MiniJeffrey
Well-known member
Dan heeft Carrion gelijk en slaat uw punt nergens op.
Dat is dan uw mening.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan heeft Carrion gelijk en slaat uw punt nergens op.
Nee, dat zijn feiten. Wees dan op zijn minst zo volwassen genoeg om uw ongelijk toe te geven, daar is niets mis mee hoor.Dat is dan uw mening.
Dat is dan uw mening.
Zo te zien niet alleen mijn mening, maar het kan nu ook niet zo moeilijk zijn om het uit te leggen denk ik dan. Het feit dat ge wat rond de pot blijft draaien zegt al genoeg.Dat is dan uw mening.
Nee, dat zijn feiten. Wees dan op zijn minst zo volwassen genoeg om uw ongelijk toe te geven, daar is niets mis mee hoor.
Ik geef helemaal niks toe, ik sta 100% achter mijn mening net zoals jullie dat achter die van jullie doen.
Maar we weten ondertussen dat de meningen die de regering en coronamaatregelen verdedigen in dit topic meer waard zijn dan de andere meningen, dus ik schrik ondertussen nergens meer van in alle eerlijkheid.
Maar dat van u is een mening die gewoon feitelijk onjuist is. Je mag nog de mening hebben dat 2 + 2 = 5 maar dat doet er niets vanaf dat dat onwaar is.Ik geef helemaal niks toe, ik sta 100% achter mijn mening net zoals jullie dat achter die van jullie doen.
Maar we weten ondertussen dat de meningen die de regering en coronamaatregelen verdedigen in dit topic meer waard zijn dan de andere meningen, dus ik schrik ondertussen nergens meer van in alle eerlijkheid.
Op zich betekent gevaccineerd zijn niet dat we niet besmet kunnen worden. Dat is helaas het punt.Idd een stok in uw neus. Geen idee wat de prijzen zijn, maar het waren 2 gratis toen niet iedereen gevaccineerd was. Nu zul je wel moeten betalen. In Nederland ook lijkt me. Als ge gevaccineerd zijt hoef je toch geen test meer te doen?
Uw mening staat niet boven feiten, die al aangehaald zijn.Ik geef helemaal niks toe, ik sta 100% achter mijn mening net zoals jullie dat achter die van jullie doen.
Sterker nog, als de politiek de eigen getroffen maatregelen al niet opvolgt, wat voor een signaal geven ze dan?Jij vindt het hypocriet dat de politiekers zelfde regels volgen als algemene bevolking?
Ah oké, dat had verkeerd begrepen. Dacht dat het vooral ging over dat je in Nederland sneller uw resultaat wist. Maar denk dat je in Nederland nu ook de volle pot betaalt.Op zich betekent gevaccineerd zijn niet dat we niet besmet kunnen worden. Dat is helaas het punt.
In café's en dergelijke waar men gauw door elkaar loopt, afstandsregels helemaal weg zijn lijkt me dit een soort van middenweg te bieden.
Een prijsverschil maken tussen gevaccineerden én niet-gevaccineerden, dat zou ze toch over de streep moeten kunnen trekken...
Heb je ook de rest van de posts hier gelezen? Die de hypocrisie totaal ontkrachten?Awel dat moest ik ook denken toen ik de beelden zag als hij daar zonder mondmaker naast King Connah stond te pronken, en de dag nadien zich voor het journaal buiten op straat laten interviewen met een mondmasker op. Hypocrisie ten top.
Als we er vanuit gaan dat door het feit dat vaccins geen 100% bescherming bieden we nog steeds dergelijke maatregelen moeten aanhouden waar eindigt het dan?
Kom, kom. Volwassen blijven.Ik geef helemaal niks toe, ik sta 100% achter mijn mening net zoals jullie dat achter die van jullie doen.
1.200 mensen op intensieve zorg in april 2020 en 1.400 in november, 240 op dit moment.Niet. Het eindigt niet...nooit.
Afstand houden, mondkapjes, vaccineren, het CST, alles hebben we gehad en we staan anderhalf jaar later weer bij af.
Enige manier om hier ooit vanaf te geraken is elke 24u testen en wie negatief is mag met een groen mutsje buiten rondlopen, wie positief test moet thuis blijven.
Dat is het enige wat ons nog rest...
Fvdb die met zijn mondmasker buiten voor de camera een betoog geeft
maar 2 dagen daarvoor wel lekker binnen op het spa congres zonder mondmasker liep. Siri, wat is het toppunt hypocrisie?
Wat jij hier bedoelt, is dat je het overdreven vindt dat fvdb een mondmasker buiten draagt.Ik ga straks alvast met een open paraplu binnen zitten als het regent, misschien helpt dat ook.
Niet. Het eindigt niet...nooit.
Afstand houden, mondkapjes, vaccineren, het CST, alles hebben we gehad en we staan anderhalf jaar later weer bij af.
Enige manier om hier ooit vanaf te geraken is elke 24u testen en wie negatief is mag met een groen mutsje buiten rondlopen, wie positief test moet thuis blijven.
Dat is het enige wat ons nog rest...
1.200 mensen op intensieve zorg in april 2020 en 1.400 in november, 240 op dit moment.
Ga je die 1.000 mensen uitleggen dat er geen verschil is tussen toen en nu?
Dit heb ik hier al een paar keer aangekaart.1.200 mensen op intensieve zorg in april 2020 en 1.400 in november, 240 op dit moment.
Ga je die 1.000 mensen uitleggen dat er geen verschil is tussen toen en nu?
Wanneer eindigt wat?Oké.
Wanneer eindigt het dan?
Want 240 zijn er nog 240 teveel ...