Corona: Maatregelen, Updates & Algemene discussie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net op het nieuws thuiswerken is nog nooit zo belangrijk geweest.

Zie je dat zelf niet dat jullie met teveel naar het werk gaan?
Ik maak er geen welles nietes spelletje van dus laatste keer..

Er zijn dagelijks 3 mensen aanwezig.
Voor 3 teams dus van 50-60 personen zijn er max 3 aanwezig. Ruimte is er meer dan voldoende
Dat is gewoon nodig om het werk te blijven doen dus dit mag en is noodzakelijk.

Probleem was dat er nu enkele zijn die dit als excuus willen gaan gebruiken om hun verantwoordelijkheid niet te nemen en hopen hun beurt niet te moeten gaan. Gewoon uit gemakzucht.

Alex: "Iedereen is corona moe, praat erover, chat erover. Dat doe ik ook"

Bedoeld hij dan met een presentatrice op livestream met een bandje op de achtergrond? :D

1 persoon per kapsalon, dus een zelfstandige kapper met 1 stoel wordt over dezelfde kam geschoren dan een grote kapperszaak met 10 stoelen.

Hoe zit dat met vluchten die vanuit een buurland vertrekken naar bvb Spanje (voor toerisme).

Moeten de vliegtuigmaatschappijen dan ook rekening houden met het feit dat een Belg er niet mag/kan opzitten (toerisme) aangezien die niet mag reizen naar een ander land (van waaruit de vlucht vertrekt)?
Heeft een Belg dan ook recht op een voucher/refund zoals het geval is voor een Belg die vanuit Brussel naar Spanje zou vliegen?

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoe zit dat met vluchten die vanuit een buurland vertrekken naar bvb Spanje (voor toerisme).

Moeten de vliegtuigmaatschappijen dan ook rekening houden met het feit dat een Belg er niet mag/kan opzitten (toerisme) aangezien die niet mag reizen naar een ander land (van waaruit de vlucht vertrekt)?
Heeft een Belg dan ook recht op een voucher/refund zoals het geval is voor een Belg die vanuit Brussel naar Spanje zou vliegen?

Kunt ge niet regelen hé dat buitenlandse luchthavens onze regels van onze burgers daar gaan nagaan.

Kunt ge niet regelen hé dat buitenlandse luchthavens onze regels van onze burgers daar gaan nagaan.
Ja dat begrijp ik hoor. Mijn vraag is eerder of je kan eisen dat de luchtvaartmaatschappij je een voucher moet geven? Dat ze maw niet gwn je geld mogen houden en dat je dus pech hebt da je er niet geraakt..

Ja dat begrijp ik hoor. Mijn vraag is eerder of je kan eisen dat de luchtvaartmaatschappij je een voucher moet geven? Dat ze maw niet gwn je geld mogen houden en dat je dus pech hebt da je er niet geraakt..
Geen idee....

Hoe zit 't met de sport eigenlijk? Heb ik niets van gehoord denk ik? 😔

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan