808 State
Well-known member
De grootste gemene deler in Europese grootsteden is dan ook overal dezelfde.Link werkt niet.
En naart schijnt doet Brussel het niet slechter dan elke andere Europese grootstad.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De grootste gemene deler in Europese grootsteden is dan ook overal dezelfde.Link werkt niet.
En naart schijnt doet Brussel het niet slechter dan elke andere Europese grootstad.
![]()
Mondmaskerplicht wordt versoepeld in de scholen, behalve in Brussel | VRT NWS Nieuws
Leerlingen in de laatste twee jaar van het basisonderwijs zullen komend schooljaar geen mondmasker meer hoeven te dragen. In het middelbaar zullen leerlingen geen mondmasker meer hoeven te dragen tijdens de les wanneer ze neerzitten in de klas, maar wél wanneer ze zich verplaatsen en zo dicht...www.vrt.be
Bij ons zijn er nog altijd maatregelen. En eigenlijk komen die redelijk overeen met diegene die de kinderen nog moeten doen.Ik snap niet hoe je kinderen zo kan blijven straffen in deze pandemie. Als volwassene moet ik geen masker dragen op het werk (gelukkig), maar een kindje op school wel. Gelukkig zit de mijne nog in de creche waar hij & de begeleidsters geen masker moeten hebben.
Versoepeld betekend wel nog bijlange niet afgeschaft.
Ondanks dat 2/3 van de leerlingen in het middelbaar volledig gevaccineerd gaan zijn (volgens hetzelfde artikel) moeten ze toch nog het mondmasker op hebben met als uitzondering als ze in de klas op hun plaats zitten.
Hopelijk is dit gewoon een typisch Belgisch compromis (je moet de experten toch ergens nog een slag doen winnen) en gaat dit een maand later op de schop gaan.
Ik snap niet hoe je kinderen zo kan blijven straffen in deze pandemie. Als volwassene moet ik geen masker dragen op het werk (gelukkig), maar een kindje op school wel. Gelukkig zit de mijne nog in de creche waar hij & de begeleidsters geen masker moeten hebben.
Of geef ons data die tonen dat je in de klas zonder mondmasker je buur virusvrij in de nek mag hoesten, maar door een lege gang met mondmasker naar toilet moet.
Zolang ge niet roept wel.Blijft belachelijk natuurlijk. Als ze zich bewegen in de klas, of bv naar het bord moeten, moeten ze hun masker opzetten. Als ze zitten mag het af. WANT HET UITGESTOTE VIRUS BLIJFT NATUURLIJK ROND UW HOOFD HANGEN ALS GE STIL ZIT EN VERSPREIDT ZICH NIET DOOR DE KLAS.

Je moet doorklikken op 'dosissen geleverd'.![]()
Dashboard Covid Vaccinaties België
Actuele corona vaccinatie cijfers voor België in een overzichtelijk dashboard. Dagelijks geüpdatet en onderhouden door vrijwilligers.covid-vaccinatie.be
Ik had precies wel verwacht dat we tegen dit punt meer vaccins zouden overhebben, maar als je hier kijkt, dan lijkt er sinds week 26 een serieuze daling te zijn in het aantal geleverde vaccins per week. Is dat omdat men AZ niet meer meetelt aangezien men deze voor een stuk naar andere landen verscheept?
Ben verbaasd dat ook J&J zo beperkt blijft.
In de gang is er vaak geen raamBlijft belachelijk natuurlijk. Als ze zich bewegen in de klas, of bv naar het bord moeten, moeten ze hun masker opzetten. Als ze zitten mag het af. WANT HET UITGESTOTE VIRUS BLIJFT NATUURLIJK ROND UW HOOFD HANGEN ALS GE STIL ZIT EN VERSPREIDT ZICH NIET DOOR DE KLAS.
Of zoals iemand het op Twitter omschreef:

Afgelopen week:Een op drie terugkerende Brusselse reizigers uit rode zone is positief
+ het feit dat het een schandevlek qua vaccinaties is in W-EU, hoop ik niet dat wij hier ook het slachtoffer worden van het gedrag daar bij eventuele verdere maatregelen of versoepelingen.
www.covid-datascience.com
Er waren 2 reacties, ik heb u op meer zien reageren. Beetje triestig om zo te reageren imo.
Ik heb op 12 augustus 's morgens mijn 2de Pfizer vaccin gekregen. Volgende week donderdag 26/08 ga ik 's avonds naar Antwerp kijken. Mijn coronacertificaat is dan toch in orde? Of telt dat pas echt dan van vrijdag ochtend (wat 15 dagen zou zijn).
Ik kan bevestigen dat op de 14e dag na uw vaccinatie (in uw geval dus de dag van de match), uw Covid Safe Ticket reeds geldig is.
Ik zat afgelopen weekend ivm de voetbal met dezelfde twijfel (zaterdag 31/7 gevaccineerd, afgelopen zaterdag 14/8 CST nodig voor voetbal).
Toen ik in de nacht van vrijdag op zaterdag iets na middernacht zelf mij QR-code al eens scande, kleurde die meteen groen terwijl dat even voor middernacht nog rood was.
De CovidScan app , moet je dan wel via een ander device doen wellicht.Merci! Welke app gebruik je om je eigen certificaat te scannen?
Het is met itsme of het is een hele hoop gedoe om het gedaan te krijgen als ik alle commentaren hierover zo lees. De meeste mensen kunnen immers hun kaartlezer wel aan hun computer hangen, maar niet aan hun smartphone (wat in dit geval wel nodig is) omdat ze hiervoor niet de juiste kabel hebben.Aangezien ik de pincode niet meer vond van mijn identiteitskaart heb ik dat met itsme gedaan. Eerst itsme installeren en je moet dat instellen dat om jou te identificeren a.h.v. de app van je bank. Dan wanneer je die covid safe app start kiezen voor itsme als authentificatiemethode.