precies wel een hype he de laatste week. Waar is de grens van regels goed praten omdat het daar zus of zo is? Want anders ken ik nog wel een leuk oosters land met fijne maatregelen. En jammer dat de omgekeerde richting dan niet zo getolereerd wordt

Vlaams belang nu toch ook al een tijd haat aan het zaaien, het gaat er echt los over. Het is wel makkelijk van aan de zijlijn alles in vraag te stellen op dit moment.

Hoezo nu specifiek?

Enfin het is mij idd ook al opgevallen dat hun quotes ook vaak gebruikt worden door mijn wappie-vriendjes op de social media.

Allee zou gelekt zijn dat mondmaskers op alle CST plaatsen verplicht zou worden.
Incl dansen op de dansvloer.

Behalve dan waarschijnlijk als ge een pint vast hebt zeker? 😂

Sjans dat ik meestal een danske placeer met een Duvel in de hand. 🙅‍♂️

Dinsdagavond vorige week vergadering gehad voor het werk.
Nu zie ik op facebook dat de voorzitter die 2 uur langs mij zat de dag erna in quarantaine is moeten gaan en thuis ziek zit met corona. 😒

Zo ken ik er ook se.
Die na de avondklok de deur dicht deden en achter gesloten deuren doorfeestten.

Hier in Hasselt waren dat er zelfs een redelijk aantal en als ge hier een beetje volk enzo kende dan wist ge wie het was.
De meesten zijn er mee weggekomen ook.
9 juni 2020
Nadat de politie maandagavond café Bierpunt in Hasselt moest sluiten, opent uitbater Paul Boa vandaag gewoon weer de deuren. “Zo’n massa volk had ik niet verwacht. Jammer dat de politie hier anderhalf uur lang met meer dan 15 man voor de deur stond. Pure provocatie.”

2 september 2020
Hasselts burgemeester Steven Vandeput (N-VA) dwingt café Bierpunt maand deuren te sluiten na tweede corona-overtreding

9 juni 2020
Nadat de politie maandagavond café Bierpunt in Hasselt moest sluiten, opent uitbater Paul Boa vandaag gewoon weer de deuren. “Zo’n massa volk had ik niet verwacht. Jammer dat de politie hier anderhalf uur lang met meer dan 15 man voor de deur stond. Pure provocatie.”

2 september 2020
Hasselts burgemeester Steven Vandeput (N-VA) dwingt café Bierpunt maand deuren te sluiten na tweede corona-overtreding

Ja zoals ik zei de meesten.
Bierpunt was ne provocateur daarboven op nog waar studenten het ook vaak op terras op straat te bont maakten. 😁

Dus ... we gaan iedereen tegen Maart/April inenten zodat iedereen safe is in de zomer wanneer corona niet piekt, om dan tegen het weer winter wordt met volle IC's te zitten doordat het vaccin weer uitgewerkt is ?

Hoezo nu specifiek?

Enfin het is mij idd ook al opgevallen dat hun quotes ook vaak gebruikt worden door mijn wappie-vriendjes op de social media.
Dat regering zogezegd zou wijzen naar de mensen zonder vaccin, natuurlijk zouden ze liever een hoger percentage hebben maar VL doet nu gewoon alsof er niks aan de hand is.
En altijd in haken op die corona pass onze vrijheid kwijt etc.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan