Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Diegene die een derde spuit aangeboden krijgen, zouden een rood covid certificaat moeten krijgen tot de 3de gezet is +7 dagen.
De verwachting is dat ze niet genoeg antilichamen meer hebben, dus erg onlogisch dat hun certificaat groen aangeeft vind ik.
Grappig. Ik ken thans toch iemand die op dit moment op extrema OUTDOOR is zonder vaccinatie en zonder Corona test. In het slechte geval dus een gevaar voor vele rond zich.Dat noemen ze dan appelen met peren vergelijken...
Kapper is zonder Covid Safe Ticket + Extrema OUTDOOR is zoals de naam doet vermoeden buiten![]()
Dat iemand onder de regels uit is gekomen is nu niet het sterkste argument.Grappig. Ik ken thans toch iemand die op dit moment op extrema OUTDOOR is zonder vaccinatie en zonder Corona test. In het slechte geval dus een gevaar voor vele rond zich.
Mijn kapper mag gerust mijn covid Safe ticket zien hoor of een grote venster open zetten
Het was toch altijd solidair zijn en de anderen beschermen, of de zorg niet te overbelasten? Als ze een derde nodig hebben wordt er vanuit gegaan dat ze niet meer beschermd zijn met hun 2 prikken, waarom dan zonder test deze mensen een groen certificaat geven.Ze voldoen toch aan de voorwaarden, de derde spuit is toch enkel om zichzelf te beschermen dacht ik.
Een gevaar voor vele rond zichGrappig. Ik ken thans toch iemand die op dit moment op extrema OUTDOOR is zonder vaccinatie en zonder Corona test. In het slechte geval dus een gevaar voor vele rond zich.
Mijn kapper mag gerust mijn covid Safe ticket zien hoor of een grote venster open zetten

Grappig toch hoe dwaas de mensen zijn om zich zo gemakkelijk te laten brainwashen door de mediaHoe de media er toch in geslaagd is de mensen te brainwashen!

Ja constant VTM en VRT zien tast uw denkvermogen aan.Grappig toch hoe dwaas de mensen zijn om zich zo gemakkelijk te laten brainwashen door de media![]()
Waar haal jij je nieuws vandaan?Ja constant VTM en VRT zien tast uw denkvermogen aan.
Hun leuze is : “wij denken voor jou, zodat je zelf niet meer moet nadenken”.
Hij doet zijn eigen onderzoek!Waar haal jij je nieuws vandaan?
Niet louter van VTM of VRT. Als men daar steeds dezelfde onheilsprofeten laat opdraven weet je dat het nefast is en dat je meerdere kanalen moet combineren om niet te eng te beginnen denken.Waar haal jij je nieuws vandaan?
Het zou nochtans beter zijn moesten veel mensen wat minden "denken"Ja constant VTM en VRT zien tast uw denkvermogen aan.
Inderdaad, maandenlang zijn we bestookt geweest met het "coronagevaar" en hoe gevaarlijk dit is, en "ook" voor jongeren, want als er één jongere in het ziekenhuis werd opgenomen , stonden de voorpagina's er vol van.Ja constant VTM en VRT zien tast uw denkvermogen aan.
Je vergeet natuurlijk het belangrijkste aspect bij je denkwijze, zoals zeer veel mensen doen.Inderdaad
Inderdaad, maandenlang zijn we bestookt geweest met het "coronagevaar" en hoe gevaarlijk dit is, en "ook" voor jongeren, want als er één jongere in het ziekenhuis werd opgenomen , stonden de voorpagina's er vol van.
Vandaag publiceren ze de coronasterftecijfers, en blijkt dan toch, als je minder dan 45 jaar bent dat je risico om eraan te sterven quasi nihil is en zeker voor de categorie -24 jarigen(waarschijnlijk alleen mensen met onderliggende aandoening).
Zouden we dan niet eens het uitgaansleven terug gewoon vrijgeven, zonder vaccinatievoorwaarden en coronapasjes voor de jongeren ?
![]()
Sinds begin dit jaar stierven bijna 6.000 mensen in ons land aan een coronabesmetting: wie zijn ze? | VRT NWS Nieuws
Bijna 6.000 mensen overleden sinds januari 2021 aan een coronabesmetting. In het totaal overleden al meer dan 25.000 mensen. Maar wie zijn die mensen? Hoe oud waren ze en waar woonden ze? VRT NWS zocht het uit.www.vrt.be
Het zou nochtans beter zijn moesten veel mensen wat minden "denken"
Inderdaad
Inderdaad, maandenlang zijn we bestookt geweest met het "coronagevaar" en hoe gevaarlijk dit is, en "ook" voor jongeren, want als er één jongere in het ziekenhuis werd opgenomen , stonden de voorpagina's er vol van.
Vandaag publiceren ze de coronasterftecijfers, en blijkt dan toch, als je minder dan 45 jaar bent dat je risico om eraan te sterven quasi nihil is en zeker voor de categorie -24 jarigen(waarschijnlijk alleen mensen met onderliggende aandoening).
Zouden we dan niet eens het uitgaansleven terug gewoon vrijgeven, zonder vaccinatievoorwaarden en coronapasjes voor de jongeren ?
![]()
Sinds begin dit jaar stierven bijna 6.000 mensen in ons land aan een coronabesmetting: wie zijn ze? | VRT NWS Nieuws
Bijna 6.000 mensen overleden sinds januari 2021 aan een coronabesmetting. In het totaal overleden al meer dan 25.000 mensen. Maar wie zijn die mensen? Hoe oud waren ze en waar woonden ze? VRT NWS zocht het uit.www.vrt.be
"Ja maar, als je kijkt naar de uitleg van persoon X-"
-"Ja, als jij dat gelooft... Brainwashed..."
Het begint altijd bij het idee dat "de meerderheid" enkel nieuws krijgt van één of ander inferieure bron, terwijl de spreker meerdere bronnen raadpleegt en zo kennelijk dichter bij "de waarheid" eindigt. Dat is gewoon een blind geloof in het eigen interpretatievermogen, alsof niet iedereen zijn eigen bias heeft, en jouw "eigen onderzoek" beter is dan dat van de buurman.Beetje een algemene rant geworden, maar kom.
Ik zeg dit als iemand die in volle COVID crisis meerdere keren heeft uitgevaren tegen de media omdat ze te pas en te onpas stonden te roepen dat golf X er aan kwam. Ik vind ook dat we de maatregelen nu echt zo snel mogelijk moeten zien verdwijnen (ik ken de redenen dat dat nog niet het geval is dus daar specifiek wil ik geen discussie over starten: ik heb het gewoon over mijn mening) maar waarom moeten daar toch altijd van die termen als 'angstprofeten' en belachelijke zever als 'VTM en VRT nieuws tast uw denkvermogen aan' bij komen? Brainwashing, laat me toch niet lachen man. Dat zijn zo van die van de pot gerukte termen die al bij voorbaat elke interessante discussie compleet om zeep helpen.
Discussie gedaan. Mooi hoor.
Als je vermogen om na te denken werkelijk wordt aangetast door het kijken naar bepaalde websites of programma's dan stond dat vermogen toch al uit zichzelf op een zeer laag pitje hoor.
Die 'kritische zielen' die je overal ziet opdagen (dan heb ik het niet specifiek over hier, want meestal is het hier tamelijk goed onderbouwd wat men hier zegt) zijn vooral zeer snel om letterlijke medische experts weg te zetten als leugenaars of verkopers van onzin maar linken dan wel vrolijk posts van Facebook accounts met 'anonieme bronnen' of onnozele websites die al keer op keer zijn exposed als 90% fake news. Hoe kritisch ben je dan? Dat zijn gewoon mensen die willen horen wat ze willen horen en de rest opzij zetten onder het mom van 'ik denk kritisch na en de rest niet.'
En vooraleer iemand schermt: ik zeg bijvoorbeeld niet dat de lab leak theorie sowieso onzin is, ik zeg ook niet dat alles wat die experten zeggen het woord van God is. Kritisch kijken wil zeggen dat je alle gegevens meeneemt en dan daaruit je besluit vormt, niet dat je alles wat niet in je kraam past wegzet als klinkklare onzin.
Het komt ook vaak neer op blind het tegengestelde van "de massa" geloven, zeer kritisch dat. Dat VTM en VRT het denkvermogen aantasten komt dan van dezelfde persoon die op het oud forum afkwam met de coronamaatregelen als een extreem-links complot om de economie om zeep te helpen. De schouders eens ophalen en verder doen zeker.