Mja. Ik heb het over "de cijfers" die anderen kunnen inzien, en niet ik. Op basis waarvan ze beslissingen nemen, samen met alle andere feiten waar zij wel zicht op hebben en die zij wel kunnen interpreteren. En op die basis worden er beslissingen genomen.Maar ge spreekt mij hier niet tegen hé, en Molenberghs ook niet.
Ja, de cijfers van de RSZ tonen dit aan. Maar dit is even erg met cijfers goochelen als Horeca Vlaanderen & VOKA. Want die cijfers zijn niet voor die reden opgemaakt en dekken de lading niet dat hij wilt dat ze dekt.
Daarom mijn vraag wat "de" cijfers zijn. Want RSZ is enkel personeel, wat niks zegt over besmettingen bij klanten in horeca.
Wat een compleet ander beeld geeft dan bv. de cijfers van CLB die natuurlijk enkel naar onderwijs kijkt. Volgens "de" cijfers van CLB zitten alle besmettingen in het Vlaamse onderwijs![]()
Dan is het te gek om te zeggen: Ze konden beter discotheken sluiten, dan konden de scholen openblijven. Want daar is geen enkele reden voor, anders zou die beslissing wel genomen worden. Daar zijn geen cijfers voor, anders zou die beslissing meteen genomen worden. En als Molenberghs en FVDB dan in inteviews laten weten dat de grote winst elders zit, ga ik er niet vanuit dat ik het beter ga weten.
Wat denk jij dat jij gaat opmaken uit alle cijfers en alle studies over alle mogelijke facetten die meespelen bij het bepalen van een strategie? Daar hebben wij toch gewoon nog niet bijna de kennis voor...