{BK}Black Devil
Well-known member
man man , ik verwacht die oproepingsbrief toch niet voor september ze
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yup, en net om de reden dat er zoveel in den diepvries nog zitten (waar al zoveel commentaar op gekomen is hier door sommige mensen & telkens dit ook aangehaald werd): geen leverzekerheid van nieuwe vaccins.Allee al de vaccinaties in de ziekenhuizen uitgesteld.
mss via zijn knuffelcontact , hoh ja who cares , hoe minder die op tv komt hoe beter. Ook een serieus aandachtskind daddeAllez, weeral een politicus (Rousseau) besmet... je zou toch denken dat dat nu bij uitstek een job is die je van thuis uit kan doen, zeker als je geen uitvoerend mandaat hebt, en bovendien een job die goed genoeg verdient om al je boodschappen thuis te laten leveren. Maar neen hoor: thuiswerk is een maatregel voor plebejers.
Zal wel een combinatie van vanalles zijn. Normaal eind deze maand Astrazeneca en vermoedelijk midden maart ergens Johnson & Johnson vaccin. Vooral dat laatste zou een gamechanger moeten zijn, 1 prik en bewaarbaar in de frigo, gaat heel veel logistieke problemen oplossen.Ik kijk er wat naar uit wanneer de andere vaccins goedgekeurd en verdeeld worden.
Dat zal de druk op het volume van de leveringen wat temperen hoop ik.
Ofwel is de communicatie tussen Phizer en de overheid niet zo denderend ofwel overschatten ze hun eigen productiecapaciteit / snelheid , niet?
mss via zijn knuffelcontact , hoh ja who cares , hoe minder die op tv komt hoe beter. Ook een serieus aandachtskind dadde
Als je er miljarden euro's kan tegenaan gooien, schaal dat dan ook op?Je moet natuurlijk ook nog grondstoffen voor uw vaccin hebben. Pfizer heeft al problemen om er genoeg te hebben dus nee dat schaal je niet zomaar op.
En ze spelen soort van 'testland' door data terug te delen.Als Israël 3 keer de prijs betaalt, kans dat daar prioriteit aan gegeven wordt?

Pfizer is een multinational, geen Belgisch bedrijf. Die exporteren die vaccins dus ook.Met zulke zaken zie je m.i. dat het oude continent gedoemd is om in sneltempo tenonder te gaan. Onze economie is kapot aan het gaan terwijl er in Zaventem vliegtuigen vol vaccins vertrekken. En dan zijn we fier dat we een medische hub hebben in Zaventem. Jeej...
a puppet on a stringAls Van Ranst kan zagen over hoe slecht de burgers het allemaal niet doen, dan is m daar. Als het over de flaters van zichzelf en de overheid gaat, dan is iedereen goed bezig. Zum kotsen.
Ben daar zo tegen hé. Ik werk voor een multinational die veel medisch materiaal exporteert. In maart hebben wij hemel en aarde verschoven om beademingstoestellen naar Italië te sturen en zouden dat vandaag gewoon opnieuw doen, met evenveel overgave.Tijd dat we net als de Duitse overheid in maart de export van medisch materiaal verbieden.![]()