Mr.Anderson
Well-known member
Dan gaan wij naar verschillende evenementen.ik heb al een paar evenementen gedaan : je gaat er niet zomaar binnen zonder CST en je ID erbij te tonen.
Dat een cafébaas het nalaat ID te controleren wil ik geloven maar op grote evenementen zeker niet.
En heel besmettingen en CST verhaal is al meermaals gevoerd en zelfde argumenten gaan hier weer tegen elkaar gebruikt worden.
Als je nog niet begrijpt hoe precies vaccins werken en hoe CST gebruikt wordt dan kunnen we blijven herhalen.
Akkoord, maar dan moet 'de scholen zijn broeihaarden, die moeten we strenger aanpakken' ook stoppen. 't Is juist hetzelfde. Kinderen zijn niet gevaccineerd vs nen hoop volwassenen op elkaar geplakt waarvan er maar 1 nodig is die positief is, wat niet te controleren valt met CST.Ik snap dit niet hoor. Niemand zegt hier dat heel dat CST compleet waterdicht is, en toch wordt er hier door sommigen gedaan alsof dat hele ding hier blind verdedigd wordt of alsof iedereen denkt dat dat de boel op zichzelf gaat oplossen.
Letterlijk elke wet of regel kan omzeild worden. Letterlijk iedereen hier weet dat het CST niet bulletproof is. Die vergelijking met bier klopt echter wel. Er bestaat geen enkele wet of maatregel die niet te omzeilen valt op de een of de andere manier. Zullen we anders de wegcode vernietigen, want er rijden nog steeds mensen te snel zonder gepakt te worden?
No shit dat het CST niet compleet zonder fout is. Dat beseft iedereen. Dat constante gehamer op situaties waarin je het kan omzeilen haalt op dat vlak niks uit want dat weet iedereen hier. Het is echter niet omdat een maatregel te omzeilen valt door mensen van slechte wil (opnieuw: da's met alles zo) dat we de moeite niet moeten doen. Of dat CST gebeuren nu echt nuttig blijkt of niet, daar zal waarschijnlijk tot het einde der mensen over geluld worden, maar dat gezeik dat het al bij voorbaat compleet nutteloos is op elk vlak omdat er hier en daar mensen door de mazen van het net glippen is onzin.
En ja, gij ebt da nie gezegd inderdaad. Maar mijn post doelde daarop.