Voor mij hoort dat een beetje onder de softe aanpak die we hier op veel vlakken zien, commentaar over dictaturen ten spijt. Ik ben echt eens benieuwd hoe vaak de gemiddelde horecazaak al controle heeft gehad.Ja inderdaad. Erg hé.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor mij hoort dat een beetje onder de softe aanpak die we hier op veel vlakken zien, commentaar over dictaturen ten spijt. Ik ben echt eens benieuwd hoe vaak de gemiddelde horecazaak al controle heeft gehad.Ja inderdaad. Erg hé.
Ja inderdaad. Erg hé. De uitbater trok zich er niks van aan, tot zijn zaak ineens vergrendeld werd voor enkele dagen. Toen heeft hij alles in orde gebracht. De zaak is ondertss allang terug open.
Zo'n dingen begrijp ik dus niet hé. Het is te zeggen, ik ga er dan gewoon vanuit dat het lokaal bestuur dat wel weet maar toch niemand tegen de haren wil strijken.Zo ken ik er ook se.
Die na de avondklok de deur dicht deden en achter gesloten deuren doorfeestten.
Hier in Hasselt waren dat er zelfs een redelijk aantal en als ge hier een beetje volk enzo kende dan wist ge wie het was.
De meesten zijn er mee weggekomen ook.
Lijkt me geen goed idee? De personen die weten dat het voor hun minder kwaad kan gaan zich sowieso minder aan de regels houden waardoor er een groter besmettingsgevaar is voor de kwetsbaren?![]()
Nieuwe PCR-test voorspelt ernst van ziekteverloop Covid-19 nog voor besmetting: “Een gamechanger”
Onderzoekers van het universitair ziekenhuis van het Zwitserse Bazel hebben een biomarker ontdekt die kan worden gebruikt om te voorspellen of een Covid-infectie mild of ernstig zal verlopen, zelfs nog voor een besmetting met het coronavirus heeft plaatsgevonden. Met een eenvoudige PCR-test moet...www.hln.be
Nieuwe PCR-test voorspelt ernst van ziekteverloop Covid-19 nog voor besmetting: “Een gamechanger”
Da zou inderdaad een gamechanger zijn amai.
Voila, want uiteindelijk komen ik en @Loser hierin eigenlijk wel overeen maar dat kunnen sommige mensen niet vatten.Nee, het is geen nattevingerwerk. Ja, er zijn cijfers. Nee, die zijn niet compleet en zwart-wit. Nee, pure cijfers is niet het enige waarop ze zich baseren. Nee, elke leek kan niet zomaar even inschatten en interpreteren hoe zich dat allemaal het beste vertaalt naar een aanpak.
En nee, dat spreekt elkaar niet tegen. Maar de stap die jij er telkens aan toevoegt is: mogen wij die ook inkijken, zodat we kunnen zien of het wel een goed idee is. Dat laatste is waarop ik reageerde.
Als je filmpjes post, kan je dan ook toelichten waarom dit je deed fronsen? Korte samenvatting?Heel toevallig dit filmpje tegengekomen op YT.
Nu, ik ben zeker geen complotdenker of een wappie, maar het doet je toch wel even fronsen.
Gemonteerd filmpje van batshit crazy rightwing youtube kanaal, met als hoofdrolspeler Rand Paul, een gekende nutcase Tea Party clownsenator.Als je filmpjes post, kan je dan ook toelichten waarom dit je deed fronsen? Korte samenvatting?

Buh. Ik ken die Rand Paul niet, maar zag dat het een senator is. Dus, ja, toch dan niet de eerste de besteGemonteerd filmpje van batshit crazy rightwing youtube kanaal, met als hoofdrolspeler Rand Paul, een gekende nutcase Tea Party clownsenator.
What could possibly go wrong
Youtube en Facebook algoritmen: kankergezwellen voor de samenleving, deel 3.567

Iemand die nog het zonlicht zou ontkennen als het politiek uitkomt vertrouw je beter niet als het om een issue gaat dat heel hard werd gepolitiseerd in dat land.Buh. Ik ken die Rand Paul niet, maar zag dat het een senator is. Dus, ja, toch dan niet de eerste de beste
Tis niet omdat hij rechts is dat ‘m enkel zever vertelt.![]()
Maar nu heb je nog steeds niet gezegd waarom dat filmpje je deed fronsen?Buh. Ik ken die Rand Paul niet, maar zag dat het een senator is. Dus, ja, toch dan niet de eerste de beste
Tis niet omdat hij rechts is dat ‘m enkel zever vertelt.![]()
Het is eigenlijk een vagenronde waarin de dokter gevraagd wordt waarom er een geldstroom is naar wuhan, en dat men inderdaad testen doet om allerlei virussen, ook dus het covid virus, door deze te ‘boosten’ …Als je filmpjes post, kan je dan ook toelichten waarom dit je deed fronsen? Korte samenvatting?
Zo'n dingen begrijp ik dus niet hé. Het is te zeggen, ik ga er dan gewoon vanuit dat het lokaal bestuur dat wel weet maar toch niemand tegen de haren wil strijken.

In Spanje was het al maanden zo, trouwens. Zo raar is dat niet.Allee zou gelekt zijn dat mondmaskers op alle CST plaatsen verplicht zou worden.
Incl dansen op de dansvloer.
Behalve dan waarschijnlijk als ge een pint vast hebt zeker?
![]()
Premier De Croo: “We leggen de nadruk op voorkomen en beschermen, niet op sluiten" - Opnieuw mondmaskers in secundair onderwijs
Het Overlegcomité heeft een <a href="https://www.hln.be/dossier-coronavirus-wat-u-moet-weten/overzicht-wat-heeft-het-overlegcomite-beslist-vier-dagen-per-week-telewerk-en-covid-safe-ticket-plus~abc9f0878/" target="_blank">reeks bijkomende maatregelen</a> beslist om de verspreiding van het...www.hln.be
ge zijt nen wappie jongHet is eigenlijk een vagenronde waarin de dokter gevraagd wordt waarom er een geldstroom is naar wuhan, en dat men inderdaad testen doet om allerlei virussen, ook dus het covid virus, door deze te ‘boosten’ …
Enfin. Zever of niet. Wie zal het zeggen
Hier is uwe stempel.... Wear it with pride!In Spanje was het al maanden zo, trouwens. Zo raar is dat niet.
In hoeverre wordt dat in Spanje opgevolgt ?In Spanje was het al maanden zo, trouwens. Zo raar is dat niet.